Sanna Marin

  • 1 033 021
  • 8 875

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Virasta vai parisuhteesta?

Itse uskon että vastailee vaan toimittajien kysymyksiin, eiköhän puolustoimistosta ole sanottu että parempi nyt vain mennä median eteen.
Ministerin pestistä. Voi olla näinkin kuten kirjoitat. Ei ainakaan vastaile parisuhteeseen liittyviin kysymyksiin, koska @DAF mukaan silloin oltaisiin eri universumissa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: VT

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Onhan tässä sellainen kunnia menee, mutta maine kasvaa -case käsillä. Nyt, jos Marin ilmoittaisi, että eroaa pääministerin paikalta, niin saattaisi kannatus jopa kasvaa varmasti ainakin instagram seuraajat lisääntyy jälleen.
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Ministerin pestistä. Voi olla näinkin kuten kirjoitat. Ei ainakaan vastaile parisuhteeseen liittyviin kysymyksiin, koska @DAF mukaan silloin oltaisiin eri universumissa.

Aivan kummallinen aihe edelleen, en käsitä - jos se on pressin aihe. Huumekeskustelun selvittäminen sen sijaan vähän toista.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sanna ilmoittaa jättävänsä PM:n hommat, lähtevänsä Kaliforniaan vieroitushoitoon, jonka jälkeen hänen pyrkimyksenään on aloittaa uusi ura muotibloggarina. Olavi ja Ilmari lähtevät mukaan.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Nytkö se sitten lähtee ja kuka tilalle?
En usko, se olisi jo liian hyvää ollakseen totta. Se olisi Vuoristoneuvos Tuuraa siteeraten: Oikea ilon ja onnen päivä.

Eiköhän sieltä tule peruslitania: Olen pahoillani (tai jopa erittäin pahoillani) kohusta ja tämä ei tule toistumaan, vaikka en olekaan yksin syypää tähän(kään) kohuun. Ja sitten toivotellaan hyvää alkusyksyä ja poseerataan taas kuin mitään ei olisi tapahtunut.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Aivan kummallinen aihe edelleen, en käsitä - jos se on pressin aihe. Huumekeskustelun selvittäminen sen sijaan vähän toista.
Nooh. Tuskinpa se varsinaisesti pressin aihe on. Itsekin kirjoitin turhan kärkkäästi. Odotan silti mielenkiinnolla.
 

Karra

Jäsen
Ei, kyllä mä edelleen olen ihan hyvillä mielin. Tää on oikeasti ihan hemmetin kesy skandaali. Toki jos nyt jotain sakeampia douppikuvioita alkaa tulla mukaan, niin asiaa voi tarkastella jo vähän vakavammin.
Ok. Pääministeri on työajalla ympäripäissään epävarmoina turvallisuuspoliittisina aikoina. Minun mielestä tuo on aika raskas skandaali
 
Sinänsä tämä on kyllä ihan huikea ketju. Olikohan tätä ennen joku 10 sivua viestejä, ja nyt on 64. Sanna kiinnostaa, tykkäsi tai ei.
Totta hemmetissä pääministerin, ja sitä kautta maan käytännössä merkittävimmän vallankäyttäjän toilailut kiinnostaa. Melko erikoista olisi jos ei kiinnostaisi.

edit. Näköjään taloustutkimuksellakin ollaan hereillä, ja tuli kysely liittyen Sanna Mariniin ja politiikkaan. Pian lienee siis tulossa gallup-tuloksia kansan mielipiteistä tuoreimpaan kuohuntaan liittyen.
 
Viimeksi muokattu:

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olet nähnyt varmaan liikaa Olavia esiintymispaidoissaan tai esiintymässä ilman paitaa. Tuon hupparin tai Olavin ihmisille tyypillisen vanhenemisen takia et ehkä tunnista häntä, mutta kyllä tuo on Olavi Uusivirta.
No enimmäkseen olen nähnyt Olavia juuri esiintymistilanteissa. Kyllä minulla on varaa olla väärässä tässä. Näyttää vain todella jurriselta tai darraiselta ja väsyneeltä Olavi tuolla videolla.
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
No enimmäkseen olen nähnyt Olavia juuri esiintymistilanteissa. Kyllä minulla on varaa olla väärässä tässä. Näyttää vain todella jurriselta tai darraiselta ja väsyneeltä Olavi tuolla videolla.
Itsekään en ekana uskonut että se olisi ollut Uusivirta, ajattelin vain että "tyyppi joka näyttää Uusivirralta", mutta kun enemmän alkaa tulla näitä juttuja niin kyllä kait se sitten on se.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Näyttää vain todella jurriselta tai darraiselta ja väsyneeltä Olavi tuolla videolla.

Kaks vuorokautta alkaa olla voiton puolella jauhojengin kanssa niin kai se alkaa jo painamaan lähes nelikymppisellä miehellä. Nuorehko Sanna näyttää edelleen pirteältä ja iloiselta.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Suomen maajoukkueet
Bile Sanna jaksaa aina yllättää uudelleen, no ei kai siinä vaikka työaikana vetää kännit, itse en uskalla kokeilla.
Tässä mietin vain näitä aikaisempia ns. kohuja, Stubbin esiintyminen shortseissa ja Iken tekstiviestit, niin aika rajusti vapaamielisempää on meno nykyään, vai olisiko kumminkin tilanne ollut eri, jos siellä vaikka Orpo olisi vetänyt bileissä macarenaa ja yökerhossa kaulaillut intiimisti Arja Korisevaa ?
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Totta hemmetissä pääministerin, ja sitä kautta maan käytännössä merkittävimmän vallankäyttäjän toilailut kiinnostaa. Melko erikoista olisi jos ei kiinnostaisi.
Tämä toilailu näyttää kuitenkin kiinnostavan vielä enemmän kuin ne aikaisemmat. Reilut 50 sivua viestejä todella lyhyessä ajassa.
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tässä mietin vain näitä aikaisempia ns. kohuja, Stubbin esiintyminen shortseissa ja Iken tekstiviestit, niin aika rajusti vapaamielisempää on meno nykyään, vai olisiko kumminkin tilanne ollut eri, jos siellä vaikka Orpo olisi vetänyt bileissä macarenaa ja yökerhossa kaulaillut intiimisti Arja Korisevaa ?
No hei, ne valkoihoiset keski-ikäiset sika-miehet!
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Vuoden madlad palkinto menee ehdottomasti Olaville. Mennä nyt imuttelemaan varattua pääministeriä julkisesti kaulaan :D
Toivottavasti Olavi ymmärtää sen verran musiikkibisneksen päälle, että nyt kannattaa pikaisesti julkaista ainakin (sic!) sinkku, kun nimi on kaikkien huulilla.
 

Matala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kyllä, nimenomaan tässä on näillä tiedoin melkoinen selitteleminen nyt, ja ihan oikeastikin tilivelvollisuus kansalaisille että mitä tässä on tapahtunut.

A) ei kuulu ja B) aika suurta osaa kansasta ei kiinnosta seiskakohut.

Jos ei kiinnostaisi, niin miksi samat kohut ovat joka lehden etusivulla luetuimpien uutisten joukossa? Fiksuja ihmisiä kiinnostaa mitä meidän typerä pääministeri sekoilee
 

Zolomy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Eli otetaan Sannalta EU asioiden hoito veks. Saksan median ”Pääministerin koksubileet” otsikoiden jälkeen Sannalla ei oikein uskittavuutta ole lyödä nyrkkiä pöytään ja vaatia vaikkapa venäläisten viisumien perumista. Lisäksi täällä esiintyneen kirjoittelun ja boomereiden toriparlamentin perusteella ei sitä uskottavuutta oikein ole tavallisilla kansalaisillakaan.

Joo, Sannan uskottavuus on ehdottomasti se mikä on kyseenalaista kun "Saksan media" on otsikoinut koksubileistä :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös