Viestin lähetti TosiFani
Porissa on kuulemma kaivettu esiin "Iskan" ja "Bruutan" paitojen välistä Ässäpaita, jonka selässä lukee Torkki. Aikanaan sitä ei tarvittu entä nyt?? Ja tämä ei ole täysin huhu pohjalla.
Tämä on todella mielenkiintoinen juttu, mutta itse en henk.koht. usko tämän toteutumiseen sillä Sami Torkki on niin perus-raumalainen ettei miestä voisi ikinä kuvitella Ässäpaita päällä kaukalossa. Tosin tekihän muuan Jarmo Kuusistokin aikanaan "takinkäännön". Ja kyllähän Torkkia varmasti kiinnostaa säännöllinen peliaika eikä katsomossa istuminen ja sitä peliaikaa olisi Ässissä tarjolla.
Ässillä olisi hyökkäyksessään kyllä komeasti Torkin mentävä aukko. Itse olen aina pitänyt Torkin pelityylistä, joka ei jätä kyllä ketään kylmäksi. Tässä olisi oiva kosto Rauman suuntaan siitä joillekin porilaisille vieläkin kipeästä Tähtisen Markun -siirrosta.
Jos tämä juttu joskus toteutuu lentää allekirjoittaneelta kyllä sellainen satsi pitkin seiniä, että huh huh. Sami Torkki on yksi SM-Liigan harvoja voimahyökkääjiä, joka *ittumaisella pelityylillään saa jopa Raipe Helmisenkin veren kiehumaan. Kaiken lisäksi Torkki on suhteellisen varma 10-15 maalin mies, kunhan mies vain saa peliaikaa. Laukaus on Torkilla todella vahva ase, vaikka osoite välillä onkin vähän hakusessa.
Jäädään mielenkiinnolla odottamaan kuinka Torkin käy...