Sami Kapanen KalPaan

  • 263 868
  • 596

Crocodile

Jäsen
Eräs TPS-kannattaja on jauhanu täällä paskaa vapaasti vaikka kuinka pitkään ja tulee jauhamaan paskaa nettikeskustelujen lisäksi myös elävässä elämässä, mikäli kantaa vastuun sanoistaan. Miks nyt ei sais vähän herkutella kyseisen "herkuttelijan" kustannuksella? Ootte kuitenki sen antanu täällä laukoa paskalta haiskahtavia kommenttejaan vailla mitään rotia. Nyt voiton hetkellä te puhallatte pilliin ja eväätte meiltä mahdollisuuden juhlia suurta hetkeä. Sitä paitsi mä tykkään todella paljon jauhaa paskaa näin verbaalisin keinoin. Jos siitä ilosta vielä saa kunnian tutustua jatkoajan jäähyaitioon, ni se todellaki on kaiken arvosta. Jos lentää ulos koko kaukalosta ni tuntuu vielä paremmalta. Voittajan on helppo hymyillä:)
 

-40

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Pallo feat. Veljmiehet
En eilen ehtinyt foorumille juhlistamaan Kapasen kauden 40 pistettä, mutta nyt korjaan tilanteen. Olen prässännyt pyhäpuvun, nostanut lipun salkoon ja leiponut (ostanut) ison täytekakun tätä varten. Kavereita on myös kutsuttu kylään ja onpa muutama naapurikin luvannut tulla suurta kansanjuhlaa toteuttamaan.

Sami näyttää, miten ennakkoon nippanappa sääleihin sijoitettu joukkue voidaan viedä runkosarjassa kärkisijoille asti. On se johtaja! Nyt on syytä juhlaan!
 

Brian Glough

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Valioliiga, KuPS, Mike Patton
Sami Kapanen 40 pistettä! Ja millä tavalla. Pienestä kulmasta ranteella verkon perukoille. Eilen tuntui, että Sami vältteli hiukan kontakteja. Onkohan paikat ihan kunnossa? Kävin muuten ostamassa juuri Siwasta karkkia ja suklaata. Keitän myös kaakaot Samin kunniaksi. Äidillekin kerroin tästä merkittävästä tapahtumasta. Hän sanoi olevansa iloinen, että olen löytänyt viimein ihmisen, jota kunnioitan. Vertailukohtana ennen kautta TPS-leirissä hehkutetulla Mikko Elorannalla tekee 20 pistettäkin tiukkaa tällä kaudella.

Olen juuri kirjoittamassa kirjettä Turkuun. Se on lyhyt.
 

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
Ulkopuolisena olen huvittuneena seurannut tätä keskustelua. Paskanjauhannat sikseen, mutta nyt minua on ruvennut kiinnostamaan, että

Onko tahtookirjoittaa sanansa mittainen mies?

Totta kai myönnän olevani väärässä heti, kun olen väärässä. Mutta vielä ei ole Kapanen 40 pistettä tehnyt. Ja ei, en todellakaan toivo mitään loukkaantumisia sun muuta paskaa yhdellekään kiekkoilijalle. Tiedän kyllä tunteen, kun oma suosikkipelaaja suomeksi sanottuna lentää jäätä pitkin. Voipi olla, että sitä ei kestä joulutaukoon asti, voipi olla, että kestää. Minä veikkaan ensimmäistä vaihtoehtoa.

No enhän minä väärässä ole, ainakaan vielä. Heti kun Kapsu sen 40:nnen pisteensä väsää, niin myönnän kyllä erehtyneeni. Toki Kapanen on pelannut tähän asti räikeästi yli odotusteni, mutta loukkaantuminen harjoituskaudella oletettavasti näkyy jossakin vaiheessa. Iso osa Kapasen tehoista menee kyllä ehdottomasti Sahlstedtin ansioksi.

Mutta nyt jätän toistaiseksi Kapasen kritisoinnin, joka on ihan tarpeellista mielestäni ollut. Palaan asiaan, jos joudun tunnustamaan olleeni väärässä Kapasen tehtyä 40:nnen pisteensä.

Boldaukset ovat omiani ja viesteistä on myös asiaan kuulumattomia osia jätetty pois.

Yhdessä viestissä tahtookirjoittaa myönsi skeptisyytensä osin turhaksi, mutta tähän asiaan hän ei ole ottanut kantaa lukuisista lupauksistaan huolimatta. Jos hän myöntää olleensa tässä väärässä, kuten jokaisen aikuisen ihmisen hänen tilanteessaan kuuluisi, on asia minun puolestani loppuun käsitelty. Puhumiset paskan syömisestä ovat olleet lapsellisia puolin ja toisin.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Onko tahtookirjoittaa sanansa mittainen mies?

Pelikiellonkin uhalla älähdän vielä kerran tähän ketjuun. Pari asiaa olisi nimittäin sanottavana:

- Olin väärässä, koska en uskonut Kapasen tekevän edes 40 pistettä tällä kaudella. Tosin, en pahasti metsässäkään ollut. Otteluita KalPalla jäljellä luokkaa 5-6? (en ottanut selvää seuran luvalla sanoen epäselvistä nettisivuista), ja vasta nyt meni 40 pojoa rikki. Väittäisin, että kohtuu hyvin onnistunut ennustus Kapasen tehotasosta ennen kautta, vaikka itse sanonkin.

- En ole missään vaiheessa luvannut syödä paskaa. Mistä tällainen johtopäätös on tehty, että olisin luvannut?

- Kapanen on ollut aika paljon loukkaantuneena tällä kaudella, ja pakkina pelaaminenkin varmaan on merkki jostain vammasta, jollen nyt aivan väärässä taas ole? Onko ilmaisu raihnaisuus sitten liian raju tähän paikkaan? Ehkä sitten on.

- Minusta Kapanen ei missään tapauksessa kuulu MM-kisakoneeseen, mutta se on toki vain minun mielipiteeni. Jalonen tekee sen päätöksen, ei mikään jatkiksen kirjoittelija. Onneksi.

Modet sitten rapsaisevat pelikiellon meikäläiselle tästä viestistä, jos niin parhaaksi katsovat. Minä en enää tähän ketjuun tällä kaudella oksentele.

Menestystä Savoon loppukaudeksi, pikkuseurojen menestys piristää aina.

Piste.
 

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
- Olin väärässä, koska en uskonut Kapasen tekevän edes 40 pistettä tällä kaudella. Tosin, en pahasti metsässäkään ollut. Otteluita KalPalla jäljellä luokkaa 5-6? (en ottanut selvää seuran luvalla sanoen epäselvistä nettisivuista), ja vasta nyt meni 40 pojoa rikki. Väittäisin, että kohtuu hyvin onnistunut ennustus Kapasen tehotasosta ennen kautta, vaikka itse sanonkin.
Hienoa. Ei ole häpeä myöntää olleensa väärässä, vaikka se joskus vaikeata onkin. Jonkinlaista Kapanen-antipatiaa tunnut silti potevan näin neutraalin sivusta lukijan näkökulmasta, mutta tällainen itse kullekin sallittakoon. Luonnollista on, ettei kaikista pelaajista voi pitää, syystä kautta toisesta.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
- En ole missään vaiheessa luvannut syödä paskaa. Mistä tällainen johtopäätös on tehty, että olisin luvannut?
Olisikohan tällä lausunnolla ollut tekemistä asian kanssa:
tahtookirjoittaa kirjoitti:
olen lähestulkoon valmis syömään hatullisen sitä itseään, jos Kapanen tekee yli 40 pistettä!

- Kapanen on ollut aika paljon loukkaantuneena tällä kaudella, ja pakkina pelaaminenkin varmaan on merkki jostain vammasta, jollen nyt aivan väärässä taas ole?
Etköhän sinä taas ole. Samin pakkina pelaaminen oli merkki puolustajien Janne Jalasvaaran, Pasi Hirvosen ja Jussi Timosen vammoista. Nyt kun kaksi ensiksi mainittua riviin palasivat, niin Sami palasi hyökkääjäksi ja teki maalin.

Jos haluat, niin voisit vielä arvoida että onko Sami pystynyt korvaamaan viime kauden Tuppuraista. Viime kauden Tuppurainen keräsi viime kaudella Kalpassa tehot 13+20 ja Kalpa oli Tuppuraisen kanssa toikseksi viimeinen ja nyt Kapasen kanssa liigan toinen.
tahtookirjoittaa kirjoitti:
Pelillisesti ei tosin korvaa edes viime kauden Tuppuraista
 

Mättövuori

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Turkulainen on saatu lopettamaan uhoamisensa, niin annetaan olla. Turha pyörittää puukkoa haavassa.

Kapaselta uskomaton kausi. Johti jopa pistepörssiä syyskaudella. Itsekin arvelin miehen pelaavan pienemmillä tehoilla enemmän puolustukseen keskittyen. En kylläkään arvannut hänen pelaavan oikeasti puolustajana. Pelättyä loukkaantumista ei tullut, vaikka kylki vaivasikin. Toivotaan samaa loppukaudelle.

Roolituskin toimii, vaikka omistajana häärii taustalla. Sinänsä hyvä, ettei miehellä ole pistepörssin voitto päällimmäisenä vaan joukkueen menestys. Virralta löytyy pokkaa pitää mies ruodussa eikä se liene kauheasti vaadi. Lottovoitto KalPalle tämä Sami Kapanen.
 

Crocodile

Jäsen
- Olin väärässä, koska en uskonut Kapasen tekevän edes 40 pistettä tällä kaudella. Tosin, en pahasti metsässäkään ollut. Otteluita KalPalla jäljellä luokkaa 5-6? (en ottanut selvää seuran luvalla sanoen epäselvistä nettisivuista), ja vasta nyt meni 40 pojoa rikki. Väittäisin, että kohtuu hyvin onnistunut ennustus Kapasen tehotasosta ennen kautta, vaikka itse sanonkin.
Ai jumalauta, että kehtaatkin vielä... Vanha koira ei opi uusia temppuja, niinhän sitä sanotaan. Sähän toitotit, ettei Kapanen tuu sitä 40 pistettä tekee, eli sun oletus Kapasen tehotasosta oli haitarilla 0-39, koska et sitä tehotasoa sen tarkemmin määritelly. Eli sulla oli 40 pisteen marginaali, jolle uskoit Kapasen tehotason sijoittuvan (joka on huomattavan suuri marginaali) ja edes sillä et osunut oikeaan. Jos ei 40 pisteen marginaalilla kykene ennustamaan jonkun pelaajan pistetasoa, niin kyllä se on luokaton ja ala-arvoinen suoritus, joka osoittaa huomattavaa puutteellisuutta lajitietoudesta.

Muutenkin sä oot ollu näiden Kapasta koskevien puheides kanssa totaalisen väärässä. Mutta mitäänhän sä et voi myöntää, luimistelet vaan karkuun ja keksit verukkeita. Osaan suhun ja sun aiempiin viesteihin kohdistuvasta arvostelusta et vastaa ollenkaan, kun ei enää sunkaan mielikuvitus riitä keksimään selityksiä kaikille niille virheellisille väitteille, joita aiempana ketjussa esitit. Ne ignoteeraat kokonaan.

Kaikin puolin vastenmielinen ja oksettava tuttavuus. Hyi saatana.
 
Olin väärässä, koska en uskonut Kapasen tekevän edes 40 pistettä tällä kaudella. Tosin, en pahasti metsässäkään ollut. Otteluita KalPalla jäljellä luokkaa 5-6? (en ottanut selvää seuran luvalla sanoen epäselvistä nettisivuista), ja vasta nyt meni 40 pojoa rikki. Väittäisin, että kohtuu hyvin onnistunut ennustus Kapasen tehotasosta ennen kautta, vaikka itse sanonkin.

Itse asiassa sinä olit absoluuttisesti täysin metsässä. Ennustit Kapasen pistesaaliiksi 0-39 ja tämä ei toteutunut ja on fakta. Siihen ei vaikuta Kapasen motivaatio, pelipaikka, jäljellä olevien ottelujen lukumäärä, kevään MM-kisat tai mikään muukaan seikka.

Vaikka itse sanonkin, niin kohtalaisen heikkoja ennustuksia Kapasen tasosta sinulta pitkin syksyä ja näköjään talvea ja kohta kevättäkin.
 

pleijjeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suosikkijoukkue

Jatkoajan tilastoissa löytyykin muuten se virhe. Kapaselle on merkattu 24.1. Jokerit pelistä maali, vaikka Kapanen siis ratkaisi pelin tekemällä voittomaalikilpailussa tuon maalin (nuita maaleja ei merkata pistepörssiin). Eli kerrankin SM-Liigan sivustot ovat ajantasalla.

Mutta huokaisen itsekin nyt helpotuksesta, en siitä että olisin epäillyt Kapaselta 40 pistettä vaan siitä ettei tätä paskanjauhantaa ole jaksanut enää lukea pitkää aikaan. Nyt kaikkien tuntema turkulainen tahtoopainuavittuun ja keskitytään tässäkin threadissä itse asiaan eli Kapaseen ja hänen otteisiin tulevissa playoffeissa!
 

crosby

Jäsen
Suosikkijoukkue
kalapa
Kylläpä täällä on peikkojen hyvä elellä kun niitä ruokitaan ahkerasti ja suurella osanottajamäärällä. Ilmeisesti nettipalstojen tietyt lieveilmiöt ei ole kaikille ihan tuttuja vauhkoamisen määrästä päätellen.

Btw, miten Sami pärjäsi pakkina? Siitä ei ollut mainintoja tässä, luulisi tietysti pärjäävän kun NHL:ssäkin roolia pelasi.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Btw, miten Sami pärjäsi pakkina? Siitä ei ollut mainintoja tässä, luulisi tietysti pärjäävän kun NHL:ssäkin roolia pelasi.

No tuskin tähän on kauheesti sanottavana mitä ei voisi arvatakin. Ihan ok tuo pakkina pelaaminen meni. Jos joskus niin nyt voitiin puhua hyökkäävästä pakista. Toisaalta joku pahakin virhe sattui kiekon kanssa, joista ei tällä kertaa taidettu juurikaan rangaista. Jossain määrin huvittavaa on ehkä se, että kun KalPan pakistoon lyödään hyökkääjä pakiksi, niin se ei erotu sieltä ollenkaan. Ainakaan negatiiviseen suuntaan.
 

pleijjeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suosikkijoukkue
Btw, miten Sami pärjäsi pakkina? Siitä ei ollut mainintoja tässä, luulisi tietysti pärjäävän kun NHL:ssäkin roolia pelasi.
Yllä olevan vastauksen lisäksi voidaan ihmetellä sitä, ettei vastustajat ole yrittäneet yhtään normaalia enempää laittaneet tuota Kapasen vartioimaa puolustajan tottia koetukselle. Mielestäni Kapanen on päässyt verrattaean vähällä puolustamisella joka pelissä. Ainakin Jokerit-pelissä Kapaselta hukkui se oma mies tai sitten ajoi itsensä ulos tilasteesta höntyillessään (pelasi hyökkääjämäisesti) omassa päässä. Myös pari kertaa innostui hyökkäämään liikaa, jolloin omiin tulikin jo 2vs1 tai jopa 3vs1 hyökkäys.

Positiivisinta lienee kuitenkin se, että maaleja ei ole omiin juurikaan (ollenkaan?) mennyt kun Kapanen pakkina jäällä on ollut! Mieluiten kuitenkin näen Kapasen laitahyökkääjänä viilettämässä kuin millään muulla pelipaikalla.
 

pleijjeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suosikkijoukkue
Kapanen äänestettiin SM-liigan 3. parhaaksi pelaajaksi runkosarjassa. Voiton vei Jokereiden Juuso Riksman ja toisen sijan nappasi Kärppien Corso. Äänestyksen suorittivat jääkiekkotoimittajat.

Linkki SS:n uutiseen
 

Wings-

Jäsen
Kapaselta alotti paskasti pleijarit, vain 2+1 perunakerhoa vastaan. Kuka olisi uskonut? Joukkueen sielulta käsittämätön esitys.
 

coyote86

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Jatkoajan moderaattorikunta, RD:n mediapeli
SM-liigan paras pelaaja. PISTE.

Tänään HPK oppi mitä kokemus oikein tarkoittaa, opettajana toimi muuan Sami "Kapsu" Kapanen. 2+1 tehot ensimmäisessä pelissä, tästä on hyvä jatkaa. Huomenna samat tehot niin HPK on lyöty, Riks Raks Poks!!!!!!
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Vähän nyt rajaa näihinkin. Itse näin niin että Kalpa oli ensimmäiseen peliin niukka ennakkosuosikki, mutta Kerho on huomiseen peliin. Niin paljon paineettomampi ja helpompi on altavastaajan lähteä. Lisäksi kumpikin joukkue on koko kauden ollut vieraissa kova. Ja vaikka peli huomenna Kalpalle kääntyisikin, niin 2-0 kaikkea muuta kuin ohi,
 

coyote86

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Jatkoajan moderaattorikunta, RD:n mediapeli
Äläs nyt, eikö se provoilu kuulu pleijarikiekkoon melko olennaisesti?

KalPa on tämän sarjan ehdoton ennakkosuosikki. HPK ei tee koko sarjassa ainuttakaan maalia KalPan verkkoon. Tämä on fakta.
 

Splendide

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flygande fisktuppar
SM-liigan paras pelaaja. Legenda! Kyllä tuli myös espoolaisessa baarissa viereisistä pöydistä hehkutusta Sami Kapasta kohtaan! Kukaan muu, kuin Sami Kapanen ei kykenisi tuohon rooliin, eli on joukkueen omistaja, kapteeni ja ykköspelaaja. Mies on niin nöyrä ja vaatimaton, ja tekee joka ilta parhaansa kaukalossa! Hieno mies, hieno pelaaja! Kiitos Sami, että olet pelaamassa meidän riveissämme!
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Äläs nyt, eikö se provoilu kuulu pleijarikiekkoon melko olennaisesti?
Ei, se on vain Hämeenlinnalaista muka-hassuttelua ja kavereiden selkääntaputtelua. Jos nyt joku jotain provoja mukaan heittääkin, niin sitten asianmukaisissa forumeissa. Jätetään me vain ne mestaruus-junat ihan muille, kuka niissä nyt hiilivaunu halausi ollakaan.
 

crosby

Jäsen
Suosikkijoukkue
kalapa
Raportoidaan nyt tähän kohtaan Tampereellakin kuulleeni eilen Kapasen nimeä laulettavan. Kyllä on kaveri kuumaa valuuttaa niin jäillä kuin myös pelin jälkeisissä työmiehen kypärä haastatteluissa. :D
 

Ritke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Puollustajako?

Olen ihmetellyt kun Sm-liigan sivut näyttävät Kapasen olevan puolustaja, sillä itse olen pitänyt Kapasta hyökkääjänä. Onko normi sivujen sekoilua vai onko tässä joku muu pointti? Muistelisin kyllä Kapasen joskus pelanneen puollustajana joitain haja pelejä änärissä ainakin mutta?... (Ja kaikki johtuu vain siitä, että pörssin kakkonen on Bluessista;)...) Jos joku tietävämpi valaisisi...

Ps. Toivottavasti viellä kohdataan tänä vuonna.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös