On kaksi eri asiaa, joko tuomita Marinin tyyli bilettää tai se ettei ymmärrä pääministerin käytöstä noin ylipäätään.
Olen puolisoni kanssa samaa ikäluokkaa kuin Marin, ja meillä on niinikään pieni lapsi. Ei minulla ainakaan riittäisi voimat, eikä myöskään ajankäyttö noin säännölliseen railakkaaseen juhlimiseen, ottaen huomioon pääministerin työtaakan siihen päälle. Puoli viiteen asti aamulla? Itse jaksan "juhlia" korkeintaan johonkin yhteen saakka, sen pari kertaa vuodessa kun on mahdollisuus johonkin keikalle tms. lähteä.
Miten tuo yhtälö perhe-elämän kannalta ylipäätään toimii? Milloin sen lapsen kanssa vietetään aikaa perheenä? Toki nythän pääministeri on lomalla, mutta viittasinkin hänen bilettämiseen vähän pidemmältä aikajaksolta kuin parilta viime viikolta.
En siis tuomitse, enkä ole kateellinen, mutta kun itse saa nauttia vaikkapa yhden leffan ihan omassa rauhassa ilman muksua tai puolisoa, niin sekin tuntuu jo luksukselta :D Siispä en vain ymmärrä. Pitäisiköhän sitä alkaa kiskomaan vaikka jotain energiajuomia? Yleiskuntoni on kyllä hyvä, ja yöunetkin on ihan asialliset.
Sinänsä minusta olisi upeaa, jos kävisi ilmi että koko kansan Sanna olisikin kiskonut jotain muutakin kuin korona-olutta. Voit olla maailman paras, tyylikkäin ja coolein pääministeri ja silti nauttia päihteitä. Varsinkin keski-ikäiselle, keskiluokkaiselle MeNaisten tilaajille joiden käsitys huumeidenkäyttäjistä on luokkaa "likainen metroasemalla roikkuva narkki", tuo pakottaisi edes hieman kyseenalaistamaan asioita ja kotimaamme päihdepolitiikkaa ylipäätään. Samasta syystä iloitsin, kun unelmavävy Samu Haber tuli kaapista ylös huumeidenkäyttönsä kanssa.