San Jose Sharks 2005-2006

  • 65 047
  • 511

Mr. Smith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canucks
Mr Scarface kirjoitti:
Lue Roccon viestit ja pistefaktansa, joita hän oli kaivellut.

Osaatko lukea? Vertailit Thornton-Cheechoo kaksikkoa kahteen kaksikkoon eli Gretzky-Kurri ja Jagr-Lemieux. Esitin sinulle kysymyksen että tiedätkö edes paljonko Jagr-Lemieux teki pisteitä. Et tiennyt.

Mutta ei siinä, totta kai voit vertailla noita kolmea kaksikkoa toisiinsa, harmi vaan että yksi kaksikko takoi yhdessä pikkaisen enemmän pisteitä kuin kaksi muuta.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Mr. Smith kirjoitti:
Osaatko lukea? Vertailit Thornton-Cheechoo kaksikkoa kahteen kaksikkoon eli Gretzky-Kurri ja Jagr-Lemieux. Esitin sinulle kysymyksen että tiedätkö edes paljonko Jagr-Lemieux teki pisteitä. Et tiennyt.

Mutta ei siinä, totta kai voit vertailla noita kolmea kaksikkoa toisiinsa, harmi vaan että yksi kaksikko takoi yhdessä pikkaisen enemmän pisteitä kuin kaksi muuta.

Niin. Toisaalta onhan tuossa tuubassa jotain perääkin. Cheechoo nimittäin on siinä mielessä kuin Kurri, että molemmat ovat hyviä pelaajia, muta hyötyvät todella paljon tarjoilusta ja ilman sitä kumpikaan ei olisi(tai Kurrin tapauksessa olisi ollut) läheskään niin tehokkaita. Lemieux&Jagr taas on kaksikkona siitä erilainen, että Jagr on näyttänyt että yksinkin tekee pisteitä&maaleja.
 

Mr Scarface

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, HPK
Mr. Smith kirjoitti: Esitin sinulle kysymyksen että tiedätkö edes paljonko Jagr-Lemieux teki pisteitä. Et tiennyt.
Et ole ikinä kysynyt minulta, että paljonko Jagr - Lemieux teki pisteitä? Tarkistin kaikki viestit ja et ole kirjoittanut näin. Kirjoitit aivan muuta, ja olit väärässä, minä olin oikeassa tässäkin asiassa. Ilmoitin myös ylläpidolle, että väität täällä kirjoittaneesi asioita, joita et ole kirjoittanut. Minä olen vertaillut duuojen pelaamista, ja Cheechoo - J.Thornton duo alkaa jo nyt olla tuhoisampi, kuin Lemieux - Jagr duo ikinä oli.

Mr. Smith kirjoitti oikeasti aiemmin: Varmasti myös tiedät kuinka paljon Jagr-Lemieux yhdistelmä teki oikeasti tuhoa?
Kyllä, nyt tiedän, ei niin paljon, että sitä ei voisi verrata yhdistelmään Cheechoo - J.Thornton. Sitähän vertasin aiemmin yhdistelmään Cheechoo - J.Thornton. Tarkistakaa vaikka tästä ketjusta. Olen kuningas.

eagle kirjoitti: Niin. Toisaalta onhan tuossa tuubassa jotain perääkin. Cheechoo nimittäin on siinä mielessä kuin Kurri, että molemmat ovat hyviä pelaajia, muta hyötyvät todella paljon tarjoilusta ja ilman sitä kumpikaan ei olisi(tai Kurrin tapauksessa olisi ollut) läheskään niin tehokkaita. Lemieux&Jagr taas on kaksikkona siitä erilainen, että Jagr on näyttänyt että yksinkin tekee pisteitä&maaleja.
Kiitos, myös sinä todistit täydellisesti, että olen oikeassa tässäkin asiassa. Mr.Smith eksyi väärään paikkaan. Oikein naurattaa nuo hänen väitteensä tässä ketjussa jo.
 

Raymond Pearl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
SJ:n sivuilla kysytään äänestyksessä:
"Who has been the most clutch Shark this season?"

Äänestystä johtaa Cheechoo, toisena tulee Thornton ja kolmantena Toskala (!). Tämä on vain taas kerran osoitus siitä, että Veskua arvostetaan selkeästi enemmän siellä, missä pelejä seurataan muualtakin kuin teksti-TV:ltä.

Lisäksi mielenkiintoinen fakta on, että SJ:n voittoprosentti otteluissa, joissa Toskala on ollut avauskokoonpanossa on 63%, kun Nabokovin vastaava lukema on 36% (jos luin tilastoja pikaisesti oikein). Veskun lukema on erinomainen huomioiden SJ:n yleinen menestys tämän kauden runkosarjassa.
 

Mr. Smith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canucks
Mr Scarface kirjoitti:
minä olin oikeassa tässäkin asiassa.

Ilmoitin myös ylläpidolle, että väität täällä kirjoittaneesi asioita, joita et ole kirjoittanut.

Tarkistakaa vaikka tästä ketjusta. Olen kuningas.

Kiitos, myös sinä todistit täydellisesti, että olen oikeassa tässäkin asiassa.

Kiitti kun ilmoitit, toivottavasti ylläpito on nyt sitten hommiensa tasalla.

Pakko myöntää että olet todellinen NHL:n kävelevä opas, joka tietää kaikki lajista. En tule enää leikkimään hiekkalaatikollasi, its all yours.

Ja sitten tuohon itse aiheeseen eli San Joseen. Hyvältä näyttää siihen asti, kun maalihanat pysyvät auki San Josen jätkillä. Samanlaista suvantoa kuin tammikuun lopussa - helmikuun alussa ei saa enää tulla. Silloin kuudessa peräkkäisestä matsista vain yhdessä San Jose onnistui tekemään yli 2 maalia. Näistä sitten tulikin 5 tappiota. San Jose on ollut loistava kotona ja surkea vieraissa. Paljon ratkaiseekin viimeiset vieraskiertueet (5 + 3 + 2)
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Mr Scarface kirjoitti:
Kiitos, myös sinä todistit täydellisesti, että olen oikeassa tässäkin asiassa. Mr.Smith eksyi väärään paikkaan. Oikein naurattaa nuo hänen väitteensä tässä ketjussa jo.

Tottakai, aivan samoin kuin Minnesotan Cup voitossa. Tosin sinun alkuperäinen väitteesihän rinnasti Lemieux-Jagr parivaljakon myös Kurri-Gretzkyyn sekä Cheechoon näihin molempiin. Ja näistä pareista Cheechoo&Gretzky ovat samanlainen duo tyyliltään, vaan tehoiltaan valovuosia jäljessä.

Sama kun vertaisi Zidlickyä Weinrichiin ja Orriin. Sitten kun joku toteaisi että Zidlicky on jo nyt Weinrichiä parempi, niin nohtaisi Orr vertailun tyystin alkuperäisestä väitteestä. Jos huutelee tarpeeksi kauan niin joku osuu kohdalleenkin.

Niin edelleen, voittaako Minnesota Cupin?
 

CorporalSyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pohjois-New Yorkin joukkueet
Raymond Pearl kirjoitti:
Lisäksi mielenkiintoinen fakta on, että SJ:n voittoprosentti otteluissa, joissa Toskala on ollut avauskokoonpanossa on 63%

Se on itseasiassa vielä parempi, koska Toskalan tappiosarakkeeseen on merkitty muutama "L" otteluista jotka Nabokov aloitti. Omien laskelmieni mukaan otteluista jotka Toskala on aloittanut on saldona 13 voittoa, 2 jatko-aika ottelua ja 4 tappiota.
 

Mr Scarface

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, HPK
eagle kirjoitti: Tottakai, aivan samoin kuin Minnesotan Cup voitossa. Tosin sinun alkuperäinen väitteesihän rinnasti Lemieux-Jagr parivaljakon myös Kurri-Gretzkyyn sekä Cheechoon näihin molempiin. Ja näistä pareista Cheechoo&Gretzky ovat samanlainen duo tyyliltään, vaan tehoiltaan valovuosia jäljessä.

Minun alkuperäisessä kirjoitelmassani totesin, että jos Cheechoo ja J.Thorrnton pelaavat useita vuosia samassa ketjussa ja Sharksissa, mikä näyttää todennäköiseltä, heistä voi tulla yhtä legendaarinen ketju kuin näistä kahdesta edellä mainitusta. Gretzky - Kurri ketjuun voi olla mahdotonta yltää, mutta näitä asioita pohdin ja näistä asioista kirjoittelin tässä ketjussa. Tällä hetkellä Sharksin duo on kuumin koko liigassa. Piste. Stop.

eagle
kirjoitti: Niin edelleen, voittaako Minnesota Cupin?
Ja kyllä, minulla lukee tässä vedonlyönti tositteessani edelleen Minnesotan ja muutaman muun joukkueen nimi, ja en niitä ala raapustamaan siitä pois, ennenkuin viimeinen finaali on pelattu. Miksi siis muuttaisin arvioitani, joita olen koko kauden pohtinut, Wild on edelleen lapuissani yksi mestariehdokas. Viime NHL-kaudella lapuissani olivat Tampa Bay, Carolina, Toronto, San Jose, Edmonton ja Calgary. Repikää siitä. Mutta älkää minun lappujani, ainakaan vielä.
 
Viimeksi muokattu:

Cube

Jäsen
Mr Scarface kirjoitti:
Minun alkuperäisessä kirjoitelmassani totesin, että jos Cheechoo ja J.Thorrnton pelaavat useita vuosia samassa ketjussa ja Sharksissa, mikä näyttää todennäköiseltä, heistä voi tulla yhtä legendaarinen ketju kuin näistä kahdesta edellä mainitusta. Gretzky - Kurri ketjuun voi olla mahdotonta yltää, mutta näitä asioita pohdin ja näistä asioista kirjoittelin tässä ketjussa. Tällä hetkellä Sharksin duo on kuumin koko liigassa. Piste. Stop.
Sinulla onkin ilmeisesti kumma tapa tehdä vertailua käyttämällä aika laajaa skaalaa.. Vähän sama kuin minä sanoisin, että Alexander Ovechkinilla on mahdollisuus nousta Gordie Howen tai Milan Hejdukin kaltaiseksi tuhoisaksi maalintekijäksi. Periaatteessahan tämäkin vertaus on tietysti aivan totta, mutta on toinen juttu onko se kovin järkevä.

Vielä vähemmän järkevää on kuitenkin oman inhimillisen huolimattomuusvirheen väkinäinen ja epätoivoinen selittely vielä siinäkin vaiheessa, kun kaikille muille moka on jo täysin selvä.
 

Mr Scarface

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, HPK
Cube kirjoitti: Sinulla onkin ilmeisesti kumma tapa tehdä vertailua käyttämällä aika laajaa skaalaa.. Vähän sama kuin minä sanoisin, että Alexander Ovechkinilla on mahdollisuus nousta Gordie Howen tai Milan Hejdukin kaltaiseksi tuhoisaksi maalintekijäksi. Periaatteessahan tämäkin vertaus on tietysti aivan totta, mutta on toinen juttu onko se kovin järkevä.
Vai kumma tapa tehdä vertailua käyttämällä laajaa skaalaa? Eikö Joe Thornton ole tällä hetkellä pistepörssin kärjessä, tehnyt melkein sata pistettä, ja johtaako syöttöpörssiä ylivoimaisesti? Ja Cheech on melkein maalipörssin kärjessä. Nämä kaksi asiaa jo yhdistämällä, voi aloittaa vertailut todella koviin NHL-kaksikoihin, kun kerran on pelattu tätäkin kautta jo yli 60 ottelua. Sitten kun huomaa, miten huikeasti Cheechoon tehot nousivat, kun J.Thornton saapui joukkueeseen, voi vetää taas johtopäätöksen: Nämä kaksi pelaajaa täydentävät toisiaan loistavasti. Itseasiassa se on tämän hetken NHL:n paras yhdistelmä. Ja miksi et voisi sanoa, että Ovechkin nousee Gordie Howen tai Hejdukin kaltaiseksi maalintekijäksi? Sinä saat sanoa mitä ikinä tahdot, me elämme maailmassa. Ja mitä sitten, jos jokin asia ei ole järkevää, tai on järkevää? Kuka voi määritellä järkevän? Niin Thornton - Cheechoo duo voivat nousta kaikkien aikojen parhaimpien yhdistelmien joukkoon, kuin Ovechkin voi nousta kaikkien aikoijen parhaimpien maalintekijöiden joukkoon. Mitä sitten, onko se järkevästi sanottu tai kirjoitettu? Niin on kirjoitettu.
 

Playa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, San Jose Sharks
Mun mielestä olisi järkevää pitää keskustelu San Josessa eikä lähdetä arpomaan stanley cup voittajia tai tulevaisuuden maalikuninkaita tai tutkapareja. Eletään kuitenkin sen verran erinlaisessa NHL:ssä missä elettiin 10-20 vuotta sitten. Tietysti keskustelu on aina hyvästä ja spekuloida voi, mutta hyvät ihmiset pysykää asiassa. Itse olen San Josen Loyal Fan siitä asti kun he liigaan astui. Muistan Kelly Kisiot, Brian Mullenit, Gino Odjickit, Rob Zettlerit, Rob Gaudreaut, Ulf Dahlenit, Sergei Makarovit, Pat Falloonit,+ muut kumppanit ja tietysti seinää koristaa #24 Doug Wilsonin v.92 pelipaita. Kaikki me olemme kiekko tietäjiä kun kirjoittelemme tänne. Toiset enemmän ja toiset vähemmän. Turha täällä on ruveta mittailemaan kummalla on isompi. Itse olen pitänyt tätä San Josen ketjua hyvänä ja asiallisena, mutta nyt näitä munan mittauskilpailuta on tullut tännekin. hauskaa luettavaahan tämä on ei siinä mitään... Pidetään keskustelu kiivaana ja asiallisena (ehkä vaikea yhtälö)

ja sitten vähän asiaakin.. :)
Me taistellaan vielä playoff paikasta ja näillä esityksillä mitä nyt viime peleissä on annettu niin uskoisin että niihin pleijareihin myös mennään, sitten on taas pöytä puhdas! Joe T ja Cheechoo ovat pelaanneet helvetin hyvin ja toivottavasti näiden herrojen meno jatkuu myös kauden loppua kohti. mentäessä. Marleau on ollut taas oma itsensä ja tasaisen varma. Vesku on tehnyt loistavaa jälkeä maalissa ja toivottavasti luottoa löytyy johtoportaasta myös jatkossa. Voittoja tarvitaan se on selvä.

Go Sharks GO!
 

Cube

Jäsen
Mr Scarface kirjoitti:
Ja miksi et voisi sanoa, että Ovechkin nousee Gordie Howen tai Hejdukin kaltaiseksi maalintekijäksi?
Kuten sanoin, voihan näinkin toki sanoa. Mutta Hejduk on tehnyt NHL:ssä 200, Howe 800 maalia. Vertaus (tai ennustus) ei siis ole missään nimessä tarkka. Itse asiassa se on kaikkea muuta. Ei ihme, että olet niin usein "oikeassa", jos tuollaisella hehtaaripyssyllä tykkäät ampua.

Capsilla on muuten mahdollisuus nousta viiden vuoden sisällä playoffeihin tai Stanley Cup -voittajaksi. Ja silloin minä voin sanoa tienneeni tämän. Olen kuningas.
 

Nolan

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues ja TPS + Dougie
Ensi yönä sitten Sharksin vieraaksi saapuu St.louis blues.Nyt olisi todella tärkeä ottaa tästä pelistä pisteet kotiin ja pistää bluesi heti alussa soimaan.J.Thornton ja Cheechoo ovat tällä hetkellä tosi kuuma pari.Cheech pistää limput maalin ja Joe jakaa sellaisia passeja että oksat poies.Odotan tätä peliä jo ihan hiki hatussa miten käy.
 

Mr Scarface

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, HPK
Joku muukin kuin minä, vertaa J.Thornton - Cheechoo yhdistelmää Kurri - Gretzky kaksikkoon, ja teki sen myöhemmin kuin minä itse, olin siis oikeassa tässäkin asiassa:
http://sports.espn.go.com/nhl/columns/story?columnist=melrose_barry&id=2370786

Ja jos espn.nhl sivuilla verrataan näitä kaksikoita keskenään, niin kerropa nyt Mr. Smith miksi en olisi voinut verrata heitä täällä jatkoajalla toisiinsa? Puhumattakaan Lemieux - Jagr kaksikon vertaamisesta J.Thornton - Cheechoo kaksikkoon. Kyllä tässä lyödään taas jauhoja suuhun muillekin, ketkä täällä ketjussa eilen soittelivat. Barry Melroselle muuten propsit.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Ah.. Barry Melrose, NHL-asiantuntemuksen auringonpimennys.

Ei millään pahalla, Mr. Scarface, mutta teet itestäs vähän pelleä. Mitäs jos jatkossa keskustellaan asiapohjalta tästä kaikkein parhaasta jääkiekkojoukkueesta. Nämä vuosituhannen tutkapari-asiat on vähän sellasta sorttia, ettei niitä parissa viikossa, tai edes parissa kuukaudessa ratkota.

Kyllähän ne hyvin pelaavat. NHL:n paras ketju? Ehkäpä. Mutta jos nyt halutaan saivarrella, niin seuraamalla Joe Thorntonin historiaa hän oli Glen Murrayn kanssa aivan vastaavanlainen kaksikko.
 

Mr Scarface

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, HPK
vilpertti kirjoitti: Ei millään pahalla
Ei niin, ja jatketaan, vaikka tämä keskustelu kyllä koskikin Sharksia. Mutta jos espn.nhl virallisilla sivuilla saa verrata näitä kaksikkoja, niin minä saan niitä verrata jatkoajallakin. Ja niin myös tein.

Tässä muuten vielä juttu nhl.comiltakin kyseisestä duosta:
http://www.nhl.com/features/spotlight/sharks_duo031506.html

Eli muualla verrataan Kurriin ja Gretzkyyn, mutta minä en muutamien mukaan jatkoajalla saa. Melrosen linkki on tästä ylempänä.

On tosiaan Sharksilla ottelu tänä yönä, josta voitto on irrottava.
Hyökkäysketjut näyttävät ilmeisesti joltain tällaiselta:
Ekman - Thornton - Cheechoo
Michalek - Marleau - Bernier
Nieminen - Goc - McCauley
Stevenson - Smith - Rissmiller

Serkkupoika S.Thornton ei pelaa. Rissmillerhän nostettiin ylös juuri, ehkä palkintona myös hienoista otteistaan alempana. St.Louis on ollut sitkeä jengi viime aikoina ja nämä Blues ottelut eivät ole olleet helppoja ennenkään. Nabokov on nyt terveenä, oli viimeksi luukkuvahtina, saapa nähdä kummalla aloittaa Wilson tänään, miksi vaihtaa todella voittavaa maalivahtia? Toskalan saldot ovat aivan humuhelmet viimeisistä 15 ottelusta.
Sharks voisi ratkoa tänään matsin ylivoimilla, esim. Ehrhoff on pelannut aivan loistavasti viime peleissä, kuten aiemmin mainostinkin.
 

Mr Scarface

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, HPK
SJ - STL 5-2

Toisen erän salamamaalit ratkaisivat voiton, ja muutenkin Sharks oli selvästi vastustajaansa parempi, ainakin radioselostuksen mukaan. Etenkin toisessa erässä San Jose pelasi päättäväisesti ja viimeistely kulki, sillä Preissingin ja Bernierin alle minuutissa tekemät maalit ratkaisivat selkeästi sitä, että loppupelistä tuli vapautuneempi ja helpompi pelata. Bernier ja Preissing olivat ottelun parhaimmistoa, ja molemmat saivatkin 2 maalia tililleen. Christian Ehrhoffia hehkutettiin jälleen aika-ajoin, ja hän jatkoi hyviä otteitaan. Kokoonpanoon siis nostettu Pat Rissmiller pelasi myös energisesti ja oli paljonkin näkyvillä, kotiyleisökin selvästi piti näkemästään. Myös viime aikoina otsikoissa eri puolilla ollut Cheechoo - J.Thornton väläytteli taitojaan, ja iskikin yhden maalin Bluesin verkkoon. Jagr ja Thornton saivat molemmat kartutettua pistetiliään yön otteluissa. Sharks oli neljän ketjun voimin selostajien mukaan parempi, ja siinä piilivät avaimet ottelun voittoon. Ensimmäisessä erässä nähtiin mylly, jossa Davison haastoi Jamal Mayersin. Myös huomioitavaa: Voittavana maalivahtina, ja melko pian ilmeisesti ykkösmaalivahtina, ellei jo nyt sitä ole, jatkoi edelleen Vesa Toskala.

Tämä peli oli kyllä itsellä niin monessa pitkävetolapussa ykkösenä jo senkin takia, että viime aikojen otteet ovat olleet kenttäpelissä paikka paikoin jopa järisyttävän dominoivia Sharksilta. Tästä pitikin tulla voitto. Mainitaan vielä, että Sharks on toinen niistä joukkuista koko liigassa, joka on voittanut joka ikisen ottelunsa, jota se on johtanut jossain vaiheessa kahdella maalilla, sitä sopii miettiä.
 

dingus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Chicago Blackhawks
Mr Scarface kirjoitti:
. Tästä pitikin tulla voitto. .

Tiesitkö etukäteen että SJ voittaa?
 

Mr. Smith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canucks
Mr Scarface kirjoitti:
tässä duossa on oikeasti mahdollisuus seuraavaksi Kurri - Gretzky, tai Jagr - Lemieux yhdistelmän tapaiseksi tuhokaksikoksi.

Mr Scarface kirjoitti:
Ja jos espn.nhl sivuilla verrataan näitä kaksikoita keskenään, niin kerropa nyt Mr. Smith miksi en olisi voinut verrata heitä täällä jatkoajalla toisiinsa? Puhumattakaan Lemieux - Jagr kaksikon vertaamisesta J.Thornton - Cheechoo kaksikkoon.

Yritetään nyt vääntää vielä kerran rautalangasta, vaikka ei pitäisi. Vertailit Cheechoo-Thornton kaksikkoa kahteen kaksikkoon Kurri-Gretzky ja Lemieux-Jagr. Mielestäsi noi olivat ilmeisesti samanlaiset "tuhokaksikot". Itseasiassa ensimmäinen tutkapari teki about 10 kertaa enemmän pisteitä yhdessä. Sama kun sanoisi että Jussi Jokisesta tulee Teemu Selänteen tai Jarkko Ruudun tyyppinen maalintekijä.
 

Mr Scarface

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, HPK
Mr.Smith kirjoitti: Yritetään nyt vääntää vielä kerran rautalangasta, vaikka ei pitäisi. Vertailit Cheechoo-Thornton kaksikkoa kahteen kaksikkoon Kurri-Gretzky ja Lemieux-Jagr. Mielestäsi noi olivat ilmeisesti samanlaiset "tuhokaksikot". Itseasiassa ensimmäinen tutkapari teki about 10 kertaa enemmän pisteitä yhdessä. Sama kun sanoisi että Jussi Jokisesta tulee Teemu Selänteen tai Jarkko Ruudun tyyppinen maalintekijä.

En ole väittänyt, että ne olisivat samanlaiset tuhokaksikot. Ikinä.
Minä kirjoitin aiemmin näin:
Cheechoo - J.Thornton

Sharksilla on nyt käsissään koko NHL:n kuumin duo. Sharks voitti siis Kingsit 4-3 ja Jonathan Cheechoon 3 maalia Los Angelesiä vastaan nostivat miehen saldon jo 40 maaliin. Thornton syötti kaikki Cheechoon tekemät maalit, joista yksi oli alivoimamaali. Jagr 44 maalia, Kovalchuk ja Ovechkin 42, Cheechoolla on siis pokalla mahdollisuus voittaa maalipörssi, eipä olisi varmaan kukaan uskonut ennen kauden alkua. Mutta sen jälkeen, kun Boston kauppasi ison vonkaleen Sharksiin, kaikki muuttui, tässä duossa on oikeasti mahdollisuus seuraavaksi Kurri - Gretzky, tai Jagr - Lemieux yhdistelmän tapaiseksi tuhokaksikoksi. Se on jopa todennäköistä, sillä miehet jatkavat varmasti usean vuoden yhdessä, ja samassa joukkueessa. Cheech ajaa aina sellaisella innolla ja vimmalla maalipaikkoihin, että ei selkeästi mieti pätkääkään seurauksia, vaan haluaa vaan laittaa mustat maaliin. Viimeisimmässä otteluraporteissa jossain luki hyvin: Hän näkee varmaan punaista, aina kun haluaa tehdä maalin. Thornton vetää miehet itseensä, ja laittaa ne syötöt Helminen-tyyliin omille. Ei voi kun olla huikean tyytyväinen kauppaan, jotka tekivät Bruinsin kanssa.
Mr. Smith on saanut niin pahan pakkomielteen tästä, että väittää minun kirjoittaneen muuta, kuin mitä olen kirjoittanut, onneksi oli kaivaa todisteet tähän kaikkien nähtäväksi. Ja Onneksi myös espn.nhl ja nhl.com ovat vertailleet näitä tuhokaksikoita keskenään. Minä käytän tekstissäni selvästi sanaa tai. Mr.Smith oli jälleen väärässä. Kiva, että yrität vielä vääntää rautalangasta, luepa tekstini, ja väännä siitä taas jotain. Ja yritäkin, niin kerron äidilleni.

Muita asiantuntijoiden kirjoittamia tekstejä, joissa verrataan Cheechoota ja Thorntonia muunmuassa Kurri - Gretzky kaksikkoon. Ja nämä ovat sellaisilta sivuilta, kuin espn.nhl ja nhl.com:
http://sports.espn.go.com/nhl/colum...arry&id=2370786
http://www.nhl.com/features/spotlig..._duo031506.html
 

Mr Scarface

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, HPK
Aivan, juuri noin ylempänä olen kirjoittanut.
Kirjoitin: tässä duossa on oikeasti mahdollisuus seuraavaksi Kurri - Gretzky, tai Jagr - Lemieux yhdistelmän tapaiseksi tuhokaksikoksi.

Käytin tai sanaa. Eli jos miehet eivät pelaa jostain kohtalonoikusta kauaa samassa ketjussa, niin sitten ei ole mahdollisuutta mihinkään. Eli vaikkapa mahdollisuus Kurri - Gretzky kaksikon kaltaiseksi, tai sitten Lemieux - Jagr kaksikon kaltaiseksi. Ja käytin myös sanaa mahdollisuus, en kirjoittanut: Heistä tulee jomman kumman kaksikon kaltainen. Takaisin koulun penkille Mr. Smith, tai voisiko sanoa, poika.
 

Playa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, San Jose Sharks
pojat pojat...

jatkakaa tätä munanmittaus kilpailua YV puolella kiitos... eiköhän tämä ala jo riittää, kun ei asiaan edes tulee enää uutta tietoa vaan vertailette mitä toinen on kirjoittanut millonkin! ;)
 

JJO

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, San Jose Sharks, HJK
Kerrassaan mieltäylentävä voitto. Playoff-paikka on taas askeleen lähempänä. Mikä tärkeintä, Sharks ei taistele vain yhden viivan päällä olevan joukkueen kanssa playoff-paikasta, vaan kolmen (ja Coloradokin löytää itsensä nopeasti kurimuksesta pienellä tappioputkella).

Ainoa suuri huolenaihe jäljelläolevissa peleissä on vieraspelien paljous. Kotiputkea seuraa viiden matsin kiertue ja senkin jälkeen on vielä yksi kolmen. Vieraissa otteet ovat olleet varsin heikkoja, eikä virheisiin ole erityisemmin varaa. Onneksi tulevalla vieraskiertueella vastaan asettuu pääasiassa jo mahdollisuutena menettäneitä joukkueita (Chitown, Columbus, St. Louis). Näitä vastaan vaarana on vastustajan rentous ja paineettomuus, mutta mielummin heitä vastaan kuin konferenssin kärkiseuroja.

Sangen ilahduttavaa on myös LA:n ja Vancouverin viimeaikainen notkahtelu. Canucks on hävinnyt seitsemästä viime pelistään kuusi ja LA viidestä viimeisestään neljä. Kun vielä Oilers lipuisi pieneen tappioputkeen, helpottuisi Sharksin matka viivan päälle kummasti.

Elämme jännittäviä aikoja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös