Kiitti, hyvät ja kätevät sivut. Kesti vaan vähän aikaa etsiä, kun se olikin atdhe eikä adthe. No taitaapa mennä pari seuraavaa yötä pelejä katellessa, tarjontaa on sen verran paljon.
Ole hyvä vain ja ole onnellinen etten kirjoittanut adhd.net jotenkin tuo sivusto on niin vaikea kirjoittaa kun sitä kutsuu milloin miksikin.
Michalekin nimi on ainakin ollut joissain huhhan uissa. Mies pelaa ihan hyvin ilman kiekkoa, mutta jotenkin ollut marginaalisessa roolissa kiekollisessa pelissä. Jotenkin kiekko ei ajaudu hänelle oikeisiin paikkoihin. Jos joukkueesta jotain pelaajia kaupataan tällä kaudella, Michalek ja Cheechoo ovat korkealla listalla.
Ja, itse olen seurannut pelejä ESPN360 palvelun kautta. Toimii välttävästi ottaen huomioon että siitä kuitenkin piti jopa maksaa. Jollei palvelu parane loppu kaudeksi, en aio jatkaa palvelusta maksamista.
Itse luulisin, että kannattaisi siirtyä jo tosiaan tuohon atdhe.nettiin. En tosin ole varma miten hyvä laatu ja toimivuus on ESPN:llä, mutta mitä puheista voi johtopäätöstä vetää niin uskoisin, että atdhe on paremmalla laadulla liikkellä, vaikka onkin ilmainen.
Michalekista vielä sen verran, että toisaalta on aikalailla samanlainen kuin Goc, eli näkymätön, käyttöä kuitenkin av:lla ja hakemassa plussia Pavelskin kanssa.. Erotuksella Gociin, että tosiaan enemmän kauppa-arvoa. Mutta tietysti Michalekin laukaus on huippuluokkaa (kun vaan käyttäisi sitä/pääsisi tilanteisiin)
Muutamia mielipiteitä jos jotain on vaihdeltava kokoonpanosta niin itse ehkä lähtisin Wilsonina tarjoamaan juuri Michalek ja Cheechoo. Näistä varmasti jo saisi jotain takaisin päinkin.
Siitä Eklundin huhusta mikä liikkui niin muokkaisin hieman sitä.
Eli näin voisin jopa ehkä vaihtaa Kovaltsukiin. Michalek, Cheechoo, Joslin --> Atlantaan. Kovaltsuk, varaus 2.kierros, ? (ei schneider) ---> San Joseen