Satakunnan herruus – Ässät vs. Lukko

  • 1 446 045
  • 15 354

Dustwallow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Skellefteå AIK, PoPa und Red Wings
Raumalainen uhoamassa sillä kuinka tamperelainen antaa porilaiselle turpaan. Vain rauma-asioita. Ja myös kastissa asioita, jotka ovat niin väsyneitä, että niitä ei nukkumalla paranneta. Miten edes onnistuu yksi Kankaanpään kokoinen pitäjä olemaan noin väsynyt. Vielä pahempia livenä kun avaavat suunsa. Kaikilla miehilläkin tuo saatanan ärsyttävä maukuva nasaali. Joka kerta kun raumalainen mies avaa suunsa, niin tekisi mieli vain huutava naama punaisena päin naamaa, että "ääneen jumalauta, ämmä". Jossain syksyn pelissä kaadoin vahingossa jonkun raumalaisen lonkeron (kyllä, luit oikein, "mies" juomassa lonkeroa), niin mitä tämän määkijän suusta kuului ensimmäiseksi? "noni, hieno juttu, sim meni sit lonkero lattialle" (raumalaisilla maukuvalla nasaaliäänellä). Jumalauta, että otti päähän kuunnella aikuiselta mieheltä tuollaista saatanan narinaa. Tuossa kohtaa tuon raumalaisen olisi kuulunut vain ja ainoastaan karjasta mulle, että nyt haet sitten muuten uuden juoman mulle. Mutta ei. "noni, hieno juttu, sim meni sit lonkero lattialle". En edes usko, ennen kuin joku todistaa, että raumalaiset miehet ovat miehiä ensinkään.
 

Hangon keksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsi-Saksan ja Neuvostoliiton joukkueet
Polku numero 2 täten valikoitui.

Onnittelut Ässille täältä! Materiaali on mitä on, mutta ainakin asennetta ja tunnetta löytyy. Katsotaan mihin nokia areenalla riittää
Lukko-Ässät -finaali tulee nyt varmasti, jos kumpikaan ei puolivälierissä tai välierissä putoa. Ihan sama miten Tappara-KooKoo -sarjassa käy.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Raumalainen uhoamassa sillä kuinka tamperelainen antaa porilaiselle turpaan. Vain rauma-asioita. Ja myös kastissa asioita, jotka ovat niin väsyneitä, että niitä ei nukkumalla paranneta. Miten edes onnistuu yksi Kankaanpään kokoinen pitäjä olemaan noin väsynyt. Vielä pahempia livenä kun avaavat suunsa. Kaikilla miehilläkin tuo saatanan ärsyttävä maukuva nasaali. Joka kerta kun raumalainen mies avaa suunsa, niin tekisi mieli vain huutava naama punaisena päin naamaa, että "ääneen jumalauta, ämmä". Jossain syksyn pelissä kaadoin vahingossa jonkun raumalaisen lonkeron (kyllä, luit oikein, "mies" juomassa lonkeroa), niin mitä tämän määkijän suusta kuului ensimmäiseksi? "noni, hieno juttu, sim meni sit lonkero lattialle" (raumalaisilla maukuvalla nasaaliäänellä). Jumalauta, että otti päähän kuunnella aikuiselta mieheltä tuollaista saatanan narinaa. Tuossa kohtaa tuon raumalaisen olisi kuulunut vain ja ainoastaan karjasta mulle, että nyt haet sitten muuten uuden juoman mulle. Mutta ei. "noni, hieno juttu, sim meni sit lonkero lattialle". En edes usko, ennen kuin joku todistaa, että raumalaiset miehet ovat miehiä ensinkään.
Nyt on jo syytä mennä maaten, aamulla pitää saada jonkunnäköinen hitsisauma aikaiseksi (ellei sitten ole pekkanen palkaton).
 

Dustwallow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Skellefteå AIK, PoPa und Red Wings
Nyt on jo syytä mennä maaten, aamulla pitää saada jonkunnäköinen hitsisauma aikaiseksi (ellei sitten ole pekkanen palkaton).
Menehän ali-ihminen maukumaan jo peiton alle. Itsehän kieltäydyn tästä lähin kommunikoimasta raumalaisten kanssa. Ovat niin fyysisesti kuin henkisestikin niin paljon alempaa kastia.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Raumalainen uhoamassa sillä kuinka tamperelainen antaa porilaiselle turpaan. Vain rauma-asioita. Ja myös kastissa asioita, jotka ovat niin väsyneitä, että niitä ei nukkumalla paranneta. Miten edes onnistuu yksi Kankaanpään kokoinen pitäjä olemaan noin väsynyt. Vielä pahempia livenä kun avaavat suunsa. Kaikilla miehilläkin tuo saatanan ärsyttävä maukuva nasaali. Joka kerta kun raumalainen mies avaa suunsa, niin tekisi mieli vain huutava naama punaisena päin naamaa, että "ääneen jumalauta, ämmä". Jossain syksyn pelissä kaadoin vahingossa jonkun raumalaisen lonkeron (kyllä, luit oikein, "mies" juomassa lonkeroa), niin mitä tämän määkijän suusta kuului ensimmäiseksi? "noni, hieno juttu, sim meni sit lonkero lattialle" (raumalaisilla maukuvalla nasaaliäänellä). Jumalauta, että otti päähän kuunnella aikuiselta mieheltä tuollaista saatanan narinaa. Tuossa kohtaa tuon raumalaisen olisi kuulunut vain ja ainoastaan karjasta mulle, että nyt haet sitten muuten uuden juoman mulle. Mutta ei. "noni, hieno juttu, sim meni sit lonkero lattialle". En edes usko, ennen kuin joku todistaa, että raumalaiset miehet ovat miehiä ensinkään.
Ihan hyvää settiä stand-upiin. Ainakin toivon niin olevan.

Hienoa nähdä, kun Ässät on taas oikeissa playoffeissa. Henki on kohdillaan ja sillä voitte haastaa Ilveksen. Rosteri on ihan kumia tamperelaisiin verrattuna, mutta ehkä jollain aasinpotkulla saatatte vetää tiukan sarjan.

Kaikille säälipelien voittaminen ei silti näytä sopivan.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: ipe_

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ihan hyvää settiä stand-upiin. Ainakin toivon niin olevan.

Hienoa nähdä, kun Ässät on taas oikeissa playoffeissa. Henki on kohdillaan ja sillä voitte haastaa Ilveksen. Rosteri on ihan kumia tamperelaisiin verrattuna, mutta ehkä jollain aasinpotkulla saatatte vetää tiukan sarjan.

Kaikille säälipelien voittaminen ei silti näytä sopivan.

Lukko on ollut syöksykierteessä keväällä ja sinä puhut rosterista?? Ilves on selkeä suosikki, mutta kai sinäkin ymmärrät pleijareiden erilaisuuden?
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Lukko on ollut syöksykierteessä keväällä ja sinä puhut rosterista?? Ilves on selkeä suosikki, mutta kai sinäkin ymmärrät pleijareiden erilaisuuden?
Niin no siihen minä juuri viittasin. Henki voi riittää yllättävän pitkälle. Todennäköisyydet ovat ennakkosuosikin puolella, mutta moni muuttuja voi vaikuttaa lopputulokseen.

Lukko on ollut syöksykierteessä ja onkin mielenkiintoista nähdä lauantaina, että missä mennään. Aika nopeasti sen näkee, onko jakoja vai ei.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Niin no siihen minä juuri viittasin. Henki voi riittää yllättävän pitkälle. Todennäköisyydet ovat ennakkosuosikin puolella, mutta moni muuttuja voi vaikuttaa lopputulokseen.

Lukko on ollut syöksykierteessä ja onkin mielenkiintoista nähdä lauantaina, että missä mennään. Aika nopeasti sen näkee, onko jakoja vai ei.

Ässät voittaa sarjassa yhden pelin, kyseessä on menestys. Lukko voittaa sarjassa yhden pelin, kyseessä on katastrofi.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Ässät voittaa sarjassa yhden pelin, kyseessä on menestys. Lukko voittaa sarjassa yhden pelin, kyseessä on katastrofi.
Voit asettaa nämä juuri kuten haluat. Minua ei haittaa.

Tappio on aina pettymys. Sitä ei kannata lievittää etukäteen asettamalla matalia tavoitteita.
 

Mikke73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat, Ässät
Myönnän, että katsoin maalikoosteet ja 2 erää ässien Turun pelistä, niin vatsa on yllättävän hyvänä. Siis jos ajattelet, että "pelkäisin" jotenkin padan menestymistä. Siihen on tasan 0% mahdollisuus, eli edes tuuri ei auta analyysini perusteella. Mutta hienoa tavallaan, että Porissakin saatiin oikein kunnon kiekkohuuma näin säälipleijareiden merkeissä. Ja vaikka en itse tavallaan väheksykään näitä pelejä, niin onhan sen "liikkeen" takana jotain perusporilaista. Ketään ei kiinnosta, paitsi meillä mökki ja tori täyteen, no kukin tavallaan. :)
No sittenhän oltaisiin aika tasoissa, jos sekä Porissa että Raumalla on tämän kevään menestymismahdollisuudet samat.
Toki tuolla analyysilläsi voi vaikka pyyhkiä anaalinsa, muuhun siitä ei ole.
 

mig24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Olen meinannut tämän sanoa jo aiemminkin mutta jäänyt vielä sanomatta, joten sanotaan nyt kun on sille sopiva hetki.

Vaikka nuorempana Joensuu olikin olevinaan ärsyttävä teinitähti niin nykyisin on kyllä erittäin arvostettava ja hieno pelaaja sekä persoona. Menee sinne Vellu Ketolan jatkoksi, jota arvostan porilaisista suuresti myös. Eipä se vauhti enää päätä huimaa, mutta maalinedustalla ja etenkin henkisesti Ässien tärkein pelaaja. Hienoa, että näitä legendoja vielä löytyy, joilla on sydän täysillä mukana.
 

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tästä viestistä on annettu rikepiste.
Miksen oo yllättynyt että Yuppi on sammunut jo.
Äiti kantoi lihavalle finninaamaiselle aikamiespojalle makkaravoileivät hänen peräkammariinsa ja peitteli sitten pojan nukkumaan. Kello kun kävi jo puolta yötä.

Iltapalansa viime murusia mutusteleva poika uskaltautui kuiskaamaan äidilleen peiton alta, miten hän haluaisi jo tyttöystävän.

Äiti katsoi hellästi uninalleaan rutistavaa poikaansa tämän hyristessä ensimmäiset unentuhinansa miettien: "Vielä tuo meidän pikku Yuppi joskus naisen löytää. Kunhan jättää tuon tietokoneensa rauhaan vähäksi aikaa, uskaltautuu ihmisten ilmoille, alkaa käymään suihkussa ja oppii ajamaan polkupyörällä, niin ihan varmasti sille vielä tulee joku epätoivoinen naaras vastaan ja antaa Yupin maistaa ensi kertaa naisen läheisyyttä. Anna sen tapahtua jo pian, hyvä Luoja, sillä minä olen väsynyt. Olenhan odottanut jo neljäkymmentä vuotta, enkä jaksaisi enää..."

Ilta oli ollut Raumalla jälleen samanlainen, yhtä hiljainen, rauhaisa ja ennalta-arvattavan tylsä kuin ennenkin.

Äiti sulki peräkammarin huoneen oven takanaan mutisten hiljaa itsekseen: "Neljäkymmentä vuotta..."
 

nikke21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tämä viesti kiteyttää hienosti raumalaisen ja porilaisen kiekkoilun, isoveljen ja pikkuveljen eron.
Me otamme asiat realistisesti, olemme kuitenkin omiemme takana toisin kuin raumalaiset. Tästä todisteena olkoon se että Isomäki on loppukauden kaikissa peleissä loppuunmyyty, meni sarja/sarjat miten tahansa. Äijänsuolla on väljempää kun sarja on ensi viikolla IFK:lle 3-1 ja katkolla Raumalla.
 

RL1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raumam Boja
Hienoa Ässät. Lukko-Ässät finaali on yhden askeleen lähempänä. Seuraavaksi laitattee Tampereen joukkueet nippuun niin me yritetään selvitä HIFKistä ja Pelsuista/KalPasta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös