Taas kotona, mansen keikka verotti rankalla kädellä ja pienessä pöhnässä vielä aamulla herättiin nahkasohvalta - hieman oli paljas selkä liimautunut kiinni.
Ensin vastauksia...
PS. Jos olisi saatavana sitä "Sami vs Jukka" kuvaa siinä alussa isokokoisena ja nimmareilla ni mä laittasin tauluks ja kunniapaikalle. Tuli mieleen eräs taulu jossa on Mel Angelstad ja Dennis Bonvie...
- Noista pr-kuvista en osaa sanoa, mutta aika perverssiltä kuulostaa. Yritän kysyä asiaa kustantamolla maanantaina mutta en lupaa mitään. Sami muuten putosi mun vasurista... ainakin märissä unissani.
PS2. Jos jollain on kuvia kirjassa mainitusta Doug Smithistä niin laittakaa ihmeessä...
- Smithistä on olemassa iso kasa kuvia, osta Doug Smith: Goon -niminen kirja. Joskus aikoinaan kun Goon ilmestyi ylläpidin Smithin nettisivuja. Rankkaa tavaraa.
Kirjan tarina etenee paikoin kronologiassa niin vauhdikkaasti, että moni syvemmän analyysin, tiedonvälityksen tai fiiliksillä herkuttelun paikka on jäänyt käyttämättä.
- Näin saattaa hyvinkin olla, eräskin kausi kolutaan läpi kolmella sivulla mutta, kuten jälkisanoissa kerroin, Samin muistin sekä omien taustatutkimusteni mukaan edettiin. Emme halunneet väkisin laittaa täysin turhanpäiväisiä ottelutuloksia tms. täyttämään sivutilaa.
Tänään Akateemisesta kirja sekä kirjailijan että itse päähenkilön nimmarit saaneena pitänee alkaa lukemaan kirjaa, jotta voisi jotain kommentoida. Haastattelija oli varsin huono kirjakaupassa, mutta Jukalla oli letti kunnossa ja Hele alkaa kohta päästä iskuun.
- Itse olimme tyytyväisiä haastattelijaan jo pressitilaisuudesta alkaen. Puolituntinen haastattelusessio ei kyllä riittänyt alkuunkaan, jäi paljon sanomatta. Tukka hyvin? Nii-in, pitää sitä alkavaa kaljua jotenkin peitellä...
Jukkaaaaa... Miks sun mukana oli Kim Hirsovits???
- Kimi oli/on Mikkelissä, näit näkyjä. Piristeitä käyttänyt? ;)
tehtiinkö Link Gaetzista koskaan mitään kirjaa ? Ukko oli ainakin San Franciscossa huippusuosittu.
- Ei valitettavasti ole tehty. Gaetz itse ei ole edes halukas kommentoimaan tempauksiaan edes läheisille ystävilleen.
Kun kirja on nyt ollut kädessä muutaman päivän, en voi kuin olla hivenen vittuuntunut parista (sinänsä onnettoman pienestä) asia/sanavirheestä, mutta niitä sattuu. Kirjahan on minulle kuin "oma lapsi", johon suhtaudun tottakai ylisuojelevasti ja ylikriittisesti, sillä kirjoitusprosessi kesti lähestulkoon vuoden. Kun kirja oli oikoluettavana pääsi eräs lapsus tekstin sekaan, joka ei ollut alkuperäisessä käsikirjoituksessani. Sami kertoo ystävästään Paxton Schultesta ja hänen tavastaan itkeä herkästi (johtui eräänlaisesta kemikaalien epätasapainosta päänupissa, sinänsä harmiton vaiva). Teksti kertoo Schulten pelaavan nykyisin englannissa ja olevan kova tekijä pisteissä sekä tappeluissa. Se, mikä ei kuulunut alkuperäiseen tekstiin, oli loppuun lisätty lause: "- ja luultavasti itkee edelleen yhtä vuolaasti".
Korostan, että Sami ei ole koskaan sanonut tuolla tavalla enkä minä ole kirjoittanut tuota pätkää. Tuollaista dissaamista Sami ei harrasta, harmittaa...ei...vituttaa, että tuollainen yksi lause voi antaa ihmisille Samista ehkä jopa ylimielisen kuvan. No, ei voi mitään, mikäli toinen painos tulee, korjaamme asian ja pahoittelemme virhettä jälkisanoissa.
Ei kai tässä muuta, unten maille.