Porilainen, raumalainen ja turkulainen menivät bordelliin.
Porilainen meni naimaan,
Raumalainen meni siivoomaan,
Turkulainen meni hakemaan vaimonsa töistä.
Tarjoan tähän (Ässien pudotuspeleihin pääsystä) kerrointa kolme (3.00). Eli jos lyödään satkun veto, minä maksan hävitessä 200, sinä 100. Nyt kannattaisi jonkun vahvoilla värilaseilla varustetun, ja ihmeeseen uskovan porilaisen tarttua tähän!Täällä ovat porilaiset kovin vakuuttuneita siitä, että Ässät on runkosarjan päätteeksi kympin sakissa. Henkilökohtaisen näkemyksen mukaan Ässät on Liigan selvästi heikoimpia joukkueita, kenties jopa kaikkein heikoin.
Ja itse asiaan. Jos joku haluaa lyödä vetoa siitä, pääseekö Ässät pleijareihin niin olen valmis ottamaan vetoja vastaan ihan millä tahansa panoksella. Minä sanon, että ei pääse.
Omasta puolesta voidaan vaikka vaihtaa yhteystietoja, jotta vedon hävinnyt osapuoli myös maksaa hävityn vetonsa.
Menny vittuu. Emmää ainakaan keuli.Meinasin tulla vittuilemaan Ässien tappiosta, mutta siellähän ollaan ryhdistäydytty kolmanteen erään! Hyvä Pata!
Hienosti se navetta väki kylvetti teitä kotona viime edellis perjantaina…Menny vittuu. Emmää ainakaan keuli.
Raum o ain yht liejuu ja paskahajua.
Ei tää ol Tepsi ketju eli menny kottiis siit huutelemast!Tarjoan tähän (Ässien pudotuspeleihin pääsystä) kerrointa kolme (3.00). Eli jos lyödään satkun veto, minä maksan hävitessä 200, sinä 100. Nyt kannattaisi jonkun vahvoilla värilaseilla varustetun, ja ihmeeseen uskovan porilaisen tarttua tähän!
:Dd Lähinnä huvitti täällä nää erittäin vahvat värilasit. Mutta eipä näemmä kellään porilaissel torellist uskoo ollu omiinsa.Ei tää ol Tepsi ketju eli menny kottiis siit huutelemast!
:Dd Lähinnä huvitti täällä nää erittäin vahvat värilasit. Mutta eipä näemmä kellään porilaissel torellist uskoo ollu omiinsa.
Herätellääs taas tätä ketjua...
U20 joukkueen turnaukseen on valittu 2 Lukon pelaajaa ja 3 Ässien pelaajaa. Porilaiset siis vievät tämänkin taiston (lukekaa pikku itse-ironialla tämä)
Leijonat - Nuorten Leijonien MM-valmistelut huipentuvat Tshekissä – Suomi turnaukseen kahden joukkueen voimin — Tässä pelaajalistat!
Tshekin Ostravassa pelataan 9.–13.11.2022 alle 20-vuotiaiden kansainvälinen turnaus, johon Suomi lähettää kaksi joukkuetta. Kyseessä on Nuorten Leijonien viimeinen turnaus ennen vuodenvaihteessa Kanadassa pelattavia MM-kisoja. Nuorten Leijonien pääryhmän...www.leijonat.fi
Lukon ja Ässien piste-ero sarjataulukossa on 19 pistettä. Kaksi pistettä vajaa Ässien koko kauden pistesaalista.
Kerrotko myös miten meni varsinaisen Leijona-joukkueen osalta?Herätellääs taas tätä ketjua...
U20 joukkueen turnaukseen on valittu 2 Lukon pelaajaa ja 3 Ässien pelaajaa. Porilaiset siis vievät tämänkin taiston (lukekaa pikku itse-ironialla tämä)
Kyllä. Itse veikkaan sellaista 70 pisteen eroa Lukon hyväksi.Ja runkosarjaakin on pelattu melkein jo kolmannes. Taivas varjele mikä pistero onkaan keväällä.
Nopealla silmäyksellä: yksi Lukossa pelaava muualta oppinsa saanut, sekä yksi ässäkasvatti. Aika tasan siis.Kerrotko myös miten meni varsinaisen Leijona-joukkueen osalta?
Nopealla silmäyksellä: yksi Lukossa pelaava muualta oppinsa saanut, sekä yksi ässäkasvatti. Aika tasan siis.
Olisihan se ollut vähän vaikeaa kirjoittaa ässäkasvatista, jos kyseessä olisi ollut ässäkasvatin sijaan muualta tullut Ässien pelaaja...Olisitko kirjoittanut näin, jos kyseessä olisi ollut Ässiin muualta tullut pelaaja? Et niin!
Olisihan se ollut vähän vaikeaa kirjoittaa ässäkasvatista, jos kyseessä olisi ollut ässäkasvatin sijaan muualta tullut Ässien pelaaja...
Päätä nyt, lasketaanko nuo nykyisten seurojen vai kasvattien mukaan. Jos tämäkin lasketaan kasvattien mukaan niin ässienkin edustus junnuleijonissa laskee.Nopealla silmäyksellä: yksi Lukossa pelaava muualta oppinsa saanut, sekä yksi ässäkasvatti. Aika tasan siis.
Pelaajien junnuseuroja en alkanut käymään läpi, joten ihan mutulla tuo.
Päätä nyt, lasketaanko nuo nykyisten seurojen vai kasvattien mukaan. Jos tämäkin lasketaan kasvattien mukaan niin ässienkin edustus junnuleijonissa laskee.
Miksi molempia ei voisi katsoa? Lukolle tottakai edge siitä että heiltä on nykyisen seuran pelaaja.Päätä nyt, lasketaanko nuo nykyisten seurojen vai kasvattien mukaan. Jos tämäkin lasketaan kasvattien mukaan niin ässienkin edustus junnuleijonissa laskee.