Ja kirjaimellisesti nyt itse julistaudut palstavoittajaksi vaikka vain pari minuuttia sitten sönkkäsit miten se on tamin puuhia:D
Sano että teit sen tahallisesti ettei tarvitse mainita kolmatta kertaa pirtelöstä..
Saattaa olla, että siinä oli Rapala matkassa...ehkä pienellä twistillä yritin nostaa lämpöä ketjussa.
Palstalla vetäminen pystyyn? Onko se sitä, että laitat jollain omalla statementilla itsesi muiden "yläpuolelle" ja sitten naureskelet päätä pyöritellen sieltä muille, kun et vitutukselta muuta enää keksi?
edit. Joskus sorrun tuohon meinaan itse.
Jos nyt vähän lämmittelee takkaa. Keksimisestä ei jää kiinni. Täällä vaan ei voi ihan kaikkea heitellä kun jotkut pahoittavat leikkiketjussa mielensä ja raportoivat viestejä.
---
Vedetään moderaattorien mieliksi yksi asiallinenkin.
Viikonlopun derbyissä Lukko oli parempi.
Porissa, Rubin pelasi Ässille pisteen. Ässät oli heikko, maalin jälkeen peli oli hetken lapasessa kunnes Zabransky hölmöili pelin Lukolle. Iso av tappo, mutta peli kääntyi taas vieraille.
Jatkoilla Ässät oli ihan hyvä, mutta nuori Lenni vähän lähti varkaisiin ja Ojantakasen sähkötyksellä Tieksola pääsi siirtelemään ansaitun voiton Lukolle.
Eilen, Rubinilla heikko ilta ja Ässiltä toinen heikohko peli. Parani kuitenkin kunnes lopun surkea ylivoima kruunasi heikon derbyviikonlopun.
Harvey on Lukolla ottanut aika hyvin kiinni ykköstorjunan paikkaan. En vieläkään silti yllättyisi, jos Lebedeff nousee haastamaan.
Derbyviikonlopun kolme tähteä:
*** Harvey - pelasi kaksi hyvää matsia. Ekassa peruspeli riitti, toisessa nollat ja oli Lukon mvp.
** Ylitalo - paljon on saanut kuraa Lukon osiossa, mutta mun mielestä Lukon nelonen oli erinomainen ja Ylitalo pelasi todella hyvin. Teki suht tärkeän maalin.
* Joensuu - ihan siksi, että nähtiin kuinka tärkeä Jesse Joensuu on derbyjen tunteelle. Porin pelissä Jessellä oli vielä virtaa pohkeissa ja tunnetta oli kentällä huomattavasti enemmän. Lauantaina ei enää lähtenyt ja itse pelikin jäi tunnetasoltaan laimeaksi.
Erityismaininta poika-Lämsälle. Lukko pelasi viisaasti. Ässien heikkous on tiukkaa träppiä vastaan pelaaminen ja Lukko pelasi sitä hyvin.
Voitot Lukolle 2-0 ja pisteet 5-1. Samanlainen startti kuin viime kauden derbyissä.