AIkuisille juomaksi tutunomaisia virvokkeita.Ja pennuille jaffaa.
Ja pennuille jaffaa.
Lounaan jälkeen lähtee Arska tenulle.Lounaan kanssa toki perinnejuomaksi hullun piimää.
Lounaan kanssa toki perinnejuomaksi hullun piimää.
Kala- ja messipäällikkö Kullervo Pellinen valmisti kuhaa vallissa.
Oletteko muuten huomannut saman, naiset osaa sananmuunnoksia paljon huonommin kuin miehet?
Pentti Hirvolan alapäinen tikka Eila Rusko esittelee käsinahkaa.
Pentti Hirvolan alapäinen tikka Eila Rusko esittelee käsinahkaa.
Tuo nimi saattaisi olla Ella Rusko, niin tarina avautuu.Nyt meni ainakin mulla ohi toi Eila Rusko. Muut tajusin mut saatan olla vaan tyhmä
Poikani oli ehkä kolmevuotias. Katsottiin Avaraa luontoa, ja siellä oli kettu. Mutisin puoliääneen ”kettu vitkuttelee”, jolloin poika repesi nauramaan. Silloin tajusin, että näitä kannattaa varoa. Jätkällä on ehkä isänsä kielikorva ja huumorintaju.Tuo pitänee kyllä paikkansa, omalla otannallani ainakin:D
Lapset ovat nyt innostuneet näistä ja yrittävät kovasti, itelle sattui tuossa pieni lipsahdus joku päivä kun tarjoilin heille liesituulettimen päältä ruokailun jälkeen xylitol -pastillit ja vitamiinit: "tulkaas ottamaan nämä jutskuvit...". Joops, elikäs Vitskujutut.
Ei, koska fillarini on Pikkaraisen hallussa.Onko kukaan muu hurahtanut pyöräilemään?
En tarvitse pyörää, olen pikatallustaja.Onko kukaan muu hurahtanut pyöräilemään?
Ei, en ole mikään pyöräilevä hullu.Onko kukaan muu hurahtanut pyöräilemään?
Tallustaessa on kiva kuunnella piristyvän kompin musiikkia.En tarvitse pyörää, olen pikatallustaja.