Sanna Marin

  • 971 695
  • 8 491

Zolomy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerrotaan lähiviikkoina
Oikeestiko täällä jengi vieläkin jauhaa (sic) jostain huumetesteistä? Pliis lakatkaa lukemasta ylistä ja iltapaskoja :D
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Sanna on kyllä teflonia. Ei vastaa mihinkään eikä tämä tule vaikuttamaan häneen. Suomen oma trump, tavallaan.
Sanna on toisin sanoen taitava poliitikko. Selviää kuivin jaloin tästäkin.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Nyt kysyttiin Olavista! Priceless!
 

Snopek

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Arttu Hyry
J
Eikö nää ministerit ole ihmisarvoisia ihmisiä? Tämä on hyvä aasinsilta, mutta kai nyt jumalauta virkamiehillä on lupa tehdä AIVAN MITÄ HALUAA vapaa-ajallaan?

Mun mielestä tämä tiedotustilaisuus on parhaillaan paras esimerkki tästä nykypäivän järjettömyydestä ja minä vastustan tätä järjettömyyttä: media tenttaa nyt, että mikä oli Marinin toimintavalmius noina iltoina, kun on bilettänyt. Pääministeri on instituutio, mutta tuota instituutiota edustaa aina ihminen.

Nyt kun on katsonut tätä menoa tuosta Jyrki Kataisesta alkaen niin melkein sanoisin, että Suomessa pitäisi lakkauttaa koko pääministeriys ja korvata se jollain robotilla. On tää surullista seurattavaa.
Kyllä todellakin on, mutta pidä nyt jumalauta huoli siitä että niistä ei videoita vuoda julkisuuteen. Millaisessa porukassa Sanna oikein liikkuu, jos hänen "kaverinsa" näitä videoita jakavat someen?
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Ei siellä mitään suudeltu, korvaan on vain kuiskuteltu. Ei muista mutta katsoi videon. Ei helvetti, mitä diipadaapaa
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Äh, pääosin ihan turhaa höpinää huumeista yms., mutta ei kyllä vakuuta tuo Marinin toistelu, että "ei ollut etukäteen sovittuja kokouksia" ja "tuskin kokoonnutaan yöllä". Ehkä olen sitten yliherkkä mutta en nyt tykkää yhtään tästä mainostuksesta, että Suomen merkittävin henkilö ei ole välttämättä yöaikaan toimintakunnossa kun ei ole etukäteen sovittuja kokouksia.

Ihan sama mikä on totuus niin erityisesti naapuria silmälläpitäen voisi sanoa, että toimintakyky on hyvä ja ollaan valmiina vaikka tapahtuisi yllättäviäkin asioita. Nyt mentiin tällä "tuskinpa" ja "ei ole sovittu etukäteen" kun olisi pitänyt vastata kysymykseen omasta toimintakyvystä.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Minun mielestä siinä kuiskataan korvaan
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
"Useina lomapäivinäkin olen töitä tehnyt."

Hmm... tää ajatusmalli menee nyt täysin väärin, nyt ei olla perus työpaikassa. Ensinnäkin, kun olet pääministeri niin olet 24/7 käytettävissä ja esim. Uniperiin liittyen Marinin olisi pitänyt keskeyttää loma. Sulla ei käytännössä lomaa edes ole, mutta varmasti sulla ei ole vapaata sillon kun olet ihan virallisestikin ns. rivissä, lomalla voit olla jos se on mahdollista ja ei ole ristiriidassa Suomen etujen kanssa.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Jyrki Katainen aikoinaan pääministerinä juhliessaan telo päänsä niin että joutui tikattavaksi.

Oliko silloin joku vastaava tiedotustilaisuus jossa kyseltiin pääministerin toimintakyvystä?

Ajat muuttuu, niin asenteiden kuin somen tulon myötä. Homous oli sairaus vuoteen 81, aina ei kannata hakea paskaan tukea paskasta
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
OLAVI MAINITTU! OLAVI PUHUI SANNAN KORVAAN JOTAIN!
Jospa Olavi oli niin juovuksissa, että sekoitti korvan ja kaulan? Ei kai tuo niin ihmeellistä olisi. Molemmathan alkavat k:lla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös