Viestin lähetti Nuorempi Nelson
Olet Cobol oikeassa, et ole viitannut. Sääli vain että senkin käsityksen voi saada lukemalla noita tekstejäsi. Kyseessä on tietenkin oma tulkintani, tulkintoja syntyy kun ihminen kertoilee puolitotuuksia. Seison edelleen tekstini takana, muotoilisin sen ehkä toisin, mutta pointti on sama.
Luin itsekin jokaisen kirjoittamani tekstin Samia koskien läpi lokakuusta tähän päivään. Niistä ei todellakaan löydy viittauksia muuhun kuin kiekolliseen osaan. Aivan kuten itsekin tuossa yllä myönnät. Toki voi noinkin perääntyä, että pakenee sitten omiin tulkintoihinsa ja seisoo sitten niiden takana. Onhan se jo puolinelson.
Muuten: jos olisit yhtään tutustunut mun kirjoituksiin, huomaisit mahdollisesti mun puolustaneen sekä Jere Karalahtea hänen omassa ketjussaan IFK-osiossa siviilipuolen hyeenoilta että Marko Jantusta hänen omassa ketjussaan Jokereiden-osiossa samasta aihepiiristä. Kyllä tämä on tietoinen valinta. Jos mulla olisi jotain Samia koskevaa insidea siviiliasioista, toimisin kuten Jeren ja Jarnankin tapauksissa. Sellaiset asiat eivät kuulu näille palstoille.