SaPKo kaudella 2020–2021

  • 134 111
  • 495
Avataas tällainen ketju, ettei jää viime tippaan. Tämän päivä Itä-Savon nettisivuilla Räsänen kertoi, että joukkueen runko alkaa olla valmis ja sopimusuutisia olisi tulossa lähiviikkoina.
 

IkuinenVappu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
Mielenkiintoista. Rungon muodostaa luultavasti kauden 2019–2020 joukkue, koska yhdessä päivässä ei mitenkään ennätä sopia montaa uutta pelaajaa. Kelpaa kyllä, koska siellä oli monta erittäin hyvää nuorta pelaajaa.
 

LL90

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo, KalPa
Toivon ainakin seuraaville runkopelaajille jatkoa:
Savolainen, siren, mutikainen, rauvola, sillanpää, keskilohko,tiitinen, marva, viitasalo

Edit: lisätään vielä piitulainen sillä uskon että kasper vois vielä yhden kauden sapkossa pelata ja kehittyä lisää ennenkuin pääsee ylemmäs koittamaan.

Maaliin urpolahdelle ehdottomasti jatkoa
Jos vielä kiinnostaa savonlinna.

En oikeastaan muita viitti listata sillä meidän kärkihyökkääjistä varmasti useampi vaihtaa seuraa uskoisin. Joko imatralle tai liigaan :D ja sitten puolustajat ketä en maininnut nii jokainen tietää että Wallli suurella todennäklisyydellä pelaa liigaa enskaudella ja varauksella isiguzokin.
 

LL90

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo, KalPa
Oliskohan kenestä Liigaan? Karppinen? Marva? Lainio?
Laakso ja Salminenhan sinne menevät.
Laakso ja Salminen tosiaan ovat varmoja. Saa nähdä kui paljo liigan pelaaja budjetteja joudutaan ens kaudeksi mahdollisesti heikentää mittavien taloustappioiden vuoks, joka voi sitten avata helpommin mahdollisuuksia. Lainio uskoisin pääsee testaa ainaki. Karppinen on ehkä fyysisesti viel raakile, mutta vois päästä testaa. Pelkään vaa että Imatralle ja turkkuseen voi käydä joidenkin tie. Tai toki ulkomaille.

Vihavainen on kyllä sellainen, jonka ehdottomasti haluisin jatkavan ja on mennyt mebtaalitasollakin hieman eteenpäin. Yksi kausi viel mestiksessä hyvillä tehoilla voisi olla Tatulle hyvä. Uskoisin että jos Mestiksen jää niin SaPKo ainoa vaihtoehto?
 

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo

SaPKollakin taustoilla porukkaa jotka ymmärtävät tilanteen. Itselläni oli maksetut playoffkortit yhteistyösoppariin sisällytettynä. Seuraava vuosi menee samoilla ja mitään poikkeavaa tukea ei ole vielä lähtenyt.
Mikäli seura keksii vaikka jotain vastaavaa kuin Jokipoikien kiekot niin eiköhän sitä jollain summalla olla mukana.
 

LL90

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo, KalPa

SaPKollakin taustoilla porukkaa jotka ymmärtävät tilanteen. Itselläni oli maksetut playoffkortit yhteistyösoppariin sisällytettynä. Seuraava vuosi menee samoilla ja mitään poikkeavaa tukea ei ole vielä lähtenyt.
Mikäli seura keksii vaikka jotain vastaavaa kuin Jokipoikien kiekot niin eiköhän sitä jollain summalla olla mukana.
Hieno keksintö Jokipojilta! mutta hienoa myös se, että ihmiset ostavat kausareita ja ovat vapaaehtoisesti luopuneet play off kausarin hyvityksistä. Toki ymmärtää senkin, että hyvityksen ottaa vastaan, kun emme me kaikki ihmiset ole samassa taloudellisessa tilanteessa.

Itse olen 2 kautta nyt kantanut kortta kekoon hankkimalla ulkopaikkakuntalaisena kausikortin. Peleihin olen päässyt sen 3-5 kertaa kaudessa, joten sinäänsä tappiolle jäänyt, mutta ei se haittaa. Nytkin tulen ostamaan kortin ensikaudeksi. Todennäköisesti pääsen enemmän peleihinkin ensikaudella, kun en enää asu PK-seudulla, vaan Kuopiossa ja tästä reilusti lyhyempi matka Savonlinnaan.
 

diletantti

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo, Liikunnan Riemu, KalPa U14, U12Etelä
Numero 14 on napattu aamun Hesarin kuvaan isänsä kanssa lohjalaisella huoltamolla. Premisivun pääjuttu, puolen sivun kuva.

Isä ja poika ovat auton ulkopuolella, eri puolilla autoa. Molemmilla on lasinpesin kädessään.

Jutun otsikko on Uusimaa valmistautuu jo sulkuun. Tekstissä kerrotaan: Paimiolainen Eero Lämsä toi Helsingissä asuvalle pojalleen Teemu Lämsälle tämän tavaroita torstaina. Tapaaminen oli Lohjan ABC:llä lähellä maakuntien rajaa.

Kuvatekstin mukaan isä ja poika pitävät Uudenmaan eristämistä tarpeellisena.

Tähän on tultu. Sinne se jää itse kunkin poika rajan taakse.

Tarkoittaakohan muuten Lämsän asuminen Helsingissä jotakin ensi kauden sopimustilanteessa? Eihän sen tarvitse tarkoittaa.
 

Rapu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo
Wallli suurella todennäklisyydellä pelaa liigaa enskaudella ja varauksella isiguzokin.
Myös mie luulen, että SaPKon menneen kauden pakeista ainakin Walli pääsee liigan kyytiä kokeilemaan. Toki itse toivoisin menneen kauden pakeista ainakin Wallin, Isiguzon, Marvan ja Tiitisen jatkavan SaPKossa….
 

LL90

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo, KalPa
Myös mie luulen, että SaPKon menneen kauden pakeista ainakin Walli pääsee liigan kyytiä kokeilemaan. Toki itse toivoisin menneen kauden pakeista ainakin Wallin, Isiguzon, Marvan ja Tiitisen jatkavan SaPKossa….
Toivon kanssa noi kaikko jatkavan, mutta uskon vain tiitiseen ja marvaan.
 
Ne, joilla on joku opiskelu kesken Savonlinnassa jatkavat ja nythän AMK:ssa alkaa aika laaja liikunta-alan koulutus, se voi naarata SaPKoonkin urheilullisia nuoria, samoin kuin muutama nykyisistä hakeutuu samaan koulutukseen ja jää SaPKoon. Näin toivon käyvän.
 

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo

LL90

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo, KalPa

SaPKolaiset hoi, 26 nimeä. Kait tämä yhteisö kuitenkin vähän isompi on....
Missäs tämä Sapkofanit RY on?? Toissakaudella maksoin jäsenmaksun ja sen jälkeen en ole kuullut siitä mitään...
Olen oman korteni laittanut kekoon jo kausikortin muodossa ja Ruudun tilaan sitten kun pelit alkaa.

Pitää viel tutustua tuohon kampanjaankin toki.
 

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
Missäs tämä Sapkofanit RY on?? Toissakaudella maksoin jäsenmaksun ja sen jälkeen en ole kuullut siitä mitään...
Olen oman korteni laittanut kekoon jo kausikortin muodossa ja Ruudun tilaan sitten kun pelit alkaa.

Pitää viel tutustua tuohon kampanjaankin toki.

Jooo, tuota jäsenmaksun verran olin itsekin mukana. Tosiaan kaikki rahat sieltä voisi siirtää nyt SaPKon kassaan jos siellä jotain on.
Toimintaa ei ole ja tiedän syytkin mutta antaapa olla.

Nyt on muuten 31 nimeä. Kyllä se siitä.
Oli toisessakin ketjussa huomioitu mutta siellä vilkkuu aika paljon eri yhteyksistä kaikille tuttuja nimiä.
 
Viimeksi muokattu:

LL90

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo, KalPa
Jooo, tuota jäsenmaksun verran olin itsekin mukana. Tosiaan kaikki rahat sieltä voisi siirtää nyt SaPKon kassaan jos siellä jotain on.
Toimintaa ei ole ja tiedän syytkin mutta antaapa olla.
sain ainoastaan viestin kun olin maksanut jäsenmaksun, jonka jälkeen en kuullut mitäään koko porukasta.. Hyvin kummallista...

PS. nyt on osallistuttu mestisplayon kanssa!
 
Näköjään on SaPKon sivuille tullut tiedote tämän hetkisestä tilanteesta. Joitakin sopimuksia on tehty ja pelaajia on tarjolla SaPKoon tulevallekin kaudelle. Julkisuuteen sopimusuutisia saa vielä odotella jonkin aikaa.
 

Rapu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo
Lieneekö tuo vitsiksi tarkoitettu, kun SaPKon sivulla on näkyvissä vanha, kauden 2017-2018 runkosarjan lopullinen sarjataulukko??? Olisivat laittaneet kerralla näkyviin SaPKon mestaruuskauden aikaisen sarjataulukon, kun kerran lähtivät vanhoja hyviä aikoja muistelemaan......
 
SaPKon sivuilla on video virtuaalihaasteesta. Videolla kolme pelaajaa vetoaa osallistumaan haasteeseen. Olisikohan nämä kolme sellaisia, joilla on jo sopimus SaPKoon tulevalle kaudelle. Kelpaisi kyllä erittäin hyvin.
 

LL90

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo, KalPa
Lainio oli kolmas. Sopimustilanteesta ei kolmikon kohdalla ole tietoa.
Eii tuo kyllä lainio taida olla :O

edit: eiku on se sittenki Lainio, oli pakko tarkastaa joukkueen kuvista :D mutta kyllähän tollainen "teaser video" vähän viittais siihen, että kaverit ovat tehneet jatkosopimukset? Fobban ja Piitulaisen kohdalla pidän hyvinkin mahdollisena, mutta Lainiota en osannut uskaltaa edes odottaa jatkavan, En kyllä uskonut, että Lainio viel välttis Liigaakaan sais sopparia, mutta ainakin Tryoutin pidän todennäköisenä. Mutta odotellaan nyt seuralta sitten uutisia.
 

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
Noilla jos on nimet paperissa niin aloitetaan mestaruusjuhlat sikäli.

Sinällään nuo pelaajat kuuluvat keskeytetyn kauden joukkueeseen, mutta näkisin vähän mauttomana laittaa tuollaiseen haasteeseen pelaajia jos eivät ole jatkamassa. Kattellaan, pitänee varmaan vielä muutama virtuaalilippukin käydä ostamassa.
 

LL90

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo, KalPa
Noilla jos on nimet paperissa niin aloitetaan mestaruusjuhlat sikäli.

Sinällään nuo pelaajat kuuluvat keskeytetyn kauden joukkueeseen, mutta näkisin vähän mauttomana laittaa tuollaiseen haasteeseen pelaajia jos eivät ole jatkamassa. Kattellaan, pitänee varmaan vielä muutama virtuaalilippukin käydä ostamassa.
Olen samaa mieltä. Nimenomaan mielenkiinnon kannalta toi video on juurikin loistava keino saada fanit spekuloimaan asialla. Mutta ei minunkaan mielestä pitäisi laittaa sellaista pelaajaa videolle, joka ei enää pelaisi ensikaudella SaPKossa.
 

sapko

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo
Voi myös johtua siitä, että kolmikko on edelleen Savonlinnassa. Suurin osa viime kauden joukkueesta on lähtenyt Savonlinnasta jo pois. Eli ei ollut videon tekijöillä varmaan paljon valinnanvaraa keitä mukaan ottavat. No Mutikainen ja Aksila varmaan olisivat olleet.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös