Satakunnan herruus – Ässät vs. Lukko

• 1 717 752
  • 17 395

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Kauden kaksi ensimmäistä olivat tosiaan karmeeta nyhväämistä. Ei ollut kauheasti tunnelatausta peleissä loppujen lopuksi.

Ässät pelasi karmeaa träppiä ja sumputti maalinedustaa eikä Lukko löytänyt lääkkeitä tuon murtamiseen vasta kuin viimeisessä erässä.

Toivottavasti Ässät pelaisi seuraavissa kohtaamisissa edes vähän aktiivisempaa kiekkoa. Tuollaisella antijääkiekolla pelien tunnetaso jää juuri noin valjuksi. Tylsiä pelejä.

Oikeastaan koko 2020 -luvun derbyt ovat jääneet aika valjuksi. Toki Lukkokannattajilla on ollut hauskaa, mutta tunnepuolelta parempia pelejä muita vastaan. Joko Ässät on ollut aivan paska tai sitten pelannut vain tuollaista träppisumputuskiekkoa, kun muulla tavalla ei Lukkoa vastaan ole pärjännyt.

Joensuu toi pientä piristystä Ässien osalta viime vuosien osalta.

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tänään jos tähdet on kohdallaan, on mahdollisuus siihen, että kierroksen jälkeen sarjakärki on Lukko ja kakkosena Ässät. Olisihan tuo aika villiä nähdä kun mennään jo tammikuuta...
Neljä asiaa tämä skenaario tänään vaatii:
- Ässille 3 pisteen voitto
- Lukolle vähintään piste
- Ilvekselle 0 pistettä
- SaiPa-HIFK oltava tasan varsinaisen peliajan jälkeen

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei ollut tähdet kohillaan. Ei riitä pikkuveljen mopossa bensa.

Ei ollut ei. Tänään taas kokeiltiin ajella pintakaasulla ja ihmeteltiin kun se ei riitäkään.

Onneksi välillä voi pelejä hävitäkin. Kaikkea ei voi voittaa.

Suosikkijoukkue
Lukko. Lapijoen Kyläkiekko.
Ei ollut ei. Tänään taas kokeiltiin ajella pintakaasulla ja ihmeteltiin kun se ei riitäkään.

Onneksi välillä voi pelejä hävitäkin. Kaikkea ei voi voittaa.
Parin viikon päästä vedetään täysiä. Eihän tässä malta enää odottaa.

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Noniin, nyt se sitten tapahtui, 39 kierrosta pelattuna:

1. Lukko 70p
5. Ässät 65p

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
5p ei ole vielä merkittävä ero, jos se kasvaa esimerkiksi 10p sitten olen huolissani.

Yksi Talviklassikko viikonloppu voi kääntää tilanteen päälaelleen

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kiitos.

Eurooppalainen suurseura porskuttaa omalla paikallaan kun esikaupunkialueen nallipyssykerho putoaa kyydistä.

Tähän iltaan pieni huumori olikin paikallaan. Kiitos :D

Lukko ja Eurooppalainen suurseura on aina yhtä hauska. Poika ohjaa laivaa.

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
5p ei ole vielä merkittävä ero, jos se kasvaa esimerkiksi 10p sitten olen huolissani.

Yksi Talviklassikko viikonloppu voi kääntää tilanteen päälaelleen
Näinhän se oikeasti on, vielä pitäisin itse visusti melut mahassa. Tämä ei siis kritiikkiä palstaveljille, antaa palaa vaan, itse vain olen tällainen nöösipoika.

Niin ja kiitos vielä Zetalle tilannepäivityksestä. Teet arvokasta työtä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy