Luuleksää, että se ei muuten kävisi selväksi about samantien kun avaavat suunsa?kaikki tunnetut porilaiset käytännössä poikkeuksetta tekevät myös julkisesti sen kyllä harvinaisen selväksi, että he ovat muuten sitten Porista kotoisin
Eikös Danny ole myös Lukon miehiä, vaikka Porissa onkin syntynyt.
Danny on Lukon miehiä.Eikös Danny ole myös Lukon miehiä, vaikka Porissa onkin syntynyt.
Ollin Ässä-kannattajuus sai huipentumansa Ässien 2006 mestauuden myötä, sen jälkeen hän ei ole jaksanut enää oikein innostua, joka tosiaan kuulostaa about kärppäfaniudelta.Mutta itse en muista oliko Olli Lindholm Ässien vai Kärppien miehiä kun molempien juhlissa käynyt esiintymässä fanipaita päällä.
Hei, hei. Kärpillä ollut muutenkin vaikeuksia, joten ei kiusata enempää. Ja Ollihan oli Nickersonin rakas ystävä, "but not in a gay way", uskokoon ken haluaa.Danny on Lukon miehiä.
Mutta itse en muista oliko Olli Lindholm Ässien vai Kärppien miehiä kun molempien juhlissa käynyt esiintymässä fanipaita päällä.
Tuo on niin paska podi, ettei tuota mouhoamista jaksa kuunnella kahta minuuttia kauempaa. Jos pidempään pitäis kuunnella, niin sitten aletaan rasvaamaan köyttä. Itselle.Uskotteko siellä kotona: toisena viikkona putkeen Rauman Lukko mainitaan pääsääntöisesti vain millään lailla relevantteja ilmiöitä esiin nostavassa suositussa urheilupodcastissa Urheilucast. Nippa nappa joka vuonnakaan.
Tomi Lämsän Lukko on edelleen velliperseitä, mutta nyt myös Härkälän Ässät on paska.
Breikattiin.
Danny on Lukon miehiä.
Mutta itse en muista oliko Olli Lindholm Ässien vai Kärppien miehiä kun molempien juhlissa käynyt esiintymässä fanipaita päällä.
Ollin Ässä-kannattajuus sai huipentumansa Ässien 2006 mestauuden myötä, sen jälkeen hän ei ole jaksanut enää oikein innostua, joka tosiaan kuulostaa about kärppäfaniudelta.
Itsekään en ole yhtään varma onko Ässien 2013 torijuhlissa olleet lukuisat raumalaiset kumman joukkueen faneja, kun siellä aikanaan olitte sankoin joukoin ihailemassa.Mutta itse en muista oliko Olli Lindholm Ässien vai Kärppien miehiä kun molempien juhlissa käynyt esiintymässä fanipaita päällä.
Porilaiset tilaajat ja rikkaat raumlaisse voivat lukea täältä:Onhan IFKn mies Haberikin vetänyt Ässäpaita päällä. Tarpeeksi vahva itsetunto niin voi keikan vetää vaikka ilman paitaa.
Joo tosi asiaton juttu. Ja pitää muistaa että kärppäfaneillakin on tunteet. Ja syke.Aika kovaa settiä kun heitellään kuraa kuolleen Ässäfaniudesta.
Joo tosi asiaton juttu. Ja pitää muistaa että kärppäfaneillakin on tunteet. Ja syke.
Pidän tätä kunnianosoituksena.Tässä on hyvä esimerkki siitä kun ei osaa vittuilla. Yrittää niin kovasti kun muutkin, mutta epäonnistuu.
No mihin seuraan kukin kiintyy. Onhan Timo myös Millwallin miehiä.Minulle on muuten aina ollut epäselvää, että kuinka raumalainen Soini oikeasti on? Hän ei ole mielestäni koskaan julkisuudessa puhunut Raumasta tai raumalaisuudestaan sanaakaan, saati sitten Lukon kannattamisesta (vain tästä hemmetin brittiläisestä futisjoukkueesta, mikä se nyt oli). Tokihan minäkin sitä nyt pyrkisin piilottelemaan ei sillä, mutta vertailuna kaikki tunnetut porilaiset käytännössä poikkeuksetta tekevät myös julkisesti sen kyllä harvinaisen selväksi, että he ovat muuten sitten Porista kotoisin
Syntymäpaikka miehellä tosiaan on Rauma, mutta onko hän oikeasti elänyt ja kasvanut lapsuutensa ja nuoruutensa ganalim bartal? Ihmisen syntymäpaikaksi nimittäin merkitään se paikkakunta, jossa vanhempasi (käytännössä äitisi) on kirjoilla sillä hetkellä, kun päätät tulla maailmaan. Eli vaikka seuraavana päivänä muuttaisit perheesi kanssa toiselle puolelle Suomea, niin syntymäpaikkamerkintä ei silti koskaan muutu..
On täysin Lukon mies ja ainoa maan päällä oleva mies, jolla ollut 20wee blondi kainalossa silloin, kun Rauman Lukko on voittanut Suomen mestaruudenEikös Danny ole myös Lukon miehiä, vaikka Porissa onkin syntynyt.
Sinänsä kummallista, ettei ollut edes sukulainen.On täysin Lukon mies ja ainoa maan päällä oleva mies, jolla ollut 20wee blondi kainalossa silloin, kun Rauman Lukko on voittanut Suomen mestaruuden
Mitä, kai siellä Raumalla oli miehiä, joilla silloin oli tuon ikäinen blondi kainalossa, mutta arvatenkin olivat itse vähän helvetin paljon nuorempia kuin Danny.On täysin Lukon mies ja ainoa maan päällä oleva mies, jolla ollut 20wee blondi kainalossa silloin, kun Rauman Lukko on voittanut Suomen mestaruuden
Joskus tuli tämä seikka vastaan:Se tuli viime syksynä hieman puskista, kun (s)hitmixiä kuunnellessani entinen Ramonan juontaja Tytti Kiviharju kesken juonnon manasi Lukon tuuria Hakulisen loukkaannuttua EHT:llä.
Itse ymmärsin niin, että Danny on ainoa, jolla ollut molempien Lukon mestaruuksien aikaan parikymppinen blondi :)Mitä, kai siellä Raumalla oli miehiä, joilla silloin oli tuon ikäinen blondi kainalossa, mutta arvatenkin olivat itse vähän helvetin paljon nuorempia kuin Danny.
Sepä se, kun on kalastajakylä, kuten Rauma, niin kaikki on kävelymatkan päässä. Paitsi yöelämä, se on vierailulla mummonsa luona Eurassa.Pori on esimerkiksi oikeen kaunis merenrantakaupunki. Voi vaikka kävellen käydä keskustasta merenrannalla. Eiku.
Näin epäilin, mutta veemäisenä porilaisena kommentoin siihen, mitä viestissä luki.Itse ymmärsin niin, että Danny on ainoa, jolla ollut molempien Lukon mestaruuksien aikaan parikymppinen blondi :)
Tämä ketju, on palstan paras!Ei vittu mitä paskaa taas tämä ketju ollut jo useamman sivun verran. Danny, Sale ja Olli. Jee.