Viestin lähetti PeteX
tapparammies: Ketäs sieltä teiltä löytyy ensi kaudella, joita Helge voisi niitata? Onko jengi vielä yhtä isokoinen kuin parina viime kautena? Ifk ja Tappara ovat omat päävastustajani ja mielenkiintoista nähdä missä mennään.
Täysin selvää on naapurin fanien tietty katkeruus. Karalla on käsi paketissa ja Helge uhoaa kuin Conan. Taasko Iso Paha Kissa on hiljainen nurkassa maukuva pikku mirri ja kestääkö edes sponssien pinna tätä. No, vielä ei ole edes Ärrää pelattu, mutta saatanan hyvältä näyttää (yllättäen) provopuolella ensi kausi.
Muuten noista meidän tähtipelaajista olen samaa mieltä;niitä ei ole, mutta toisaalta tulevia sellaisia on.
Hmm kuulostaa jotenkin koomiselta, tai oikeastaan uho liikkunee samalla tasolla kuin erään samanleirinjäsenen. No puhua saa, teot nähdään aina;)
Itse toivotan Heleniuksen tervetulleeksi liigaan. Lisää samaa tyyliä, ja jopa uhoa, mutta jokaiselle muistutus: Aina löytyy isompi vahvempi tai hieman vittumaisempi, tai kovempi. Silti uhota saa ja pitää, lisää showta. Mä pidän ja tarjoon vaikk bissen matsissa.