Satakunnan herruus – Ässät vs. Lukko

  • 1 467 265
  • 15 388

ZapBis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tepsukka, Junaittid
Täällä ovat porilaiset kovin vakuuttuneita siitä, että Ässät on runkosarjan päätteeksi kympin sakissa. Henkilökohtaisen näkemyksen mukaan Ässät on Liigan selvästi heikoimpia joukkueita, kenties jopa kaikkein heikoin.

Ja itse asiaan. Jos joku haluaa lyödä vetoa siitä, pääseekö Ässät pleijareihin niin olen valmis ottamaan vetoja vastaan ihan millä tahansa panoksella. Minä sanon, että ei pääse.

Omasta puolesta voidaan vaikka vaihtaa yhteystietoja, jotta vedon hävinnyt osapuoli myös maksaa hävityn vetonsa.
Tarjoan tähän (Ässien pudotuspeleihin pääsystä) kerrointa kolme (3.00). Eli jos lyödään satkun veto, minä maksan hävitessä 200, sinä 100. Nyt kannattaisi jonkun vahvoilla värilaseilla varustetun, ja ihmeeseen uskovan porilaisen tarttua tähän!
 

John Deere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko , Vidilän työväenurheilijat VITU
Menny vittuu. Emmää ainakaan keuli.

Raum o ain yht liejuu ja paskahajua.
Hienosti se navetta väki kylvetti teitä kotona viime edellis perjantaina…
Taitaa pata olla sitte ripulipaskaa ja konkurssikypsää aitabisnestä.
Siä olis itärajalla iso urakka tarjolla. Mutta ei sinne kyllä varmaa oteta tunareita puuhailee…näkyy toi puolustus vuotavan
 

Pataatti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata, rispektit Saipalle ja Spåralle. TML
Tarjoan tähän (Ässien pudotuspeleihin pääsystä) kerrointa kolme (3.00). Eli jos lyödään satkun veto, minä maksan hävitessä 200, sinä 100. Nyt kannattaisi jonkun vahvoilla värilaseilla varustetun, ja ihmeeseen uskovan porilaisen tarttua tähän!
Ei tää ol Tepsi ketju eli menny kottiis siit huutelemast!
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
:Dd Lähinnä huvitti täällä nää erittäin vahvat värilasit. Mutta eipä näemmä kellään porilaissel torellist uskoo ollu omiinsa.

Sinua huvitti, että seuran faneilla on värilasit. Haluatko kuulla salaisuuden...älä sit kerro kellekään.

Jokaisella fanilla on värilasit. Joku voi väittää muuta, mutta jos kannatat tiettyä seuraa, sinulla on aina pienet värilasit. Eikä se ole väärin.

Uskoa oli, nyt näyttää vaikealta. Ei tilanne siltikään toivoton ole.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Vaikka joskus oon haukkunut tätä ketjua, niin onhan tämä parasta mitä Liiga osio tarjoaa. Molemmilla pidempi vieraskiertue ja täällä on kyläpainit edelleen päällä. Liejua ja lehmänpaskaa ja suippoja!

Ja sitte jotku turkulaiset ja modet (ehkä turkulaiset modet) tulee tänne vikisee. Pysyisivät siellä omalla hiekkalaatikolla... Eiku eihän niillä olekkaa.

Mihis se hitsipilli katosi tänne hiekkaan....
 

Pataatti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata, rispektit Saipalle ja Spåralle. TML
Herätellääs taas tätä ketjua...

U20 joukkueen turnaukseen on valittu 2 Lukon pelaajaa ja 3 Ässien pelaajaa. Porilaiset siis vievät tämänkin taiston (lukekaa pikku itse-ironialla tämä)

 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Herätellääs taas tätä ketjua...

U20 joukkueen turnaukseen on valittu 2 Lukon pelaajaa ja 3 Ässien pelaajaa. Porilaiset siis vievät tämänkin taiston (lukekaa pikku itse-ironialla tämä)


Lisäksi U20-haastajajoukkueessa Ässistä Hellman, Viirret ja Juhola.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Lukon ja Ässien piste-ero sarjataulukossa on 19 pistettä. Kaksi pistettä vajaa Ässien koko kauden pistesaalista.

Ja runkosarjaakin on pelattu melkein jo kolmannes. Taivas varjele mikä pistero onkaan keväällä.
 

John Deere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko , Vidilän työväenurheilijat VITU
Satakunnan kiekkoheimot 3 jakso. Ihanaa katsella miten eläkeläis Jessellä meni huuruun.
Repo hymyili ja pata oli tutusti jaloissa.
Ei mitään uutta länsirintamalla tiäk sää… nasulia
 

Walton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Nopealla silmäyksellä: yksi Lukossa pelaava muualta oppinsa saanut, sekä yksi ässäkasvatti. Aika tasan siis.

Pelaajien junnuseuroja en alkanut käymään läpi, joten ihan mutulla tuo.
Päätä nyt, lasketaanko nuo nykyisten seurojen vai kasvattien mukaan. Jos tämäkin lasketaan kasvattien mukaan niin ässienkin edustus junnuleijonissa laskee.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Päätä nyt, lasketaanko nuo nykyisten seurojen vai kasvattien mukaan. Jos tämäkin lasketaan kasvattien mukaan niin ässienkin edustus junnuleijonissa laskee.

Ohan siinä Ässillä muutama junantuoma. Toisaalta, siirtyneet junioriputkeen 14-15 vuotiaina eli miten nää nyt sitten lasketaan.

Sinänsä kohtuu kuuntelukelpoisessa Liigalize-podcastissa (Petrell&Petrell) heitelleet tikaria Ässien suuntaan, joko enemmän tai vähemmän hyvän/pahantahtoinen pilke silmäkulmassa, koskien kasvatteja jotka ei oo omia kasvatteja.

Mihin lie viittaavat. Toki joku Rami Määttä oli jo 16 vanha Ässiin saapuessaan, ei voi ruohontasokehityksen suhteen ottaa krediittiä. Kehityskulusta ja junioriputkesta sitten vähän enempi, nousi junnumaajoukkueisiin Ässäpaidassa. En sitten tiedä miten tuo pk-seudulla menee, ovatko omat kasvatit samassa seurassa kehdosta hautaan.
 

Mikke73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat, Ässät
Päätä nyt, lasketaanko nuo nykyisten seurojen vai kasvattien mukaan. Jos tämäkin lasketaan kasvattien mukaan niin ässienkin edustus junnuleijonissa laskee.
Miksi molempia ei voisi katsoa? Lukolle tottakai edge siitä että heiltä on nykyisen seuran pelaaja.

Millään logiikalla edustus ei voi laskea siitä jos nykyisen joukkueen pelaaja ei ole oma kasvatti. Mutta väitätkö tosissasi että raumalaisessa kiekkokulttuurissa ei mitenkään huomioitaisi jos ulkomaille lähtenyt oma kasvatti on maajoukkueessa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös