Joo siis eihän Sirkkeli tosiaan sanan varsinaisessa merkityksessä koskaan oikein selosta peliä. Yleensä juttu menee jotenkin että:Mä en oikein tiedä mistä syystä tämä kaveri on selostamassa Radio Suomen kiekkokierroksilla. Olisiko sitten joku Ylen sukupuolikiintiö? No joka tapauksessa selostus tai "selostus" on joka kerta ihan helvetin katkonaista ja mitään tolkkua itse pelitapahtumista ei saa.
YLE ja irtisanominen ei valitettavasti ole kovin tunnettu yhtälö, koska lompakolla äänestäminen ei ole mahdollista kuin muuttamalla maasta pois tai jättäytymällä tulottomaksi, ja näin mitään suorituspaineita ei ole. Maksajakunta on selvästi uskollisinta kaiken viihdetarjonnan joukossa - ihan sama miten suorittaa, tasan samat ihmiset maksavat vuodesta toiseen :)Se hyvä puoli näissä on, että jossain vaiheessa tulee vääjäämättä paha virhe ja sen seurauksena irtisanominen. Tai ehkä valtion suojatyöpaikoissa näin ei toimita.
Ja miksi helvetissä jääkiekkoilijalta pitäisi kysyä mistään muusta kuin pelistä?
Jos käyt lukemassa Kiekkokierroksen ketjua, saat kyseisestä toimittajasta briiffiä enemmän kuin tarpeeksi. Joka kausi saa ihmetellä Sirkkiä-Jarvan antia kyseisessä hienossa formaatissa, kunnes nyt- jopa Sarin mittarilla tuli täydellinen rimanalitus.Nyt vähän ehkä hävettää, mutta kuulen ja luen tästä toimittajasta ensimmäistä kertaa. Olen kuitenkin niin utelias persoona, että voisiko joku pitää pienen briiffin kyseisestä toimittajasta?
Mitä tässä siis on taustalla? Mitä on tapahtunut Levtchille?
Mitä tässä siis on taustalla? Mitä on tapahtunut Levtchille?
Isä/isäpuoli tapettu.
Nyt vähän ehkä hävettää, mutta kuulen ja luen tästä toimittajasta ensimmäistä kertaa. Olen kuitenkin niin utelias persoona, että voisiko joku pitää pienen briiffin kyseisestä toimittajasta?
Laittelin kans palautetta, mielestäni asiallisesti. Yhteystiedot laitoin kanssa. Saapa nähä tuleeko vastausta
Ja minä seurasin perässä. Tuomitsen Sari Sirkkiä-Jarvan toiminnan täysin.Laittelin kans palautetta, mielestäni asiallisesti. Yhteystiedot laitoin kanssa. Saapa nähä tuleeko vastausta
En hyväksy tuota Sirkiän toimintaa tuossa haastattelussa enkä pidä hänen selostuksistaan mutta minusta tällainen maalittaminen (aika juntti sana) menee jo vähän yli. Teki pahan virheen ja toivottavasti ottaa opiksi.
Eli onko kuulijapalautteen antaminen ylelle maalittamista vai se, että asiaa paheksutaan keskustelupalstalla?
Liittyy tähän tapaukseen. Linkistä löytyy lisätietoja.