Itseä ei voisi kyllä vähempää kiinnostaa tämän kertaiset Sannan kännisekoilut. Enemmän söi miestä viime syksynä tämä korona- keissi, kun altistumisen jälkeen mentiin paariin ja kansalaisia vastaavasti kyykytettiin kaikenmaailman rajoituksilla.
Ja eiköhän tämäkin keissi unohdu viimestään parissa viikossa. Muutenhan Marin on vetänyt ihan hyvin kovassa paikassa.
Kun tätä mantraa toistetaan kuin Goebbelsin ministeriöistä, niin voisiko saada listan asioista, joita Sanna Marin on vetänyt, hyvin? Se pari vuotta sitten julkaistu kirja; Kuinka Suomi voitti koronan, ei vielä riitä.
Siitä olen samaa mieltä, että kova on ollut hallituksen paikka ja tulevaisuus näyttää vielä kovemmalta. Sitä enemmän odottaisin niitä kovia päätöksiä, johtajuutta tuoda ne julkiseen keskusteluun ja runnoa niitä päätöksiä, nyt.
Minua ei haittaa, vaikka Marin perseilee julkisuuskuvansa, avioliittonsa, demarien kannatuksen, etc. Vituttaa, että Marin, Suomen pääministerinä perseilee minun rahani, sillä tuleva lasku näyttää järkyttävän suurelta.
Energia, sote, inflaatio, hoitajamitoitus, EU:n rahastot, Uniper, työmarkkinoiden rakenneongelmat, jne ovat johtaneet Pohjoismaiden kelkasta putoamiseen selkeästi heikoimmilla talouskasvulla. Järkyttävästä velkaantumisesta johtuen todellisuus ei ole vielä realisoitunut koko karmeudessaan, mutta kusessa ollaan.
Jos Marinin hallitus ratkoisi noita ongelmia, niin bilevideot vaan nolottaisivat. Nyt mua vituttaa, koska niihin yhdistyy mielikuva välinpitämättömyydestä/kyvyttömyydestä johtaa tätä valtiolaivaa.