Satakunnan herruus – Ässät vs. Lukko

• 1 714 438
  • 17 357

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Se on veljet ja siskot lähellä sitä, että Talviklassikkoiden aikaan Lukko ja Ässät löytyy sijoilta 1. Ja 2. Kuka olisi uskonut.

Satakunta on Suomen jääkiekon keskus tällä hetkellä. Ässätkin viidentenä, mutta vain kaksi pistettä kärjestä. Ollaanko me Rauman veljet ja siskot valmiina Satakunnan finaaliin. Minä olen jo varaamassa virkavapaata finaalien suhteen. Ai että mitä on tulossa....

Suomen Polak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Seattle Seahawks.
Ollaanko me Rauman veljet ja siskot valmiina Satakunnan finaaliin.
Siinä vetäisi jatkoajan modet tuplapalkalla pelikieltoja kirjoitellessa. Itselläni loppuisi varmaan kate tililtä rauhoittavia ostellessa, ei kyllä nuorenkaan miehen pumppu kestäisi tuollaista.

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Ei tuollaista kestäisi, otti jo 2013 niin lujaa munasta se finaalisarja Hilparaa vastaan ettei tosikaan. Mitä se olisi kalastaja-Iirojen kanssa? Ei pysty edes kuvittelemaan...

RauMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Detroit Red Wings
Satakunta on kaameessa lyönnissä. Nautitaan tästä harvinaisesta herkusta kerrankin. Kaikille tasapuolisesti.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Liiga supertasainen. Olisi aika pommi, jos ja kun satakuntalaiset lähtisivät pleijareihin kärkenä. Huh, mitäs siitä tulisi, kun finaalit olisivat keskenään.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Liiga supertasainen. Olisi aika pommi, jos ja kun satakuntalaiset lähtisivät pleijareihin kärkenä. Huh, mitäs siitä tulisi, kun finaalit olisivat keskenään.
”Oi, jos se ois niin
Hukkuisin huokauksiin
Valvoisin lakanat ryttyyn
Saisin kaikesta kii
Katso, kun kauniina meen
Katso, kun loitsin, mä teen
Meille hiiden ja veen
Ja aamun uupuneen

Vanha, vanha sydämeni
Miksi mulle laulat”

Oikeasti sydän saattaisi pettää lopullisesti.

Danforth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Luleå HF
Tää olis kyllä todellinen taivas ja helvetti.
Mikään ei olis makeampaa, kuin voittaa ässät finaalissa ja napata Kanada-malja.
Mikään ei olis vittu hirveämpää, ku hävitä vasta finaaleissa - ja vielä ässille.
Pitäis varmaan anoa töistä vapaata kuukaudeksi, alkaen finaalisarjan alkupäivästä ja käydä Virossa. Joko sitä ryyppäisi ilosta tai vitutuksesta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy