Hartikainen tulee olemaan jatkossa hyvä kolmosentteri joukkueelle, joka taistelee sarjapaikasta.Voiton takuumies tänään.
Viimeksi muokattu:
Hartikainen tulee olemaan jatkossa hyvä kolmosentteri joukkueelle, joka taistelee sarjapaikasta.Voiton takuumies tänään.
Mä tuossa joku aika sitten kirjoitin johonkin toiseen ketjuun, että lähteeköhän joku senttereistä lainalle, kunhan Somppi ja Mieho palaavat kokoonpanoon.Hartikainen tulee olemaan jatkossa hyvä kolmosentteri joukkueelle, joka taistelee sarjapaikasta.
Lainaisin Hartikaisen ja Miehon ja hukkaisin sen jälkeen kirjastokortin.Ehkä joku seura voisikin olla kiinnostunut lainaamaan Hartikaisen loppukaudeksi kolmos- tai nelossentterin rooliin. Vaihdossa voitaisiin ottaa lainalle loppukaudeksi yksi vasen laituri.
Olen seurannut Hartikaista muutaman pelin hiukan tarkemmin ja huomannut, että hänellä itseasiassa on ihan hyvä pelikäsitys. Ongelma vaan on, että pelitaidot ovat suurelta osin luokkaa Mestis eli hyvää pelikäsitystä ei pystytä hyödyntämään. Parhaiten tämä näkyy silmätestillä, että 95% syötöistä tulee vastaanottavan pelaajan jalkoihin, väärässä kulmassa tai liian hiljaa. Sama homma kaksinkamppailussa eli Hartikainen on usein oikeassa paikassa hyvän pelikäsityksensä ansiosta, mutta fysiikka ei riitä alkuunkaan ja nyt ei puhuta enää mistään junnusta.
Mielelläni olen väärässä, mutta pidättäydyn aiemmassa arviossani eli Hartikaisen uran huippu tulee olemaan tämä ilmaiseksi saatu iso vastuu IFKssa. Täältä sitten johonkin Jukurit/KooKoo-malliseen pikkuseuraan, josta matka jatkuu Unkarin tms. Liigaan.
Pakko kysyä, että miltä osastolta yllämainitut pelaajat voi lainata:Lainaisin Hartikaisen ja Miehon ja hukkaisin sen jälkeen kirjastokortin.
Mun mielestä Hartikaisen luistelu ei ole ongelma. Omaan silmään luistin liikkuu yllättävänkin raikkaasti ainakin kun vertaa moneen muuhun meidän pelaajaan.Hartikaisen suurin ongelma on minusta se, että tilannekovuus, luistelu ja ylipäätään ”tilannevauhti” on enemmän Mestis-tasolla kuin Liiga-tasolla. Näitä pystyy kyllä toisaalta harjoittelemaan, mutta kovasti täytyy kehitystä tulla näillä osa-alueilla.
Siirretään oikeaan ketjuun. Ansaitsee ehdottomasti kehut tämäniltaisesta esityksestä muun joukkueen tapaan ja varsinkin, kun olen häntä kovasti kritisoinut. Eniten pidin siitä, kun ei maalinedustapainissa antanut yhtään siimaa Putinin ystävälle, joka yritti jotain pullistella.Hartikaisella tänään +3 ja muodosti kentän parhaan hyökkäysketjun Komarovin ja Åstenin kanssa.
Jätän tämän vaan tähän.