Satakunnan herruus – Ässät vs. Lukko

  • 1 580 503
  • 15 853

Kaik o mänt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei mua ainakaan harmittanut, muista en osaa sanoa. Hyvä että kalastajankylässä on jotain juhlan aihetta vuosisataan. Jumalauta seuraavissa Lukon mestaruus juhlissa monet tämän palstan Lukko faneista eivät enää elä!
Noh, aina talvi tuntuu pitkältä mutta ei siihen kevääseen sentäs niin pitkä aika ole. *Hymiö
 

nikke21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En mä nyt ainakaan lähtis tota ylpeyden aiheena käyttämään.

Juhlitaan tappiota. Hopeajuhlat. Ei sovi raumalaiseen mielenmaisemaan tuollainen.
Joo. Siellä ei kiinnosta kuin voittajat ja onneksi kerran elämässä senkin jokunen paikalle vaivautunut pääsee kokemaan. Porissa mestaruuksia on juhlittu samana ajanjaksona (Lukon mestaruuksien välinen aika) ainakin kuudessa joukkuelajissa. Sellainen urheilukaupunki.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Ässien 2013 ja Lukon 2021 mestaruuksia yhdistää omalta kohdalta se fakta, että molemmat pelit katsoin Porin Ulasoorissa kännykän ruudulta iltavuorossa. Ja molempien pelien päätyttyä sama kaveri soitti mulle ja kysyi miltä nyt tuntuu. On Ässien miehiä tuo.
Se, että sanotaan ettei päässyt paikan päälle katsomaan Lukon mestaruutta ei mua sillai kauheesti liikuta, koska mestaruus ratkesi vieraissa enkä olisi siellä muutenkaan ollut. Kaikki kotiottelut toki olisin ollut paikan päällä.
Ei muuta kuin odotellaan seuraavaa mahdollisuutta.

Ja ettei mene liian ystävälliseksi, niin Ässät on ihan huono jääkiekkojoukkue. Fakta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös