Toivon, että joko ei tiennyt ollenkaan mitä taustalla mahdollisesti oli tuossa ohjeistuksessa, tai sitten pääsi vain freudilainen.
Tarkoituksella jos taustan tietäen noin tekee, kertoo aika paljon kysyjästä..
Toisekseen, pitkään ja paljon puheen kierroksia kuunnelleena yhdyn kyllä siihen näkemykseen, että ei oikein sovellu siihen hommaan, ei sitten oikeastaan ollenkaan. Kuvailut miten höpisee ihan puuta heinää ja päättää tulokseen on kyllä hyvin osuvia.
Toki se, että sen tuloksen edes sanoo se on ihan minimi vaatimus, mutta kiva olisi kuulla vähän siitä pelistä mitä tapahtuu, mitä on tapahtunut jne.
Itse en lähde henkilöön puuttumaan, tähän "ammatin suorittamiseen" kylläkin ja se mielestäni sakkaa aika pahasti.
Varmasti löytyisi tilalle jostain parempikin. Laittakaa vaan YLElle palautetta, mutta laittakaa asiallisesti. Asiallinen mutta jyrkkä/tiukka voi myös olla, vaikkei vittuile. Yletön vitun huutaminen ja päänaukominen nollaa sinänsä sen aiheellisen palautteen aika tehokkaasti yleensä aika. Tätä voi jokainen kuvitella omalle kohdalle jos sinulle tullaan huutamaan räkä poskella pää punasena vittua ja saatanaa vrt. et tullaan sanomaan selvästi ja napakasti, jyrkän kielteisestikin mutta asiallisesti, niin kyllähän siitä 99% ottaa enemmän onkeen siitä jälkimmäisestä. Ensimmäinen huutaja kuitataan vaan **tun sekopäänä mouhoajana jolle kohautetaan olkia.
Ja kyllä, olen itsekin kiroillut jne. en ole mikään pyhimys minäkään, mutta tulipa vaan mieleen jos tuonne useampikin nyt laittaa minun lisäksi palautetta, niin asiallisesti toivoisin, saattaisi purasta paljon paremmin.