Väsyneet Kädet
Jäsen
Kyllä on Kapasella edelleen liukkaat luistimet - kertakaikkisen hienoa peliä parhaillaan! Ja harvoin sitä näin ihailtua jonkun luistelutaitoa.
Kyllä on Kapasella edelleen liukkaat luistimet - kertakaikkisen hienoa peliä parhaillaan! Ja harvoin sitä näin ihailtua jonkun luistelutaitoa.
Kapasella ei ole asiaa edes naisten jääkiekkomaajoukkueeseen tuossa kunnossa.
Onko eräällä turggulaisella kirjoittajalla pokkaa tulla myöntämään, että on tainnut olla väärässä Sami Kapasesta?
Hyvin tuntuu vauhti "papalla" riittävän vielä SM-liigaan :) Jos ehjänä pysyy niin hyvin mahdollisuuksia +40 pisteen liigakauteen.
Eilen näki selvästi että kun alkuun soi pari kertaa omissa niin Sami taklasi joka tilanteessa loppuun asti ja yritti herätellä, itseään, joukkuettaan sekä yleisöä takaisin mukaan peliin. Jacina jäi makailemaan jäätyään Samin jyräyksen alle.
Nämä nyt on näitä ikuisuuskysymyksiä, mutta omasta mielestäni Kapanen ei hypännyt. Kyseessä oli puhdas olkapää olkapäätä vasten tilanne. Vauhtia Kapasella vaan sattui tilanteessa olemaan niin, että Jacina sitten ilmeisesti loukkaantui.Rauli Uraman mukaan kyse oli tarkoituksellisesta yrityksestä vahingoittaa vastustajaa. Urama myös vaatii tuomareita puuttumaan Kapasen hyppimiseen taklaustilanteissa. http://www.ur.fi/artikkeli.phtml?id=27698
Itse olen sitä mieltä että ulosajo olisi tilanteesta tullut jos kyseessä olisi ollut joku muu KalPan pelaaja kuin Sami Kapanen. Selvästi luistimet nousivat jäästä ennen taklausta. Onneksi Jacina selvisi ilmeisesti vain lievällä aivotärähdyksellä.
Rauli Uraman mukaan kyse oli tarkoituksellisesta yrityksestä vahingoittaa vastustajaa. Urama myös vaatii tuomareita puuttumaan Kapasen hyppimiseen taklaustilanteissa. http://www.ur.fi/artikkeli.phtml?id=27698
Itse olen sitä mieltä että ulosajo olisi tilanteesta tullut jos kyseessä olisi ollut joku muu KalPan pelaaja kuin Sami Kapanen. Selvästi luistimet nousivat jäästä ennen taklausta. Onneksi Jacina selvisi ilmeisesti vain lievällä aivotärähdyksellä.
Kapasesta on paistanut sellainen tietynlainen löysyys ja haluttomuus Atlantin tänne puolen jo vuosien ajan. Ei ollenkaan sellaista energisyyttä ja postitiivisuutta kuin esim. Koivusta ja Selänteestä paistaa.
Jätkä tulee vain jäähdyttelemään omaan leluunsa, uskokaa minua!
Maajoukkueen päävalmentaja Jukka Jalonen on valinnut Karjala-turnauksen leijonat. Listoilta löytyy myös muuan Sami Kapanen, vieläpä kapteenina. Ei huonosti... jäähdyttelijäksi.
Eikös kaikki loukkaantumisherkät kaverit ole jo vuosia olleet Bluesin listoilla, että sikäli ei hätää.Itseäni ainakin vituttaisi ja paljon, noissa peleissä sattuu niitä loukkaantumisia ja ehkä etenkin Kapasen tyyppiselle. No saapahan Kalpafanit ainakin tuota turnausta jännätä, että tuleeko ehjänä takasin.
Hieno homma! Odotan nimimerkin tahtookirjoittaa kommentteja uutisen tiimoilta. Varsinkin tuo kapteenin homma pistää vähän miettimään, että onko Kapanen ja Jalonen saunoneet kesän yhdessä? Vai mistä voi olla kyse?Maajoukkueen päävalmentaja Jukka Jalonen on valinnut Karjala-turnauksen leijonat. Listoilta löytyy myös muuan Sami Kapanen, vieläpä kapteenina. Ei huonosti... jäähdyttelijäksi.
Mutta sitä vähän ihmettelen että missä on Kalle "ikuinenväliinputoaja" Sahlstedt? Luulisi että näytöt olisivat riittäneet..
Eiköhän Kallen aika tule vielä kauden mittaan, jos otteet jatkuu vähänkään samanlaisina. Tosin tuon joukkueen sentterit ovat kyllä sitä tasoa, että ei olisi Kallella ollut kovin suuria saumoja sivuuttaa ketään valinnoissa.
Kyllä minä pidän jo nytten Killerin poisvalintaa kummallisena, miehellä kuitenkin tällä kaudelta todella vakuuttavat näytöt, siitä kertoo SM-liigan piikkipaikalla/paikoilla heiluminen jo koko kauden ajan, ja on johtanut ykköskenttää vakuuttavasti koko kauden. Eli sinänsä olisin ottanut miehen toisen JYPin sentterin tilalle.Uskoisin Kallen olevan mukana Moskovan turnauksessa. Jukka Jalonen sanoi tänään televisio haastattelussa (liekkö ollut urheilu-, vai tulosruutu), että karjala-turnaukseen valitaan nyt tämä joukkue ja moskovaan toinen, jonka jälleen aletaan palapeliä tarkemmin kasailemaan.
Eli jos JJ nyt ihan tosissaan on kokonaan uuden joukkueen seuraavaan turneeseen kasaamassa, voisi siinä vaiheessa Killerin pois jättämistä pitää jo vähintäänkin kummallisena.
Ei tule Kapanen olemaan sateentekijä KalPassa. Pelaaja, jonka ura on ollut tasaisessa laskusuunnassa vuodesta 2002 lähtien. Motivaatiossa pelaamista kohtaan on ollut havaittavissa jatkuvasti puutoksia (mm. maajoukkuepelit eivät ole sitten Salt Lake Cityn napanneet).
Nyt ne KalPa-lasit pois päästä ja herätys todellisuuteen. "Asenne tulee olemaan kunnossa...". Mistä sinä sen edeltäkäsin tiedät. Samoista perhesyistä meillekin tuli Aki-Petteri, muttei mies ole mitenkään minua vakuuttanut. Samoin, olen lähestulkoon valmis syömään hatullisen sitä itseään, jos Kapanen tekee yli 40 pistettä! Pelaa oman valmentajansa esimiehenä, jos harkat ei Samia nappaa, niin sitten ei nappaa.
Kapasesta on paistanut sellainen tietynlainen löysyys ja haluttomuus Atlantin tänne puolen jo vuosien ajan. Ei ollenkaan sellaista energisyyttä ja postitiivisuutta kuin esim. Koivusta ja Selänteestä paistaa.
Jätkä tulee vain jäähdyttelemään omaan leluunsa, uskokaa minua!
Ja mitähän muuta annettavaa Kapasella tulee joukkueelleen olemaan kuin mahdolliset tehopisteet? Ikitotisella naamalla varustettu, NHL:ään enää riittämätön pelaaja, joka on näyttänyt esimerkkiä lähinnä toistuvilla maajoukkuekutsukieltäytymisillään. Omistaa joukkueensa, joten ainakaan mitään esimerkillistä nöyryyttä on turha odottaa. Kieroutunutta esimerkkiä nuoremmille pelaajille on lähinnä luvassa.
Kapanen tuskin ylittää 40 pistettä, vaikka pysyisi ehjänä koko kauden (mikä valitettavasti tuskin tulee toteutumaan). Ura on ollut koko ajan tasaisen varmassa laskussa, Kapasesta tulee pahimmassa tapauksessa uusi Juha Ylönen.
Tätä loistavaa joukkuepelaajaa vaan eivät maaottelut kiinnosta juuri koskaan. NHL:ssä kyllä vääntää ongelmitta lähes täysiä kausia, mutta kun maajoukkue kutsuu, niin silloin on mikä paikka milloinkin paskana. Raha ei aina ratkaise, Sami!
Näiden maajoukkueboikottiensa vuoksi Kapanen on tehnyt minuun lähtemättömän vaikutuksen. Suoraan sanoen: en osaa arvostaa ko. pelaajaa, anteeksi vain.
Ikävä kyllä, Kapanen ei korvaa Tuppuraista. Vanha ja raihnainen, väsynyt NHL-kehäraakki muka korvaisi nuoren ja nälkäisen sekä äärimmäisen lahjakkaan, taisteluasenteella varustetun lupauksen? Sama kun väittäisi, että Kärpissä Viitakoski korvaisi Hyvösen tai Brosin.
Nyt ne KalPa-lasit pois päästä ja herätys todellisuuteen. "Asenne tulee olemaan kunnossa...". Mistä sinä sen edeltäkäsin tiedät.. Samoin, olen lähestulkoon valmis syömään hatullisen sitä itseään, jos Kapanen tekee yli 40 pistettä! Pelaa oman valmentajansa esimiehenä, jos harkat ei Samia nappaa, niin sitten ei nappaa.
Jätkä tulee vain jäähdyttelemään omaan leluunsa, uskokaa minua!"