Voisiko joku seuraa tavalla tai toisella tukeneista (esim. sponsorituki tai pelastuskampanja) kertoa, kuinka seura on huomioinut tukijoita kauden/kausien aikana?
Noh, minä olen vuodesta 2007 osallistunut muistaakseni jokaiseen pelastusoperaatioon paitsi yksi osakeanti on saattanut mennä ohi, mutta niitäkin on tukimielessä hankittuna.
Nuo pelastusrahat ovat minun mielestä ns. tukemista enkä odota niiltä mitään muuta vastinetta kuin joukkueen edun.
Sponsoritukea on mennyt vuodesta 2014 alkaen.
Minulla ei ole kertakaikkiaan mitään valittamista siitä miten seura on tukijan roolissa meidät huomioinut. Kausikorttipaikat on järjestynyt halutulla tavalla, yhteydenpito ja kontaktit ovat hyvällä tasolla.
"jos tarviit jotain, tuoda vaikka kaveri- tai työporukan niin järjestetään".
Tämän tyylisiä vastineita on tuesta tarjottu.
Yrittäjänä ymmärrän hyvin että ei ole tarkoituksen mukaista tukea verovaroista osakeyhtiötä, joskin miellän urheiluseurat vähän toisin kuin normaali Oy:t joiden tarkoitus lainkin mukaan on tuottaa omistajilleen voittoa.
Nämä seurat eivät ole tuottojen vuoksi osakeyhtiöitä vaan ihan muista syistä.
Koomista sinällään että pääosin ihmiset jotka vastustavat tuen maksamista kaupungin kassasta nauttivat itse about 90% verovaroin tuotetuista palveluista ja kulttuurista. Noh, jokainen katsoo asioita omalta kantiltaan, eikä se tule miksikään muuttumaan.
En oikeastaan omalta kantiltani katsoenkaan hyväksy että yhteiskuntaa pelastaa osakeyhtiön, mutta toisaalta summa on niin pieni ja sen saamatta jäämisen kerrannaisvaikutukset ovat isot että ei ole ihan helppo yhtälö.
Ynnä kaikki henkilökohtaisena pelastuspaketteihin osallistujana osallistun niihin niin kauan kuin niitä on enkä odota muuta vastinetta kuin sen että pelit jatkuu Mestiksessä. Sponsorina taas jatkan niin kauan tukemista kuin siihen on a) itsellä mahdollisuus ja b) on seura jota tukea.
E: missä lie on tuo huivikampanja menossa. Vai oliko se vaan uutinen että tulee tämmöinen ennen kuin mitään pelastusoperaatiota on aloitettu tai toteutusta suunniteltu.
Jos SaPKon Mestis paikka menee niin se heijastuu heti Juniori-SaPKonkin houkuttelevuuteen.