Jukan takahiukset
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko. Mälsä pierumäki kiekko.
Hyvä Ässät. Noin sitä pitää. Seuraavaksi Tampere sekaisin.
Lukko-Ässät -finaali tulee nyt varmasti, jos kumpikaan ei puolivälierissä tai välierissä putoa. Ihan sama miten Tappara-KooKoo -sarjassa käy.Polku numero 2 täten valikoitui.
Onnittelut Ässille täältä! Materiaali on mitä on, mutta ainakin asennetta ja tunnetta löytyy. Katsotaan mihin nokia areenalla riittää
Nyt on jo syytä mennä maaten, aamulla pitää saada jonkunnäköinen hitsisauma aikaiseksi (ellei sitten oleRaumalainen uhoamassa sillä kuinka tamperelainen antaa porilaiselle turpaan. Vain rauma-asioita. Ja myös kastissa asioita, jotka ovat niin väsyneitä, että niitä ei nukkumalla paranneta. Miten edes onnistuu yksi Kankaanpään kokoinen pitäjä olemaan noin väsynyt. Vielä pahempia livenä kun avaavat suunsa. Kaikilla miehilläkin tuo saatanan ärsyttävä maukuva nasaali. Joka kerta kun raumalainen mies avaa suunsa, niin tekisi mieli vain huutava naama punaisena päin naamaa, että "ääneen jumalauta, ämmä". Jossain syksyn pelissä kaadoin vahingossa jonkun raumalaisen lonkeron (kyllä, luit oikein, "mies" juomassa lonkeroa), niin mitä tämän määkijän suusta kuului ensimmäiseksi? "noni, hieno juttu, sim meni sit lonkero lattialle" (raumalaisilla maukuvalla nasaaliäänellä). Jumalauta, että otti päähän kuunnella aikuiselta mieheltä tuollaista saatanan narinaa. Tuossa kohtaa tuon raumalaisen olisi kuulunut vain ja ainoastaan karjasta mulle, että nyt haet sitten muuten uuden juoman mulle. Mutta ei. "noni, hieno juttu, sim meni sit lonkero lattialle". En edes usko, ennen kuin joku todistaa, että raumalaiset miehet ovat miehiä ensinkään.
Menehän ali-ihminen maukumaan jo peiton alle. Itsehän kieltäydyn tästä lähin kommunikoimasta raumalaisten kanssa. Ovat niin fyysisesti kuin henkisestikin niin paljon alempaa kastia.Nyt on jo syytä mennä maaten, aamulla pitää saada jonkunnäköinen hitsisauma aikaiseksi (ellei sitten olepekkanenpalkaton).
Lukko-Ässät -finaali tulee nyt varmasti, jos kumpikaan ei puolivälierissä tai välierissä putoa. Ihan sama miten Tappara-KooKoo -sarjassa käy.
Ihan hyvää settiä stand-upiin. Ainakin toivon niin olevan.Raumalainen uhoamassa sillä kuinka tamperelainen antaa porilaiselle turpaan. Vain rauma-asioita. Ja myös kastissa asioita, jotka ovat niin väsyneitä, että niitä ei nukkumalla paranneta. Miten edes onnistuu yksi Kankaanpään kokoinen pitäjä olemaan noin väsynyt. Vielä pahempia livenä kun avaavat suunsa. Kaikilla miehilläkin tuo saatanan ärsyttävä maukuva nasaali. Joka kerta kun raumalainen mies avaa suunsa, niin tekisi mieli vain huutava naama punaisena päin naamaa, että "ääneen jumalauta, ämmä". Jossain syksyn pelissä kaadoin vahingossa jonkun raumalaisen lonkeron (kyllä, luit oikein, "mies" juomassa lonkeroa), niin mitä tämän määkijän suusta kuului ensimmäiseksi? "noni, hieno juttu, sim meni sit lonkero lattialle" (raumalaisilla maukuvalla nasaaliäänellä). Jumalauta, että otti päähän kuunnella aikuiselta mieheltä tuollaista saatanan narinaa. Tuossa kohtaa tuon raumalaisen olisi kuulunut vain ja ainoastaan karjasta mulle, että nyt haet sitten muuten uuden juoman mulle. Mutta ei. "noni, hieno juttu, sim meni sit lonkero lattialle". En edes usko, ennen kuin joku todistaa, että raumalaiset miehet ovat miehiä ensinkään.
Taisi olla Ässien finaali jo tänään, mutta tehkää parhaanne jatkossa. Henki voi riittää yllättävän pitkälle.Ässät on finaaleissa, Lukosta ei ole varmuutta.
Ihan hyvää settiä stand-upiin. Ainakin toivon niin olevan.
Hienoa nähdä, kun Ässät on taas oikeissa playoffeissa. Henki on kohdillaan ja sillä voitte haastaa Ilveksen. Rosteri on ihan kumia tamperelaisiin verrattuna, mutta ehkä jollain aasinpotkulla saatatte vetää tiukan sarjan.
Kaikille säälipelien voittaminen ei silti näytä sopivan.
Niin no siihen minä juuri viittasin. Henki voi riittää yllättävän pitkälle. Todennäköisyydet ovat ennakkosuosikin puolella, mutta moni muuttuja voi vaikuttaa lopputulokseen.Lukko on ollut syöksykierteessä keväällä ja sinä puhut rosterista?? Ilves on selkeä suosikki, mutta kai sinäkin ymmärrät pleijareiden erilaisuuden?
Niin no siihen minä juuri viittasin. Henki voi riittää yllättävän pitkälle. Todennäköisyydet ovat ennakkosuosikin puolella, mutta moni muuttuja voi vaikuttaa lopputulokseen.
Lukko on ollut syöksykierteessä ja onkin mielenkiintoista nähdä lauantaina, että missä mennään. Aika nopeasti sen näkee, onko jakoja vai ei.
Voit asettaa nämä juuri kuten haluat. Minua ei haittaa.Ässät voittaa sarjassa yhden pelin, kyseessä on menestys. Lukko voittaa sarjassa yhden pelin, kyseessä on katastrofi.
Voit asettaa nämä juuri kuten haluat. Minua ei haittaa.
Tappio on aina pettymys. Sitä ei kannata lievittää etukäteen asettamalla matalia tavoitteita.
Ässät voittaa sarjassa yhden pelin, kyseessä on menestys. Lukko voittaa sarjassa yhden pelin, kyseessä on katastrofi.
Menny vattalles!Huomenna alkaa porilaisten turpakäräjät. Ja tulee meinaan sillain että Vellultakin lähtee tukka päästä.
Toiset fanittaa toiset valittaa?Tämä viesti kiteyttää hienosti raumalaisen ja porilaisen kiekkoilun, isoveljen ja pikkuveljen eron.
Toiset fanittaa toiset valittaa?
Miksen oo yllättynyt että Yuppi on sammunut jo.Jaajuu no lähetän tuon viestin uudelleen puolentoista tunnin päästä.
No sittenhän oltaisiin aika tasoissa, jos sekä Porissa että Raumalla on tämän kevään menestymismahdollisuudet samat.Myönnän, että katsoin maalikoosteet ja 2 erää ässien Turun pelistä, niin vatsa on yllättävän hyvänä. Siis jos ajattelet, että "pelkäisin" jotenkin padan menestymistä. Siihen on tasan 0% mahdollisuus, eli edes tuuri ei auta analyysini perusteella. Mutta hienoa tavallaan, että Porissakin saatiin oikein kunnon kiekkohuuma näin säälipleijareiden merkeissä. Ja vaikka en itse tavallaan väheksykään näitä pelejä, niin onhan sen "liikkeen" takana jotain perusporilaista. Ketään ei kiinnosta, paitsi meillä mökki ja tori täyteen, no kukin tavallaan. :)
Äiti kantoi lihavalle finninaamaiselle aikamiespojalle makkaravoileivät hänen peräkammariinsa ja peitteli sitten pojan nukkumaan. Kello kun kävi jo puolta yötä.Miksen oo yllättynyt että Yuppi on sammunut jo.
Me otamme asiat realistisesti, olemme kuitenkin omiemme takana toisin kuin raumalaiset. Tästä todisteena olkoon se että Isomäki on loppukauden kaikissa peleissä loppuunmyyty, meni sarja/sarjat miten tahansa. Äijänsuolla on väljempää kun sarja on ensi viikolla IFK:lle 3-1 ja katkolla Raumalla.Tämä viesti kiteyttää hienosti raumalaisen ja porilaisen kiekkoilun, isoveljen ja pikkuveljen eron.
Raumalla eniten loppuunmyytyjä pelejä tällä kaudella. Pleijareita ei ole vielä keritty edes aloittaa. Katotaan miten käy.olemme kuitenkin omiemme takana toisin kuin raumalaiset. Tästä todisteena olkoon se että Isomäki on loppukauden kaikissa peleissä loppuunmyyty, meni sarja/sarjat miten tahansa. Äijänsuolla on väljempää kun sarja on ensi viikolla IFK:lle 3-1 ja katkolla Raumalla.