Satakunnan herruus – Ässät vs. Lukko

  • 1 457 857
  • 15 385

Co.

Jäsen
Mä en oikein jaksa tätä amerikkalaistyylistä huutelua jokaisen hävityn ottelun tai kärsityn tuomarivirheen jälkeen, miten "herrat kabinetissa junailee joukkueen X mestaruuteen". Onko joku oikeasti sitä mieltä, että Tappara olisi saanut jotain ansaitsematonta etua KooKoota vastaan? Tai Ilves Ässiä vastaan? Ei sillä, etteikö esim. eilisessä Ilves-Ässät -ottelussa olisi ollut surkea linja, mutta kyllä Ilves on ollut Ässiä edellä molemmissa kotiotteluissaan niin reilusti, ettei siihen tuomareiden apua olla tarvittu.

Takaisin ketjun aiheeseen. Lukko on paska ja alisuorittanut. Ässät on hyvä ja ylittänyt odotukset.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: #71

Levollinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kunpa siihen tehottomuuteen tietäisi syyn, niin muuttaisimme heti peliämme sen mukaan ja yrittäisimme keksiä ratkaisuja. Yritämme toki keksiä tälläkin hetkellä. Ylivoima on ollut heikkoa, eikä tasakentällisinkään ole syntynyt liikaa maaleja. Jonkinlainen rentous siihen pitäisi löytyä, kapteeni kuvaili maalinteon ongelmia.
Lainaus yllä Hakulisen haastattelusta*. Melko luovuttaneelta kuulostaa kapteeni, paljon konditionaaleja ja toive että vielä yksi peli tulisi kotiyleisön eteen.

Harmilliseen tilanteeseen on Lukko vaipunut. Toivottavasti ei mitään pitempää korpivaellusta ole tulossa, Satakunta tarvitsee kaksi väkevää joukkuetta. Kaikki varmaan muistaa millaiset kaksi edeltävää vuotta oli derbyissä, en ainakaan itse toivo että kumpikaan osapuoli olisi jatkossa sellainen heittopussi kuin Ässät oli.

*Anrei Hakulinen kommentoi Lukon moitittua hyökkäyspeliä – "Jonkinlainen rentous siihen pitäisi löytyä"
 

Vasenpaitsio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lainaus yllä Hakulisen haastattelusta*. Melko luovuttaneelta kuulostaa kapteeni, paljon konditionaaleja ja toive että vielä yksi peli tulisi kotiyleisön eteen.

Harmilliseen tilanteeseen on Lukko vaipunut. Toivottavasti ei mitään pitempää korpivaellusta ole tulossa, Satakunta tarvitsee kaksi väkevää joukkuetta. Kaikki varmaan muistaa millaiset kaksi edeltävää vuotta oli derbyissä, en ainakaan itse toivo että kumpikaan osapuoli olisi jatkossa sellainen heittopussi kuin Ässät oli.

*Anrei Hakulinen kommentoi Lukon moitittua hyökkäyspeliä – "Jonkinlainen rentous siihen pitäisi löytyä"
Jos samalla "valmentajalla" jatketaan niin koko seura on siellä kuuluisassa liejussa ja lehmänpaskassa mistä ei taas hetkessä nousta. Ei ole paljoa tulevista pelaajistakaan kuulunut johtuen varmaan tuosta naama norsunvitulla olevasta pellavapäästä.
 

nikke21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jos samalla "valmentajalla" jatketaan niin koko seura on siellä kuuluisassa liejussa ja lehmänpaskassa mistä ei taas hetkessä nousta. Ei ole paljoa tulevista pelaajistakaan kuulunut johtuen varmaan tuosta naama norsunvitulla olevasta pellavapäästä.
Nytpä perkele tiedätte miltä meistä tuntui Atun ollessa penkin takana.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Jännää, kun mennään vasta vähän yli puolta väliä maaliskuusta ja toisilla alkaa huomenna jo kesälomat. Hyvin valittu työpaikka, kelpaisi kyllä itsekin mutta joutuu valitettavasti vähän vielä odottelemaan ennenkuin pääsee nauttimaan rantakeleistä...
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Jännää, kun mennään vasta vähän yli puolta väliä maaliskuusta ja toisilla alkaa huomenna jo kesälomat. Hyvin valittu työpaikka, kelpaisi kyllä itsekin mutta joutuu valitettavasti vähän vielä odottelemaan ennenkuin pääsee nauttimaan rantakeleistä...
Eipä haittaa ainakaan jos unohtaa aurinkorasvan. Sen verran keväinen on vielä UV-säteilyn määrä.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Jos molempien kausi päättyy viikonloppuna, niin miten olisi paras 7 sarja Satakunnan herruudesta? Rahaa tulisi ainakin uskoisin kannattajia kiinnostavan. Pelaajilla on kuitenkin sopimus voimassa huhtikuun loppuun.
Helvetin hyvä idea! Pelipaikaksi puolueeton Eurajoen Luvian jäähalli.
 

Co.

Jäsen
Joo, NHL:ssä stadiontapahtumat ovat pelillisesti kauden antikliimaksi, mutta tapahtumana voisi toimia.
Ulkojäätapahtumahan voisi toimia oikein hyvin, mikäli niitä varten olisi sopiva katsomorakenne ja säät suosisivat. Mutta itse en tosiaan syty yhtään tapahtumalle, missä isolle stadionille sijoitetaan pieni kaukalo kilometrin päähän katsomoiden alimmista riveistä. Toki nämä ovat sellaisia kokonaisvaltaisia tapahtumia missä on paljon muutakin kuin itse ottelu, mutta joo...

Mutta sellainen jääkiekkoa varten rakennettu ulkojääareena olisi kyllä toisaalta hieno :)
 

Walton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Tulipa tuosta @Olkku n hauskasta ideasta mieleen, että onko Ässät-Lukko stadion ottelua suunniteltu koskaan vakavissaan?
Sitä en tiedä kuinka tosissaan mutta noin 10v sitten eräs seuroista sopivasti ulkopuolinen taho suunnitteli tälläistä ottelua pelattavaksi Kokemäen raviradalla. Noh, olihan tuo täysin kuolleena syntynyt idea kaikinpuolin, jo ihan pelipaikkansakin vuoksi. En tiedä kaatuiko ajatus lopulta sitten siihen että kumpikin seura totesi ajatuksen ihan älyttömäksi vai menikö homma edes niin pitkälle että seurojen piti tämä torpata.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste

Franck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Eksyin tänne Satakunnan reviirille ja voi kuinka söpöä verbaalista halimista ja pusuttelua täällä :). Missä kaikki se vastakkainasettelu ja hyvähenkinen vittuilu, mistä Satakunnan derby tunnetaan?

Ei vaan, hienoa että pysytään asialinjalla ja keskustelu on suhteellisen laadukasta ja toista kunnioittavaa. Mutta ei tuollainen vaaleanpunainen, ällömakeaa hattaraa ja nallekarkkeja pursuava kiva-kiva -meininki jotenkin sovi Ässät - Lukko asetelmaan. Vai olenko itse täysin hakoteillä, ulkopuolinen huutelija kun olen?
 

PorinPoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eksyin tänne Satakunnan reviirille ja voi kuinka söpöä verbaalista halimista ja pusuttelua täällä :). Missä kaikki se vastakkainasettelu ja hyvähenkinen vittuilu, mistä Satakunnan derby tunnetaan?

Ei vaan, hienoa että pysytään asialinjalla ja keskustelu on suhteellisen laadukasta ja toista kunnioittavaa. Mutta ei tuollainen vaaleanpunainen, ällömakeaa hattaraa ja nallekarkkeja pursuava kiva-kiva -meininki jotenkin sovi Ässät - Lukko asetelmaan. Vai olenko itse täysin hakoteillä, ulkopuolinen huutelija kun olen?
Kelaa ketjua vaikka "25" sivullista taaksepäin niin tää on yhtä isoa virtuaalipippelien mittailua. Lukkolaiset ei vaan jaksa enää edes provota, taitaa olla kaikki maansa myyneitä Virtasen takia. Yleisellä tasolla tää on yksi pahimmista ketjuista palstalla.
 

Co.

Jäsen
Eksyin tänne Satakunnan reviirille ja voi kuinka söpöä verbaalista halimista ja pusuttelua täällä :). Missä kaikki se vastakkainasettelu ja hyvähenkinen vittuilu, mistä Satakunnan derby tunnetaan?

Ei vaan, hienoa että pysytään asialinjalla ja keskustelu on suhteellisen laadukasta ja toista kunnioittavaa. Mutta ei tuollainen vaaleanpunainen, ällömakeaa hattaraa ja nallekarkkeja pursuava kiva-kiva -meininki jotenkin sovi Ässät - Lukko asetelmaan. Vai olenko itse täysin hakoteillä, ulkopuolinen huutelija kun olen?
Jos ihan rehellisesti sanotaan, niin aikuisempi (henkisesti aikuisempi) väestö tuntuu kunnioittavan toista osapuolta omista ansioistaan ja derby-henki pysyy asiallisena. Sitten on niitä, jotka... niin.

Tällä hetkellä Lukon puolelta ei ole paljon varaa vittuilla ja Ässien puolella taas ollaan pitkästä aikaa iloisia omien suoritusten takia, joten ei tarvitse vittuilla Lukon tilanteesta :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös