"Mikä vittu teitä porilaisia vaivaa?" - Juha VaresSulla on varmaan lähde noille umpisolmuille ja vastikkeettomille antamisille?
Taas joku porilainen tulee huutelemaan vieraalle hiekkalaatikolle ilman mitään sen pätevämpää tietoa.
"Mikä vittu teitä porilaisia vaivaa?" - Juha VaresSulla on varmaan lähde noille umpisolmuille ja vastikkeettomille antamisille?
Jos muita kiinnostaa sarjan paras puolustaja, niin eiköhän siitä pidä ihan hyvää hintaakin pyytää :)Kerro nyt, miksi helvetissä kukaan antaisi Jypille Nikusta vastineeksi jotain kovan tason ukkoa?
Sen lisäksi vielä sen pelaajan pitäisi suostua siirtoon.
Niku ja JYP ovat umpisolmussa ja todnäk Niku on vielä saatavilla niinkin ettei tarvitse antaa vastineeksi mitään.
Lue nyt vaikka tämä viesti ensimmäisenä.
Nikun ja JYPin neuvottelut eivät ole niin solmussa mitä mediahuutelusta ja maalin kuivumiseen verrattavissa olevalta "liveseurannalta" saa kuvaa. Niku tuskin JYPissä pelaa tällä kaudella, mutta ei se tilanne nyt niin umpisolmussa ole, että Niku pitäisi antaa ilmaiseksi kilpailijalle. Sen takia asiastakaan ei ole kuulunut mitään, koska tässä neuvotellaan vastikkeellisesta siirtymisestä. Vastikkeettomasta siirtymisestä olisi jo tiedotettu.
Sulla on varmaan lähde noille umpisolmuille ja vastikkeettomille antamisille?
Jaa nytkö Niku ei sitten "mahdu pelaamaan JYPissä"? Viime viestissäsi puhuit umpisolmusta, eli koita nyt päättää, onko Niku mielestäsi liian huono JYPiin vai ovatko pelaajan ja seuran suhteet tulehtuneet. En kyllä oikein ymmärrä, että millä logiikalla Liigan pakkien pistepörssin ennätyksiä haastava pakki ei mahtuisi meidän seitsemän pelaavan pakin joukkoon. Kyllä se Nikun poissaolo johtuu siitä, että seuralla ja pelaajalla on kähmää. Ei siitä, ettei Niku mahtuisi pelaamaan.Jos ei mahdu pelaamaan eikä kukaan ole valmis antamaan poskettomia vaihdossa, niin Niku on aika kallis mies istumaan katsomossa.
Lähdettä ei ole Nikun tilanteelle. Sille on ettei ihan kaikkia pelaajia nyt houkuta siirtyä Jyväskylään, jostain kumman syystä.
Noh, nähtäväksi jää miten käy. Yllätyn jos JYP saa laadukkaan vaihturin. En ylläty jos sopimus puretaan yhteisymmärryksessä ja Niku tekee uuden diilin muualle.
Mitä taas tulee JYPin pyytämiin korvauksiin tai sopimuksen purkamisiin, niin siellä on aika monta välimallia "poskettoman" ja "vastikkeettoman" välissä. En ihan ymmärrä logiikkaasi siitä, että jos JYP ei saa posketonta korvausta, toinen vaihtoehto on antaa ilmaiseksi. Posketonta JYP ei todennäköisesti saa, mutta onhan tuossa vielä paljon vaihtoehtoja, ilman että tarvitsee luopua ilmaiseksi tai vastikkeetta. Tätähän JYP tässä jatkuvasti yrittää, löytää kaikkia osapuolia tyydyttävän ratkaisun.
Mitä vaatimuslista sisältää?Vaatimuslista jatkolle JYPissä käsittääkseni esitetty ja JYP ei siihen suostu.
Lainasopimuksesta nyt ei ole edes puhuttu, koska Nikun sopimus päättyy tähän kevääseen. Ei lainasopimuksessa ole sinällään mitään ideaa, jos laina-aika olisi sopimuksen loppuun saakka.Pelaaja ei halua lainasopimusta, kun ei ole organisaatio siinä kunnossa, että siihen voisi palata. Vaatimuslista jatkolle JYPissä käsittääkseni esitetty ja JYP ei siihen suostu.
"Antakaa mun ny mennä, kyllä mä tuun takaisin"-kortti on fiksusti jätetty käyttämättä. Tätähän ne muiden liigaseurojen fanit toivoivat. Annetaan mennä, että "oman kylän poika saa pelata" ja säästetään maksimissaan palkkakulut.
Varmaan jotain triviaalia, kuten ihmislähtöinen kohtelu pelaajien ansaitsemalla tavalla ja se, ettei tarvitse itse luistimia teroittaa.Mitä vaatimuslista sisältää?
”Ensi kaudella lyöt kaikkien aikojen pakkien piste-ennätyksen jo 30 ottelussa ja pidä huoli, että sinut valitaan Liigan joulukuun pelaajaksi. Palkkatarjous sama kuin Kemiläiselle aikanaan, ota tai jätä.”Vaatimuslistasta sen verran, että on kyse enemmänkin siitä mitä JYP vaatii Nikulta, kuin mitä Niku vaatii JYPiltä.
On, varsinkin kun lukee edellistä viestiä ja suhteuttaa viestisi siihen. Aikamoinen nikuviha ja aavistelen vahvasti, että kaiken tiedon olet tapahtuneesta ammentanut kuitenkin eri medioista, mihin luen tämänkin palstan.Varmaan jotain triviaalia, kuten ihmislähtöinen kohtelu pelaajien ansaitsemalla tavalla ja se, ettei tarvitse itse luistimia teroittaa.
Turhauttavaa.
Tarkennan nyt sen verran, että kaiken sen perusteella mitä olen asiasta kuullut, niin en todellakaan syyllistä tästä tilanteesta seuraa.”Ensi kaudella lyöt kaikkien aikojen pakkien piste-ennätyksen jo 30 ottelussa ja pidä huoli, että sinut valitaan Liigan joulukuun pelaajaksi. Palkkatarjous sama kuin Kemiläiselle aikanaan, ota tai jätä.”
On kyllä umpisurkeaa sekoilua tuhota Nikun JYP-kausi ja mahdollisesti jatkokin ja siinä samassa JYPin tämä kausi.
Vaatimuslistasta sen verran, että on kyse enemmänkin siitä mitä JYP vaatii Nikulta, kuin mitä Niku vaatii JYPiltä.
Tarkennan nyt sen verran, että kaiken sen perusteella mitä olen asiasta kuullut, niin en todellakaan syyllistä tästä tilanteesta seuraa.
Joo ja huhuissa on ollut että Nikun palkka 250k, olisikohan loppukauden osuus ehkä jotain 100k tietämillä.
Miksi ei voisi?JYP pitää Nikun sopimuksen purulle liian kovaa hintaa. Sen vuoksi hän ei ole vielä mihinkään siirtynyt. Saa nähdä, asettuuko hinta vielä kohdilleen. Uskon, että asettuu, sillä eihän noin kallista miestä ole mitään järkeä istuttaa koko kevätkautta katsomossa. Toki voihan JYP ja Niku vielä päästä yhteisymmärrykseen ja mies pelaakin JYPissä loppukauden. Vallitseva tilanne ei kuitenkaan pitkään voi jatkua.
No toki, mutta silloin se on ote hölmöläisten kirjasta.Miksi ei voisi?
Ihan hyvin tämä tilanne voi olla näinkin kauden loppuun saakka
Ei voikaan seurajohtoa syyllistää. Ei edes Viitasta vaikka en siitä pidä, mutta Hämäläinen on se isosyy ja sen olen kuullut, niin monesta suunnasta, että sitä en epäile. Viitanen ja Seppänen on hoitanut asiat hyvin eikä niistä ole mitään pahaa sanottavaa tässä tilanteessa.Tarkennan nyt sen verran, että kaiken sen perusteella mitä olen asiasta kuullut, niin en todellakaan syyllistä tästä tilanteesta seuraa.
Jyp olisi siis saanut todennäköisesti pidettyä Nikun myös ensi kaudella, jos ei olisi tullut tätä joulun seudun myrskyä.Sami Nikun tilanteesta uutta tietoa – sai hurjan tarjouksen, näin hän reagoi
HIFK on kiinnostunut Sami Nikusta.www.is.fi