Ai perspillu Olaviin? Vieläköhän muuten elää, pitääkin heti tsekata.KYSYKÄÄ NYT JOKU MIKÄ ON SUHTEESI OLAVIIN!!!
Ai perspillu Olaviin? Vieläköhän muuten elää, pitääkin heti tsekata.KYSYKÄÄ NYT JOKU MIKÄ ON SUHTEESI OLAVIIN!!!
Oikeestiko täällä jengi vieläkin jauhaa (sic) jostain huumetesteistä?
Sanna on toisin sanoen taitava poliitikko. Selviää kuivin jaloin tästäkin.Sanna on kyllä teflonia. Ei vastaa mihinkään eikä tämä tule vaikuttamaan häneen. Suomen oma trump, tavallaan.
Miten niin "ylistä tai iltapaskoja"? Täällä ollaan kuunneltu pääministeriä, hän itse otti huumetestit esiin ennen kuin kukaan ehti kysyä mitään.Oikeestiko täällä jengi vieläkin jauhaa (sic) jostain huumetesteistä? Pliis lakatkaa lukemasta ylistä ja iltapaskoja :D
Justhan Sanna itse kertoi tänään käyneensä huumetestissä?
OLAVI MAINITTU! OLAVI PUHUI SANNAN KORVAAN JOTAIN!KYSYKÄÄ NYT JOKU MIKÄ ON SUHTEESI OLAVIIN!!!
Kyllä todellakin on, mutta pidä nyt jumalauta huoli siitä että niistä ei videoita vuoda julkisuuteen. Millaisessa porukassa Sanna oikein liikkuu, jos hänen "kaverinsa" näitä videoita jakavat someen?Eikö nää ministerit ole ihmisarvoisia ihmisiä? Tämä on hyvä aasinsilta, mutta kai nyt jumalauta virkamiehillä on lupa tehdä AIVAN MITÄ HALUAA vapaa-ajallaan?
Mun mielestä tämä tiedotustilaisuus on parhaillaan paras esimerkki tästä nykypäivän järjettömyydestä ja minä vastustan tätä järjettömyyttä: media tenttaa nyt, että mikä oli Marinin toimintavalmius noina iltoina, kun on bilettänyt. Pääministeri on instituutio, mutta tuota instituutiota edustaa aina ihminen.
Nyt kun on katsonut tätä menoa tuosta Jyrki Kataisesta alkaen niin melkein sanoisin, että Suomessa pitäisi lakkauttaa koko pääministeriys ja korvata se jollain robotilla. On tää surullista seurattavaa.
Eikö se ollut Sanna joka siitä puhui?Oikeestiko täällä jengi vieläkin jauhaa (sic) jostain huumetesteistä? Pliis lakatkaa lukemasta ylistä ja iltapaskoja :D
Jyrki Katainen aikoinaan pääministerinä juhliessaan telo päänsä niin että joutui tikattavaksi.
Oliko silloin joku vastaava tiedotustilaisuus jossa kyseltiin pääministerin toimintakyvystä?
Jospa Olavi oli niin juovuksissa, että sekoitti korvan ja kaulan? Ei kai tuo niin ihmeellistä olisi. Molemmathan alkavat k:lla.OLAVI MAINITTU! OLAVI PUHUI SANNAN KORVAAN JOTAIN!
Kuuluu täällä palstan miesvauvat lähinnä uhriutuvan, kun Marin vastaa asiallisesti kysymyksiin eikä hätkähdä tiedustelusta hänen ja Olavin suhteestaan tai some-kuvista.Senverran pahasti on Marin uhriutunu, että hämmästelen ettei naiskorttia ole vedetty esiin.