Sami Niku – heviletti liuhuen kohti toista kierrosta rapakon takana

  • 254 113
  • 1 621

Huikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp Jyväskylä, Detroit Red Wings, Tre Kronor
Tulehan nyt @Huikko itse selittämään.
No minähän tulen :)

Juttelin juuri tänään tuon lähteen kanssa. Ilmeisesti lähempänä tapahtumapesäkettä on ollut yhtä paljon huhuja kuin täälläkin. Kuvaili tilannetta "helvetinmoiseksi sotkuksi".

Olettamuksia on tapahtunut sielläkin. Tämäkin tuli minun korviin jo kesken HIFK-pelin.
 

Artyukhin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Päävalmentaja Heiskasen perjantaisen viestin myötä JYP siis estää tällä hetkellä pelaajan tulon työpaikalle. Seuran pitäisi silti tarjota sopimuksen alaiselle työntekijälleen mahdollisuus harjoitteluun.

Iltalehden tietojen mukaan Niku on tällä viikolla pyytänyt harjoittelumahdollisuutta. Torstaihin puoleen päivään mennessä sellaista ei ollut tarjottu.

– Jos pelaajan sopimus on voimassa, seuran velvollisuus on hoitaa harjoittelumahdollisuus. Niin oheis- kuin jääharjoittelumahdollisuus, Pelaajayhdistyksen puheenjohtaja Teemu Ramstedt sanoo ja korostaa puhuvansa yleisellä tasolla.

Näin JYPin voi katsoa rikkovan pelaajasopimusta, eli käytännössä työsopimusta.

Se on ikävä ja aivan turha lisä muutenkin sekavaan JYPin tilanteeseen.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Päävalmentaja Heiskasen perjantaisen viestin myötä JYP siis estää tällä hetkellä pelaajan tulon työpaikalle. Seuran pitäisi silti tarjota sopimuksen alaiselle työntekijälleen mahdollisuus harjoitteluun.

Iltalehden tietojen mukaan Niku on tällä viikolla pyytänyt harjoittelumahdollisuutta. Torstaihin puoleen päivään mennessä sellaista ei ollut tarjottu.

– Jos pelaajan sopimus on voimassa, seuran velvollisuus on hoitaa harjoittelumahdollisuus. Niin oheis- kuin jääharjoittelumahdollisuus, Pelaajayhdistyksen puheenjohtaja Teemu Ramstedt sanoo ja korostaa puhuvansa yleisellä tasolla.

Näin JYPin voi katsoa rikkovan pelaajasopimusta, eli käytännössä työsopimusta.

Se on ikävä ja aivan turha lisä muutenkin sekavaan JYPin tilanteeseen.
Tuota noin.. Hemmetti. En voi puhua siitä mitä tiedän, mutta sanon vain sen, että JYP näyttäytyy tämän asian julkisessa keskustelussa nyt paljon pahempana, kuin mikä on todellisuus. Molemmat osapuolet suojelevat toisiaan ja siksi osapuolet eivät itse asiaa oikein julkisesti kommentoi.

Voi olla, että tämä molemminpuolinen suojelu jatkuu päätyyn saakka, eikä faktoja koskaan tuoda julki.

On kuitenkin ajauduttu sellaiseen pattitilanteeseen, että edes sinällään hyvässä hengessä käydyt keskustelut eivät tätä oikein korjaa. Positiivisin asia mitä voin tässä kohtaa sanoa, on se, että JYPin ja Nikun välit eivät ole menneet kokonaan. Todennäköistä on, että tiet erkanevat nyt, mutta eivät välttämättä lopullisesti.
 

JTM

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuota noin.. Hemmetti. En voi puhua siitä mitä tiedän, mutta sanon vain sen, että JYP näyttäytyy tämän asian julkisessa keskustelussa nyt paljon pahempana, kuin mikä on todellisuus. Molemmat osapuolet suojelevat toisiaan ja siksi osapuolet eivät itse asiaa oikein julkisesti kommentoi.

Voi olla, että tämä molemminpuolinen suojelu jatkuu päätyyn saakka, eikä faktoja koskaan tuoda julki.

On kuitenkin ajauduttu sellaiseen pattitilanteeseen, että edes sinällään hyvässä hengessä käydyt keskustelut eivät tätä oikein korjaa. Positiivisin asia mitä voin tässä kohtaa sanoa, on se, että JYPin ja Nikun välit eivät ole menneet kokonaan. Todennäköistä on, että tiet erkanevat nyt, mutta eivät välttämättä lopullisesti.
Mulla on tullut mieleen ja tämä ei perustu mihinkään, mutta voisi olla mahdollista, että Niku tekee jatkot, mutta pelaa lainalla loppukauden jossain. Varsinkin jos muutoksia on tulossa, mutta ne tulee vasta kauden jälkeen. (Hämäläinen)
 

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Ei välttämättä mitään niin uutta sanottavaa, mutta erään meille tutun lähteen mukaan Nikuhan on kiukutellut pidempään ja tulehtunut välit valmennukseen ja osan pelaajien kanssa. Muut pelaa kyllä Heiskaselle ja Haatajalle. Joten Nikusta olisi varmaan hyvä päästäkin eroon ja pakisto on stabiili näinkin.

Heiskasella ja Hämäläisellä välit myös ilmeisesti aika kylmät ja tämä käärme on riehunut kopissa, kun puhuttu, että peliä olisi syytä yksinkertaistaa. Nyt jos Heiskanen saa pidettyä lankoja käsissään, niin tämä kelkka voi tosiaan vielä kääntyä ja eilinen osoitti sitä, että joukkue oli hänen.

Alkaa olla kyllä Nikun pisteet nollissa. Tässä jo alkaa toivomaan maiseman vaihtoa. Näköjään pelaa tasan tarkkaa itselleen eikä logolle. Tuommoisia pelaajia ei tarvita!

Pitäskö nyt Heiskasen, vaan sanoa Vekelle, että jos halutaan menestyä, niin Hämäläisen on lähdettävä.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Päävalmentaja Heiskasen perjantaisen viestin myötä JYP siis estää tällä hetkellä pelaajan tulon työpaikalle. Seuran pitäisi silti tarjota sopimuksen alaiselle työntekijälleen mahdollisuus harjoitteluun.

Iltalehden tietojen mukaan Niku on tällä viikolla pyytänyt harjoittelumahdollisuutta. Torstaihin puoleen päivään mennessä sellaista ei ollut tarjottu.

– Jos pelaajan sopimus on voimassa, seuran velvollisuus on hoitaa harjoittelumahdollisuus. Niin oheis- kuin jääharjoittelumahdollisuus, Pelaajayhdistyksen puheenjohtaja Teemu Ramstedt sanoo ja korostaa puhuvansa yleisellä tasolla.

Näin JYPin voi katsoa rikkovan pelaajasopimusta, eli käytännössä työsopimusta.

Se on ikävä ja aivan turha lisä muutenkin sekavaan JYPin tilanteeseen.

Tai ehkä asiat siltikään ei näin ole.
 

repalefarkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
per aspera ad astra

Huikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp Jyväskylä, Detroit Red Wings, Tre Kronor
Montako huhua tämän kaverin suunnalta on osunut? Kovin isoa osumaprosenttia ei nopealla viestihistorian selaamisella saa.
Osui se, että rautajukka ei tule valmentamaan sopimuskauttaan loppuun.

Paljonko siinä oli kerroin?
 

Apis17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Tämä JYP:n keskustelupalsta on tätä nykyään ihan parasta viihdettä ikinä. Kiitos ja kumarrus! Ja jottei menisi ihan off-topiciksi, niin toivon että Niku vaihtaa maisemaa, eikä pelaa enää yhtän peliä JYP:ssä.
Uskon että tässä on isompi asia takana. Piti saada huomio hetkeksi pois yksinvaltias Nick Ritchiestä. Hyvin JYP onnistunut liigan kurinpidon avustuksella.
 

Huikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp Jyväskylä, Detroit Red Wings, Tre Kronor
Joo...

Tämä kaaos on sen verran sekava, että pakko pistää lähdekritiikin ruuvia kireämmälle. Turha ruokkia tulta - varsinkaan väärään paikkaan.
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joo...

Tämä kaaos on sen verran sekava, että pakko pistää lähdekritiikin ruuvia kireämmälle. Turha ruokkia tulta - varsinkaan väärään paikkaan.

Mun mielestä on ok kirjoittaa näitä huhuja välillä jos olettaa että lähde on luotettava.

Voi sitten myöntää jos huhu ei ole pitänyt paikkaansa ettei ihan osunut. Vähiin jää huhut jos aina pitää olla 100% varma kaikesta.

Ja jokaiselle nimimerkille kertyy sitten jokaisen päässä oma ns. "luotettavuus asteikko", toisten huhut osuu paremmin kuin toisten eipä asia ole sen kummallisempi. Tietysti jos huhut alkaa olla liian sakeaa niin sitten voi miettiä kannattaako julkaista, mutta tämä nyt ainakin sopi tähän Nikun kuvioon ihan mahdollisena scenariona, niin mielestäni ok. Joku toinen voi olla toista mieltä.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tällä menolla JYP maksaa vielä itse korvaukset Nikulle, kun rikkoo pelaajasopimusta.
Höpölöpö. Jos palataan asiaan, niin JYP pyytää niin paljon Nikusta, että minä veikkaan hänen suuntaavan Sveitsiin.

Edit. Tai no Huhuillaan Saksaan. Sen uskon.
 

Huikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp Jyväskylä, Detroit Red Wings, Tre Kronor
Voihan JYP osoittaa vaikka Suolahden hallin harjoituspaikaksi. Ei tuosta sopimusrikkomusta kovin helposti saa aikaan.
 

ToBey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jyväskylä
Homma saa vain uusia kierroksia.

Tämä on kyllä jo täyttä komediaa!
Ei riitä sanat enää.


Sulle sama. Otapa silmä kauniiseen käteen ja lue pikkusen taaksepäin tätä ketjua, niin sieltä selviää totuus, ettei tarvitse paskajournalistien valheita uskoa.
 

Harhasyöttö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP sympatiat: HIFK
Homma saa vain uusia kierroksia.

Tämä on kyllä jo täyttä komediaa!
Ei riitä sanat enää.


Tää asia puitiin jo tossa ylempänä ja tän uutisen voi ampua ankkana alas. Toisaalta jo se et linkkaa tänne leijonat.comin "uutisen" kertoo kaiken.
 
Minä en enää oikein pysy tässä Niku-casessa perässä. Johtuuko tuo Nikun halu vaihtaa maisemaa nyt siitä viime viikonlopun viltityksestä, vai onko sen jälkeen vielä tapahtunut jotain mikä hiertää pahasti? Sain jotenkin sen kuvan että perhepiirin suru-uutisen vuoksi on annettu vapaata tällä viikolla, mutta on tässä ilmeisesti taustalla muutakin. Vai onko se vain tuo viltitys + erimielisyydet Hämäläisen kanssa (sekä joidenkin pelaajien?) ?
 

ToBey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jyväskylä
Mulla on mennyt ohi, kun tänne tulee viestejä niin paljon, mutta siis mikä sitten on asioiden oikea laita?
Nelforin viesti löytyy tuosta vähän ylempää. Tullut tänne klo 15:43. Toki tässäkin tapauksessa mitään varmaksi ei voi tietää, mutta ainakaan Nelforin juttuja mulla ei ole mitään syytä epäillä. Sen verran hyvin on tiedot aikaisemminkin pitäneet paikkaansa.
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minä en enää oikein pysy tässä Niku-casessa perässä. Johtuuko tuo Nikun halu vaihtaa maisemaa nyt siitä viime viikonlopun viltityksestä, vai onko sen jälkeen vielä tapahtunut jotain mikä hiertää pahasti? Sain jotenkin sen kuvan että perhepiirin suru-uutisen vuoksi on annettu vapaata tällä viikolla, mutta on tässä ilmeisesti taustalla muutakin. Vai onko se vain tuo viltitys + erimielisyydet Hämäläisen kanssa (sekä joidenkin pelaajien?) ?

Melkein sanoisin ettei kukaan ole koko viikkoa pois pelkän isoisän menehtymisen vuoksi, kaikella kunnioituksella.

Varmasti oikeasti tekisi hyvää päästä treeneihin ja pelaa vs että koko ajan aktiivisesti murehtii. Toki tietty yksilöllistä tämä, mutta hieman epäilyttää
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nelforin viesti löytyy tuosta vähän ylempää. Tullut tänne klo 15:43. Toki tässäkin tapauksessa mitään varmaksi ei voi tietää, mutta ainakaan Nelforin juttuja mulla ei ole mitään syytä epäillä. Sen verran hyvin on tiedot aikaisemminkin pitäneet paikkaansa.

Onhan tuokin @Nelfor .n viesti aika kryptinen mutta tietty ymmärrettävistä syistä.

Että aika hankala tietää mikä on tilanne.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Nelforin viesti löytyy tuosta vähän ylempää. Tullut tänne klo 15:43. Toki tässäkin tapauksessa mitään varmaksi ei voi tietää, mutta ainakaan Nelforin juttuja mulla ei ole mitään syytä epäillä. Sen verran hyvin on tiedot aikaisemminkin pitäneet paikkaansa.
Ahaa, no ei tossa kyllä mitään kumottu taikka osoitettu suoraan vääräksi.

Eikä siis mitään nimimerkkiä kohtaan, fiksu mies kuten varmaan tietääkin oman mielipiteeni hänestä, mutta silti luotan ennemmin tässä tapauksessa jutun tehneeseen toimittajaan kuin yhteen nimimerkkiin. Kun tosiaan ei tuossa viestissä mitään suoraan kumoamista ollut.
 
Melkein sanoisin ettei kukaan ole koko viikkoa pois pelkän isoisän menehtymisen vuoksi, kaikella kunnioituksella.

Varmasti oikeasti tekisi hyvää päästä treeneihin ja pelaa vs että koko ajan aktiivisesti murehtii. Toki tietty yksilöllistä tämä, mutta hieman epäilyttää
Juu, minä siis ajattelin tuon asian niin, että palaisi huomenna harjoitusvahvuuteen ja lauantaina kokoonpanoon. Nyt kuitenkin enenevissä määrin huhuillaan että eipä ehkä enää tällä kaudella hurrikaaninutussa pelaa.

Yksilöllisiä tosiaankin aina tuollaisten tapausten käsittelyt, eikä niissä sen sopivan ajan tiedä kuin henkilö itse.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös