Ei ainakaan Ruutu+:n lähetyksessä näkynyt mitään erityistä Forsströmille sattuneen. Taisi olla jäällä ihan viimeisillä sekunneilla. Nyt sitten Aallon paikka nauttia siinä Fobban paikalla.Fobba poissa kokoonpanosta. Kävikö eilisessä pelissä jotain? En siis katsonut eilistä peliä.
Ei ollut hallilla maskeja myynnissä ja ei taida tullakkaan sinne myyntiin. Ainut paikka mistä taitaa saada on Intersport ja sieltäkin olivat loppuneet.Joo eiköhän ne hallillekki tule. Itse en pääse lauantaina peliin nii käyn huomenna kipasee intersportista
Toimistolla taas jollain lamppu välähtänyt kun on tuo uusi kampanja keksitty. Toki tuossa hieman säästöä tulee jos ostaa enemmän noita lippuja verrattuna jos ostaisi lipun yksinään. Eilisessä Savonmaan jutussa kerrottiin yhtiökokouksesta ja sen perusteella luulisi että nyt tarvittaisiin hieman kovempia tuloja kuin tuollainen onneton muutamien kymppien lippukampanja.
KANNATUSLIPPUPAKETIT NYT MYYNNISSÄ - SaPKo - Savonlinnan Pallokerho Oy
Hankkimalla kannatuslippupaketin voit tukea SaPKoa. Lippupaketin voi käyttää vaikka kaveriporukan kesken tai hankkia sen vaikka lahjaksi. Kannatuslippupakettiin kuuluvat liput käyvät kaikissa SaPKon runkosarjan...www.sapko.fi
Tuo on vaan hankala asia. Varmasti Savonlinnan seudulta löytyisi se 1000 ihmistä tekemään 100€ sijoitus. Ei muuta kuin iskuryhmä hattu kädessä kiertämään.
Joo. Tätä ei varmaan voida välttää ellei yleisö nyt yhtäkkisesti palaa katsomoihin sankoin joukoin.Luulenpa että SaPKo avasi tässä ladun. Vuorenvarmasti jatkoa tulee muualta.
varainkeruu tulille. Itse ilmottaudun mukaan.
toki nythän kiertää ilmeisesti ainakin yrityksille suunnattu jokin myyntihomma. Tänään oli sellainen käynnissä ilmeisesti pelaajien toimesta. Pitää varmaan itteki perehtyy tarkemmin. Voihan siihen varmaan yksityishenkilönäkin osallistua..Jotain tälläistä itse toivoisin saatavan aikaiseksi
Meidän Seura se nyt menee Liigaseuran sivulle mutta alle vuorokaudessa on näköjään yli 14k€ kerätty. No on toki vähän eri kokoiset seurat ja kaupungitkin mutta niinkun finaalien aikaan nähtiin niin kyllä SaPKo kiinnostaa etenkin etelä-suomessa paljon suurempaa joukkoa ihmisiä kuin mikä hallissa käy.
Ja sieltä se nyt löytyy omakin nimi Meidän Seuran porukasta, eikä tässä olla ihan lähellä Tamperetta.
Minä pidän tuota nimen ja mahdollisen kuvan julkaisua tukijoista parempana ideana kuin vaikkapa lippuja. Monilla on julkisuuden himo ja olisihan se mukava nähdä tuommoisesta kuvasta ketkä kaikki hallitutut porukkaan ilmaantuu.
Sinällään tämä vähän meni jo koska kerran keksitty ei jalostamatta välttämättä toimi.
Noo ne virtuaaliliput oli keväällä ihan yes. Mutta ei niitäkään tainnut kovin suurta määrää mennä kaupaksi.
toki nythän kiertää ilmeisesti ainakin yrityksille suunnattu jokin myyntihomma. Tänään oli sellainen käynnissä ilmeisesti pelaajien toimesta. Pitää varmaan itteki perehtyy tarkemmin. Voihan siihen varmaan yksityishenkilönäkin osallistua..
eiku niin joo onhan siellä tuo kannatuslippupaketti.
Minun mielestä on taas hyvä, että pelaajat tulee omilla äänillään esiin. Toki heidän päätehtävänsä on pelaaminen, mutta tässä tilanteessa pelaajat varmasti pystyvät vetoamaan ihmisiin. Itse siis olen sitä mieltä, että ihan kiva, että pelaajat saa kontaktia faneihin ja miksi ei yrityksiinkinTäytyy ihan rehellisesti sanoa, että en ymmärrä sitä, miksi pelaajat laitetaan soittelemaan. Alkaa mennä tunteisiin.
Toki jos se johtuu siitä että palkallinen henkilöstä on pistetty YT:ssä lomalle niin annetaan sitten vähän siimaa.
Huomenna pitäisi tulla toimihenkilöiden yt neuvottelujen lopputulema ja sitten katsellaan uudestaan. Varmaan kaikki löysät yritetään toimiston puolelta ottaa pois, mutta jotain painetta on Räsäselle ja Myllykselle ainakin palkan alennuksiin. Räsäsen ainakin on huono mitään alennuksia antaa, kun Lahdesta käsin pitää tuota orkesteria johtaa ja pitäisi jotain jäädä käteenkin.Onneksi pelaajille on tarkoitus hoitaa korvaukset niin kuin on sopimuksiin kirjattu.