Niko Eronen uusi valkku. Pitänee tutkailla taustoja, ennen kuin sanoo mitään.
Jospa uusilla valkuilla lehdistötilaisuudet muuttuvat "Veli puolikuusta" "Mutapainin ystäviksi". Samaa tavaraa, mutta reippaampana.Tietyllä tapaa yksi aikakausi sulkeutuu nyt Ketterän ja SaPKon välisien matsien lehdistötilaisuuksissa, ikävä kyllä. (onneksi on youtube ja vanhat aarteet löytyvät sieltä)
Saahan nuo tuolla pohjan perukoilla perseet huurteessa jatkaa tuota samaa louskuttamista. :)Tietyllä tapaa yksi aikakausi sulkeutuu nyt Ketterän ja SaPKon välisien matsien lehdistötilaisuuksissa, ikävä kyllä.
Joo ei hän usein hymyile ;)Varmasti on mukava valkku.
On minulla yksi nimi mielessä ja heitetään vinkkinä oma kasvatti ja taisi tällä kaudella jopa pelata SaPKoa vastaan.
Nyt ei normaaliolot ole mutta on siellä silti sopimuksia tehtyNormaalioloissa tässä vaiheessa olisi jo vähintää 10 pelaajaa sopimuksen kanssa..
niih eihän ne ole, mutta voisivat hieman tiedottaakin. Tämä on toki minun mielipide, mutta itse tykkäisin, jos sopimuksia ilmoitettaisiin säännöllisesti, eikä tolllai isoissa ryppäissä, niinkuin SaPKo tekee. SaPKo vois hieman lisätä tuota some näkyvyyttä ja audiovisuaalisuutta myös noihin sopparijulkastuksiin. Eikös Ketterä, IPK, TuTo jne tee aina jonku videopätkän, en oo varma onko live, mutta kuitenkin.Nyt ei normaaliolot ole mutta on siellä silti sopimuksia tehty
Ja Eliten mukaan E. Randelin lainasopparilla SaPKo:n Siitä se lähtee.
Tärkeimmällä palasella liikkeelle. Oma mielipide et aina pitäs maalivahdista joukkueen rakennus lähteä. Ei pitäs Eetusta jäädä homma kiinni.Starttihan on hyvä.
Periaatteessa yksi varmaan vois olla myös mv-valmentaja, kun eikös se puutu viel. Eli vähintään 6 pelaajaa sitten.Näyttää olevan seitsemän pässiä ilmoituksessa, tarkoittaakohan seitsemää sopimusta.