Mäkelä on itse tämän julki tuonut kirjassa "Se on poika penaltti" (Asko Tanhuanpään kirjoittama) niin uskallan sen tässäkin mainita.Mutta sitä olen joskus miettinyt, että milloin (tai siis minkä ikäisenä) Mäkelä on muuttanut Raumalle, koska häntä kuitenkin pidetään aina puhtaasti raumalaisena erotuomarina? Esimerkiksi wikipediassa hänen syntymäpaikakseen mainitaan kuitenkin Porvoo..
Kävitkö pöllimässä sen Tampereelta?MEILLÄ ON SENTÄÄN VIIMEISIN MESTARUUS!
Niin sitä vaan, että me ollaan istutettu Troijan hevonen tein organisaatioon. Kun Virtanen saa kenkää, tää Troijan hevonen ottaa hänen paikkansa ja sitten vasta se todellinen riemu Porissa alkaa.Sori. Enpuhuporiivoitkoselventää?
MEILLÄ ON SENTÄÄN VIIMEISIN MESTARUUS!
Kaikki tuo piti/pitää edelleen paikkaansa. Joensuu oli tänäänkin kentän huonoin vaikka Lukossa kaikki oli paskoja.Tää viesti ei kyllä hyvin vanhentunut.
No sitä sitten odotellessa. En jää pidättelemään henkeäni.Niin sitä vaan, että me ollaan istutettu Troijan hevonen tein organisaatioon. Kun Virtanen saa kenkää, tää Troijan hevonen ottaa hänen paikkansa ja sitten vasta se todellinen riemu Porissa alkaa.
Olen ihmetellyt samaa hehkuttamista. Ihan poikanen tuolla eikä oikeastaan mitään peliä edistävää ole tehnyt. Pari hassua syöttöpistettä viiteen peliin ja pitsiin.Jotenkin huvittaa tuo raumalaisten hehkuttama Somppi . Eihän sillä ole näillä esityksillä mitään annettavaa tähän liigaan. Kyllä sääliksi käy lugun faneja, ellei keskikaista parane !
Aivan, korona sellainen.MEILLÄ ON SENTÄÄN VIIMEISIN MESTARUUS!
Otto Somppi on kuin Olli Juolevi. Ei vain riitä.Olen ihmetellyt samaa hehkuttamista. Ihan poikanen tuolla eikä oikeastaan mitään peliä edistävää ole tehnyt. Pari hassua syöttöpistettä viiteen peliin ja pitsiin.
Tänäänkään ei laukonut kertaakaan, mutta 2 maalia miehelle merkattiin.
Kuinka monta koronamestaruutta Ässillä on? Ei yhtään. Hah.Aivan, korona sellainen.
Järvisestä sen verran, että kaveri olisi tällä hetkellä varmaan Lukossa ykkössentteri.JMJ ei kyllä koskaan lauo.
Turha odottaa maaleja.
Mutta se pörrää positiivisesti, syöttää aina ku pitäis laukoa.
No, vaikkei maaleja, ni osaa luistella...
Näillä sanoilla, kohti runkosarjan avauskohtaamista.
Tuntuu olevan kaksikin puhutuinta mestaruutta.Lukolla on vieläkin Suomen puhutuin ja arvostetuin mestaruus.
Siitä vanhemmasta on vaan vähän puhe laantumaan päin, jostain syystä veli Arskakaan ei ole hetkeen siitä jutellut.Tuntuu olevan kaksikin puhutuinta mestaruutta.
Siitä vanhemmasta on vaan vähän puhe laantumaan päin, jostain syystä veli Arskakaan ei ole hetkeen siitä jutellut.