Mäkinen räksytti kuin rakkikoira ja Hakulinen vain nauroi. No nää on näitä.
No nyt mä lopetan, oikeesti.
Tiedäkte kuin paljon porilaisilla on puita metsissä?
- Yksi kuusi.
Hohohohoho.
No nyt mä lopetan, oikeesti.
Ratkaistaan mitaleita vertailemalla varmaan, mutta ei tänä iltana tai yleensäkään yksittäisten otteluiden jälkeen. Nyt ollaan tässä hetkessä.Ihmekös nauroi, oli hyvä paikka siihen. Lukolla on nyt pieni niskalenkki Ässistä. Onhan se vähän sääli, mutta loppukädessä nämä ratkaistaan mitaleita vertailemalla. Lukolla on siihen toki hyvät saumat tällä kaudella.
Samoin sinnepäin hyvät viikonloput. Kyllä se tästä ja uusi viikko alkaa taas kohta.En mä kyllä jaksa saatika viitsi just nyt. Onhan se aika väsynyttä. Ässät ei ole mestaruuden jälkeen esittänyt vajaassa kahdeksassa vuodessa kuin satunnaisia astetta parempia hetkiä, muuten on ollut kuraa taikka tasapaksua. Lukolla ja Raumalla on nykyhetki puolellaan ja se on tosiasia.
Paremmin sitten ens kerralla. Hyvää viikonloppua :)
Tää on kato tätä nykyistä konsensusta. Kaikki on niin kivaa ja mukavaa ja kiiltävää. Ei oo paikallispelitkään sellaisia kuin 90-luvulla. Silloin kun Ässät kävi ottamassa pisteet eräskin nimimerkki veti raumalaista turpaan jo katsomossa ja pelin jälkeen tehtiin kaikenlaista kolttosta kun mentiin bussille.Ei saatana tällainen peli vetele Suomen ykkösderbyssä. Kyllä se on niin, että valtakunnankansleri Virran rämehomoporukalla kävi tänään ihan uskomaton flaksi ja tuomaristo ratkaisi lopullisesti pelin jättämällä tuon Kukkosen Hirvoseen suorittaman surmaamisyrityksen tuomitsematta. Tästä YV Lukolle ja Ässien erinomainen loppukiri - joka olisi vähintään tasoitukseen johtanut - kuoli siihen paikkaan.
Lukolla on muuten svedupetterien väriset pelipaidat.
Kun on tulosvedossa 2-6 ja tilanteessa 1-6 joku Ässien puukäsi läpiajossa. Noh, aina ei tule massia. Silti odotetunlainen tulos, Lukko nyt vain on aika paljon parempi.
Joo kyllähän tuosta Ässien pelaamisesta huomaa helposti sen, että joukkue kasattiin avainroolin äijien suhteen todella myöhään ja ei siellä ole pelilliset asiat vielä lähellekään vaadittavaa tasoa. Potentiaali on kyllä kova, jos Selin saa tuon nipun pelaamaan yhteen samalla tavalla kuin viime kauden loppupuoliskolla, nyt sitä yksilötaitoa vaan on paljon enemmän.Kyllä mulle tuli sellainen fiilis pelistä että toisella paketti toimii ja toisella ei. Olihan Ässillä paikkoja paljon ja jos atu joskus saa joukkueen kasvamaan tuota säheltämistä/koheltamista isommaksi niin kova joukkue. Onhan siellä taitavia äijiä. Tänään Ässät oli just Selinin näköinen mun mielestä.
Juurikin näin.Kyllä mulle tuli sellainen fiilis pelistä että toisella paketti toimii ja toisella ei. Olihan Ässillä paikkoja paljon ja jos atu joskus saa joukkueen kasvamaan tuota säheltämistä/koheltamista isommaksi niin kova joukkue. Onhan siellä taitavia äijiä. Tänään Ässät oli just Selinin näköinen mun mielestä.
Jep, turhaa siloposkista seläntaputusta ja toisen onnittelua, kuten veli @korkki sanoi. Vanhan liiton, en niin vanhana kuitenkaan, pakko pitää kiinni perinteistä.
Katsokaa YouTubesta videopätkiä, kun paikallispeleissä oli vielä tunnetta. 1-6 v#tuttaa joo, mutta oltas edes tapeltu (kentällä).
Taklaukset kuuluvat jääkiekko-otteluun koko 60 minuuttisen ajan, vai onkohan raumalla ollut joku 55 minuutin taklaussääntö. Jos joku eilisessä pelissä oli ”tappotaklaus” oli se Kukkosen turha taklaus Hirvoseen.Jos nyt muistan jotenkuten, Hakulisen tapauksen jälkeen Ässien kaveri vei ehkä yhden tai kaksi taklausta perille. Appelgrenilla oli paikka muttei edes yrittänyt lopulta vaan kaarsi pois, minkä seurauksena oli vähällä menettää tasapainonsa ja kellahtaa kumoon.