Ihan hyvin vaik Pihlajamäen tilal.Koska on pelannut huonosti?
Ihan hyvin vaik Pihlajamäen tilal.Koska on pelannut huonosti?
Pihlajamäkeä en vaihtaisi, mutta se mikkihiiri Karnaranta ei ole saanyt kyllä mitään aikaan.Ihan hyvin vaik Pihlajamäen tilal.
No joo kyllä siellä pientä viiksen tynkää jo on, joten ei se maali mikään yllätys ollut.Peli lakkasi kulkemista heti kun viikset lähti, ongelma helppo jopa nykyvalmennuksella saada kuntoon.
Odotellaan vaan, että viikset kasvaa takaisin...ei tässä sen kummempaa.
Että minä olen kyllä pätevä! Viimeksi eilen sanoin, että Aaltonen on minun papereissani hyökkääjistä käytännössä ensimmäinen, jonka oikea paikka tässä vaiheessa olisi Mestis, koska hän edustaa kuitenkin rosterin täytettä ja on yli-ikäinen junnuihin.. miten minä voinkin olla näin hyvä :DAaltonen aloittaa Mestis-ruletin siirtymällä toistaiseksi lainaan FPS:ää. Tuskin jää ainoaksi Mestis-lainaksi
Että minä olen kyllä pätevä! Viimeksi eilen sanoin, että Aaltonen on minun papereissani hyökkääjistä käytännössä ensimmäinen, jonka oikea paikka tässä vaiheessa olisi Mestis, koska hän edustaa kuitenkin rosterin täytettä ja on yli-ikäinen junnuihin.. miten minä voinkin olla näin hyvä :D
Ja tosiaan seuraava lähtijä lienee aika varmasti Jami Virtanen..
Jami Virtanen oikeastaan ainut vaihtoehto Aaltosen lisäksi. Kerttulan jutuista sai käsityksen että junnuikäiset pysyvät Kemppaisen opissa, mikä ihan järkevää onkin.Aaltonen aloittaa Mestis-ruletin siirtymällä toistaiseksi lainaan FPS:ää. Tuskin jää ainoaksi Mestis-lainaksi
Olisin laittanut Virtasen ennemmin, mut syyn nyt tietää. Aaltosella on kuitenkin omat vahvuutensa. Roolipelaaja.Aaltonen aloittaa Mestis-ruletin siirtymällä toistaiseksi lainaan FPS:ää. Tuskin jää ainoaksi Mestis-lainaksi
Varmaan menee Jamikin vielä.Olisin laittanut Virtasen ennemmin, mut syyn nyt tietää. Aaltosella on kuitenkin omat vahvuutensa. Roolipelaaja.
Pystyy sytyttämään joukkueen ja kotikatsomon taklauksilla, mut ehkä niitä ei arvosteta.
Tästä oon kuullu eriävän version. Liekö suunnitelmat sitten muuttuneet, mutta alkukesästä mestislaina oli ainakin yhden junnun kohdalla todennäköinen puheiden perusteella.Kerttulan jutuista sai käsityksen että junnuikäiset pysyvät Kemppaisen opissa, mikä ihan järkevää onkin.