Linnankundi
Jäsen
Avataas tällainen ketju, ettei jää viime tippaan. Tämän päivä Itä-Savon nettisivuilla Räsänen kertoi, että joukkueen runko alkaa olla valmis ja sopimusuutisia olisi tulossa lähiviikkoina.
Räsänen valmentaa liigaan pelaajia joka ainoa kausi joten kyllä sinne taas SaPKosta pelaajia lähtee. Ketä he ovat jää nähtäväksi?Oliskohan kenestä Liigaan? Karppinen? Marva? Lainio?
Laakso ja Salminenhan sinne menevät.
Laakso ja Salminen tosiaan ovat varmoja. Saa nähdä kui paljo liigan pelaaja budjetteja joudutaan ens kaudeksi mahdollisesti heikentää mittavien taloustappioiden vuoks, joka voi sitten avata helpommin mahdollisuuksia. Lainio uskoisin pääsee testaa ainaki. Karppinen on ehkä fyysisesti viel raakile, mutta vois päästä testaa. Pelkään vaa että Imatralle ja turkkuseen voi käydä joidenkin tie. Tai toki ulkomaille.Oliskohan kenestä Liigaan? Karppinen? Marva? Lainio?
Laakso ja Salminenhan sinne menevät.
Hieno keksintö Jokipojilta! mutta hienoa myös se, että ihmiset ostavat kausareita ja ovat vapaaehtoisesti luopuneet play off kausarin hyvityksistä. Toki ymmärtää senkin, että hyvityksen ottaa vastaan, kun emme me kaikki ihmiset ole samassa taloudellisessa tilanteessa.Kausikorttimyynti ja muu huomiointi on saanut hyvän lähdön! - SaPKo - Savonlinnan Pallokerho Oy
Olemme viime perjantaina aloittaneet ensi kauden kausikorttien myynnin. Myynti lähti heti räjähdysmäisesti liikkeelle ja on nyt jatkunut samalla tasolla, kiitos siitä kaikille! Osa...www.sapko.fi
SaPKollakin taustoilla porukkaa jotka ymmärtävät tilanteen. Itselläni oli maksetut playoffkortit yhteistyösoppariin sisällytettynä. Seuraava vuosi menee samoilla ja mitään poikkeavaa tukea ei ole vielä lähtenyt.
Mikäli seura keksii vaikka jotain vastaavaa kuin Jokipoikien kiekot niin eiköhän sitä jollain summalla olla mukana.
Myös mie luulen, että SaPKon menneen kauden pakeista ainakin Walli pääsee liigan kyytiä kokeilemaan. Toki itse toivoisin menneen kauden pakeista ainakin Wallin, Isiguzon, Marvan ja Tiitisen jatkavan SaPKossa….Wallli suurella todennäklisyydellä pelaa liigaa enskaudella ja varauksella isiguzokin.
Toivon kanssa noi kaikko jatkavan, mutta uskon vain tiitiseen ja marvaan.Myös mie luulen, että SaPKon menneen kauden pakeista ainakin Walli pääsee liigan kyytiä kokeilemaan. Toki itse toivoisin menneen kauden pakeista ainakin Wallin, Isiguzon, Marvan ja Tiitisen jatkavan SaPKossa….
Missäs tämä Sapkofanit RY on?? Toissakaudella maksoin jäsenmaksun ja sen jälkeen en ole kuullut siitä mitään...Tänä vuonna yksikään joukkue ei putoa pelistä pois - Mestis PLAYON
Mestis-seurojen tilanne on vakava, ei kuitenkaan toivoton. Joukkueiden ja yhteisöjen vahvuuden mittarina on kyky pelata yhteen vaikeassakin tilanteessa.mestisplayon.fi
SaPKolaiset hoi, 26 nimeä. Kait tämä yhteisö kuitenkin vähän isompi on....
Missäs tämä Sapkofanit RY on?? Toissakaudella maksoin jäsenmaksun ja sen jälkeen en ole kuullut siitä mitään...
Olen oman korteni laittanut kekoon jo kausikortin muodossa ja Ruudun tilaan sitten kun pelit alkaa.
Pitää viel tutustua tuohon kampanjaankin toki.
sain ainoastaan viestin kun olin maksanut jäsenmaksun, jonka jälkeen en kuullut mitäään koko porukasta.. Hyvin kummallista...Jooo, tuota jäsenmaksun verran olin itsekin mukana. Tosiaan kaikki rahat sieltä voisi siirtää nyt SaPKon kassaan jos siellä jotain on.
Toimintaa ei ole ja tiedän syytkin mutta antaapa olla.
Fobba, kassu Piitulainen ja olikohan Andersson se kolomas? kelepooo!SaPKon sivuilla on video virtuaalihaasteesta. Videolla kolme pelaajaa vetoaa osallistumaan haasteeseen. Olisikohan nämä kolme sellaisia, joilla on jo sopimus SaPKoon tulevalle kaudelle. Kelpaisi kyllä erittäin hyvin.
Eii tuo kyllä lainio taida olla :OLainio oli kolmas. Sopimustilanteesta ei kolmikon kohdalla ole tietoa.
Olen samaa mieltä. Nimenomaan mielenkiinnon kannalta toi video on juurikin loistava keino saada fanit spekuloimaan asialla. Mutta ei minunkaan mielestä pitäisi laittaa sellaista pelaajaa videolle, joka ei enää pelaisi ensikaudella SaPKossa.Noilla jos on nimet paperissa niin aloitetaan mestaruusjuhlat sikäli.
Sinällään nuo pelaajat kuuluvat keskeytetyn kauden joukkueeseen, mutta näkisin vähän mauttomana laittaa tuollaiseen haasteeseen pelaajia jos eivät ole jatkamassa. Kattellaan, pitänee varmaan vielä muutama virtuaalilippukin käydä ostamassa.