Itse tykkään yleensä käydä tankkaamassa Rusasella.Kuulin että ainakin Rukalla olisi tankattu. Tuon kertoi mies, joka osti ABC:ltä kinkkuruukun.
Itse tykkään yleensä käydä tankkaamassa Rusasella.Kuulin että ainakin Rukalla olisi tankattu. Tuon kertoi mies, joka osti ABC:ltä kinkkuruukun.
Kuulin että ainakin Rukalla olisi tankattu. Tuon kertoi mies, joka osti ABC:ltä kinkkuruukun.
Mielestäni juttunne ovat viistossa.Itse tykkään yleensä käydä tankkaamassa Rusasella.
No tässä tapauksessa voit tuoda autosi huoltoon. Liikkeeni nimi on Tatun vikaosaKerran sekoilin bensiksellä ja tankkasinkin vahingossa ruuvia.
Silloin tajusin, että tankkaukseen ei kuulu rusaus.
Tatulla lienee vimma?No tässä tapauksessa voit tuoda autosi huoltoon. Liikkeeni nimi on Tatun vikaosa
Ei vaan Muurisen salkku.Onko kyseessä Mutikaisen salkku, joka aikoinaan oli myös Pikkaraisen hallussa?
Mulla on ollut useamman kerran lounaalla Saarioisten Kinkku-pekoniruukku valmisruoka.Tää nyt tietenkin kuuluisi "mitä tänään syötäisiin" -ketjuun, mutta kun tästä sai sananmuunnoksenkin.
Ruokana oli siis katkarapuwokkia.
Tuota kannattaa syödä annos ennen kuin menee kuorimaan hilloaan.Mulla on ollut useamman kerran lounaalla Saarioisten Kinkku-pekoniruukku valmisruoka.