Aivan huippu peli. Miksei tämä saa enempää pelejä teillä? Todella kova.Selostaja ainakin kehuu Jukuria illan otteista.
Aivan huippu peli. Miksei tämä saa enempää pelejä teillä? Todella kova.Selostaja ainakin kehuu Jukuria illan otteista.
Aivan huippu peli. Miksei tämä saa enempää pelejä teillä? Todella kova.
Logo maalattu kypärästä piiloon. Onkohan minkälaista maalia, kun ei nuo maalaukset mitä siinä peitettiin kovin halpoja ole.Jukuri ei ilmeisesti saanut Lukon logoilla olevalla kypärällä pelata? Näkyi olevan yksivärinen sininen kypärä päässä
Mutta kun ei uskalleta. Onhan se nyt jo parin kuukauden aikana nähty.Jukuri oli tänään todella hyvä, häneen ei Ässät kaatunut. Voi palata hyvillä mielin takaisin Raumalle ja kyllä tuon kaverin uskaltaa joskus Lehtisen tilalle Lukko-maalinkin laittaa, ei tarvitse koko kautta istua luukkuvahtina
Mutta kun ei uskalleta. Onhan se nyt jo parin kuukauden aikana nähty.
Toivotaan. Mä en tiedä miten peli meni kun katsoin Lukon matsia mutta erinomaista jos Jukuri pelasi hyvin. Ainakin harjoituspelit, CHL-pelit ja pari liigapeliä pelasi Lukossakin minun mielestäni hyvin mutta näemmä ei riittävän hyvin niiden mielestä jotka asiasta päättää.Ehkä Lukko-johto katsoo tämän illan Ässät-Tappara tallenteelta ja tekee sieltä a'haa elämyksen: Jukuri osaa myös torjua kiekkoja
Joskus pitää mennä kauas nähdäkseen lähelle.Ehkä Lukko-johto katsoo tämän illan Ässät-Tappara tallenteelta ja tekee sieltä a'haa elämyksen: Jukuri osaa myös torjua kiekkoja
Mä en tiedä miten peli meni kun katsoin Lukon matsia mutta erinomaista jos Jukuri pelasi hyvin.
Ei varmasti aloita. Lehtinen pelaa, jos haluaa.Eikös se mene niin että olet yhtä hyvä kuin viimeisin ottelusi, noin ivallisesti.
Jukuri aloittaa Lukon maalilla perjantaina.
Lukko voisi kyllä lainata Jukuria tiettyihin peleihin Ässille. Tappara, Hifk, Kärpät, TPS noin nyt ekana tulee mieleenJukuri oli eilen todella hyvä Ässien maalilla, mikä oli ainakin minulle ihan odotettua. Mielestäni selkeää ykkosvahtiainesta liigatasolla, kunhan vain saa peliaikaa.
Itse näkisin, että Jukuri olisi Ässille juuri match made in heaven. Mutta tietysti sillä jatkuu sopimus Lukon kanssa myös ensi kaudella, joten tässäkin eivät ole tähtimerkit kohdallaan. Toivottavasti Virtanen peluuttaa Lehtistä jokaisessa pelissä, niin Jukurin mietteet alkavat siirtyä Isomäen kirkkaisiin valoihin. Toivottavasti.
Lukko voisi kyllä lainata Jukuria tiettyihin peleihin Ässille. Tappara, Hifk, Kärpät, TPS noin nyt ekana tulee mieleen
Äsken tuli tuo Tapparan maali koosteessa ja ei siitä kyllä Jukuria voi syyttää. Rantakarin laukaus viivalta pomppaa Jukurilta ja oma pelaaja on maalialueella estäen Jukurin sivuttaisliikkeen. Tapparan pelaajat sohivat kiekon sisään.
Jukuri ei ilmeisesti saanut Lukon logoilla olevalla kypärällä pelata? Näkyi olevan yksivärinen sininen kypärä päässä
Jukuri oli eilen todella hyvä Ässien maalilla, mikä oli ainakin minulle ihan odotettua. Mielestäni selkeää ykkosvahtiainesta liigatasolla, kunhan vain saa peliaikaa.
Itse näkisin, että Jukuri olisi Ässille juuri match made in heaven. Mutta tietysti sillä jatkuu sopimus Lukon kanssa myös ensi kaudella, joten tässäkin eivät ole tähtimerkit kohdallaan. Toivottavasti Virtanen peluuttaa Lehtistä jokaisessa pelissä, niin Jukurin mietteet alkavat siirtyä Isomäen kirkkaisiin valoihin. Toivottavasti.
Ässien johto olisi eilen voinut tietysti siirtyä radikaaleihin ratkaisuihin ja esimerkiksi Jukurin autonavaimet olisivat voineet "hukkua" johonkin. Tai sitten Samuli olisi vahingossa jäänyt lukkojen taakse johonkin Isomäki areenan siivouskomeroon (lue RTK).
Mutta kuten tällä kaudella on totuttu, niin Ässien johto ei reagoi mihinkään. Siitä on suurin ja ikävin todiste vaihtoaitiossa seisova patsas.
Eiköhän tuo siirtymä ole kaiken järjen mukaan suunniteltu niin että Lassi pelaa Lukossa vielä tämän kauden ennen siirtymistä isommille areenoille (ei kuitenkaan isometsän kirkkaisiin valoihin) ja ensi kaudeksi on suunniteltu Jukurin ottavan isoa roolia Lukon maalilla.
Tosin Lassin tilastot ei tältä kaudelta ole kauhean mairittelevat tai sitä mitä odotettiin, joten saa nähdä.
Jukuri-Mäkelä kaksikko olisi suuri riski, mutta onnistuessaan olisi tyyliin Liigan edullisin kaksikko. Nyky meiningillä en usko tuohon, koska Jukurin pitää saada pelejä alle Lukossa paljon nähtyä enemmän, tai hänet pitää saada johonkin missä saa pelata ykkösenä. Eli joku kokeneempi tandemi tai ykkönen lienee todennäköisempi vaihtoehto.Joo, uskon myös että Lukolla on Jukurin suhteen pitkän tähtäimen suunnitelma. Jos Lehtinen lähtee tämän kauden jälkeen, niin esimerkiksi Jukuri toiseksi maalivahdiksi ja vaikkapa viime kaudella U20-mestaruuden voittanut Mäkelä mukaan liigajoukkueeseen. Kuulostaako tuo hyvältä vai tarvitaanko kovempaa nimeä?
ensi kaudeksi on suunniteltu Jukurin ottavan isoa roolia Lukon maalilla.