onneksi ongelmat on nyt saatu korjattua.
Oletko ihan tosissasi ? ainakaan omilta tileiltä ei ongelmia todellakaan ollut korjattu. Laskuja/saamisia vekslattu takaisin 4-5 kertaa saldot edelleen väärin...
onneksi ongelmat on nyt saatu korjattua.
Mielelläni en kommentoisi oman työnantajan asiota, mutta tehdään poikkeus. Verkkopankkia on testattu todella tiukasti viime kuukausina. On ollut rasitustestausta etc. Kaikki työntekijät ovat osallistuneet talkoisiin. Testeissä on ollut joitain ongelmia, mutta ei mitään suurta.
Ongelmien syy oli aivan valtava kävijämäärä tiistaina. Sama se on täällä Jatkoajassakin. Aina kun jotain tapahtuu ryntäävät kaikki paikalle. Sitten jos ei heti lataudu painetaan refressiä. Sitä eivät serverit kestäneet.
Niin ja tuo jälkimmäinen myös pitää sisällään ehkä vähän kallisarvoisempaa tietoa. Yhtään väheksymättä sitä, että esim. Jatkoajan käyttäjien salasanoja vuotaisi jonnekin. On kuitenkin kyse ihan eritason sisällöistä.Jälkimmäisellä pitäisi olla nappulaa pistää asiat kuntoon tavalla tai toisella, toinen toimii ilmeisesti hyvin rajallisilla resursseilla.
Vai, että tälläistä menoa & meininkiä.
No, Sampo tulee menettämään yhden asiakkaansa ihan lähipäivinä.
Se mahdollistaa myös uudet edullisemmat hinnat asiakkaille.
Ongelmien syy oli aivan valtava kävijämäärä tiistaina. Sama se on täällä Jatkoajassakin. Aina kun jotain tapahtuu ryntäävät kaikki paikalle. Sitten jos ei heti lataudu painetaan refressiä. Sitä eivät serverit kestäneet.
Uusi verkkopankki tulee olemaan jatkossa selkeästi monipuolisempi. Suurimpia hyötyjiä ovat säästäjä ja sijoittaja-asiakkaat. Kauppaa voi tehdä 12 eri maan pörsseissä.
Seppo, vapaamatkaajana jossain Ruissalossa, sanon vielä kerran: tällä rekryllä Tepsinkin viestintäasiat kerralla kuntoon!
Tuo kävi itsellänikin ensimmäisen mielessä. Mietin vain, että kuinka helppo tuollainen olisikaan tehdä. Varsinkin nyt kun tuon kalastuksen voisi tehdä pankin omalla sivulla.Näin tunnistat phishingin Sampon saitilla:
http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=10898&sort=false
No arvatkaapa mikä tietotekniikkatalo on erään suuren suomalaisen tietoliikenneyrityksen uuden laskutusjärjestelmän takana? Siis saman, josta syystä ko tietoliikenneyrityksen laskutus on vituillaan ja ollut sitä jo kunnioitettavat vuoden päivät. Eikä mitään merkkiä parantumisesta.Minä kuulin ravintolassa, että samalla tavalla TE selitteli erään suuren suomalaisen mobiiliyrityksen matkalaskujärjestelmän alkukankeutta. "Liikaa trafiikkia". Olivat toteuttaneet sen J2EE:llä. Parin päivän päästä koko uusi järjestelmä haudattiin sutena ja vanhalla jatkettiin.
Tämä lienee viimeinen pisara minulle, eikun etsimään uutta pankkia.
Montakohan asiakasta menettäävät tällä sotkemisella?
....
En halua missään nimessä mustamaalata ko yrityksiä kertomalla, että tietotekniikkatalona on TietoEnator ja tietoliikenneyritys on Elisa.
Uusi verkkopankki tulee olemaan jatkossa selkeästi monipuolisempi. Suurimpia hyötyjiä ovat säästäjä ja sijoittaja-asiakkaat. Kauppaa voi tehdä 12 eri maan pörsseissä.
Vuolan mukaan kaikki on ok: http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=10900&sort=false
Ilmeisesti Visan käyttövaraa ja laskutustietoja ei näe mistään...vai onko joku löytänyt? Itse löysin vain tapahtumat.
Eipä ole löytynyt, ei. Eikä ole myöskään tapahtumia näkyvissä. Maksoin viime viikolla Visalaskun, jonka suoritusta ei näyt tuolla kortin tapahtumissa.Ilmeisesti Visan käyttövaraa ja laskutustietoja ei näe mistään...vai onko joku löytänyt? Itse löysin vain tapahtumat.
Tässä on vielä sekin hienous, että jossain vaiheessa (vai oliko tässä samassa rysäyksessä) Sampo omii nuokin kortit itselleen.Soita Luottokuntaan he voivat varmasti antaa tarvitsemasi tiedot, heidän korttinsahan se on. Omat kokemukseni Luottokunnan aspasta ovat loistavia, palvelevat nopeasti ja ystävällisesti.
Tätähän tässä mietitään. Muistakaa sitten tulla kertomaan vaihdoitteko lopulta. Niinhän siinä yllättäen taas käy, että vain murto-osa näistä kiukuttelijoista vaihtaa.
Samoilla linjoilla. Uudistuksen myötä omaan verkkopankkiin ilmaantui lasten tilit. Tilit, joihin oman käyttöoikeuteni poistin noin kymmenen vuotta sitten. Eilen käytiin ihan paikan päällä pankissa asiaa setvimässä ja totinen pankkitäti vakuutti, että nyt on asia kunnossa ja toivotti hyvää päivänjatkoa. Ja vitut! Siellä ne tilit taas köllöttää mun verkkopankissa, oli ne muutaman tunnin sieltä paossa. Missähän lienee vierailleet? Mummon ja papan verkkopankeissa vai setien/tätien tai muiden sukulaisten? Jos näet ovat olleet yökylässä ja nyt tulleet iskän luo takas.
Montakohan asiakasta menettäävät tällä sotkemisella?