Sami Helenius ja Cairns Urheilukanavalla

  • 8 688
  • 43

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Huomionarvoista:

arvomme Samin nimikirjoituksella varustettuja valokuvia sekä _mahdollisesti_ Samin käyttämän pelipaidan & muuta tavaraa.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Viestin lähetti Cairns
Huomionarvoista:

arvomme Samin nimikirjoituksella varustettuja valokuvia sekä _mahdollisesti_ Samin käyttämän pelipaidan & muuta tavaraa.

Kuten myös, tuli vain ohimennen mieleen. Kaikenlainen mainostaminen on Jatkoajassa kiellettyä. Hipooko jo tämä ketju rajoja.

Muuten on kyllä varmaan mielenkiintoisimpia chateista, mitä koskaan on ollut. Niin, ja perk...ei näy enään muuton jälkeen urheilukanava...

Että silleen...
 

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Muista sitten Cairns mainostaa jatkoaikaa mahdollisimman paljon, kun telkkariin pääset. Ja jos Jassi on juontamassa, niin muista sitten kehua sen ulkonäköä :D
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jortikka-setä oli nimensä veroinen ja pilasi Samin & Cairnsin tv-esiintymisen. Näiden suloisten poikien tv-vierailu on siis siirtynyt myöhempään, vielä tuntemattomaan ajankohtaan.

AIGARS!!!!
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Viestin lähetti Poison
Jortikka-setä oli nimensä veroinen ja pilasi Samin & Cairnsin tv-esiintymisen.

Jaaha? Voisit kenties perustella tätä Jortsun suhteen? Tiedän kaverin lukevan Jatkista mutta mitäs tälläinen touhu nyt on? Faktaa tiskiin, niinko!
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Viestin lähetti Pressiboxi
Jaaha? Voisit kenties perustella tätä Jortsun suhteen? Tiedän kaverin lukevan Jatkista mutta mitäs tälläinen touhu nyt on? Faktaa tiskiin, niinko!

Mitä sä keuhkoot? Poison on mun PR-emäntä ja puhuu totta. Jortikan setä määräsi narrilaumalle ylim. treenit keskiviikoksi ja näin ollen minun ja Samin parisuhde-show jää näkemättä ainakin toistakseksi.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Viestin lähetti Cairns
Mitä sä keuhkoot? Poison on mun PR-emäntä ja puhuu totta. Jortikan setä määräsi narrilaumalle ylim. treenit keskiviikoksi ja näin ollen minun ja Samin parisuhde-show jää näkemättä ainakin toistakseksi.

OK. Ylimääräiset treenit on hyväksyttävä syy. Jatkakaa!
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Viestin lähetti Cairns
Jortikan setä määräsi narrilaumalle ylim. treenit keskiviikoksi ja näin ollen minun ja Samin parisuhde-show jää näkemättä ainakin toistakseksi.
Syytä onkin. Jortsu ei varmaan tuota Porin turnauksen räpellystä hyvällä katsonut...

Tai sitten Jortsu luki tätä ketjua ja pelkäsi Samin puolesta. Kaikkihan tietävät että Cairns on se kovempi näistä kahdesta.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Ilmoitamme kunhan saamme sovittua uuden ajankohdan tv-starailulle
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Tv-starailu on siirtynyt sitten jo aika varmasti vuoden 2004 puolelle. Samilla on liian kova kiire jakamaan niitä makuupaikkoja maalin edessä, että homma saa odottaa ;)

edit: typon korjaus, kiitos Mahtiankka
 
Viimeksi muokattu:

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Tv-starailu on siirtynyt sitten jo aika varmasti vuoden 2003 puolelle. Samilla on liian kova kiire jakamaan niitä makuupaikkoja maalin edessä, että homma saa odottaa ;)

Sorry pilkun viilaaminen, mutta tarkoitit varmaan 2004...
 

Juha Salminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No kyllä nyt joutuu odottelemaan. Itse olen melko varmasti töllön ääressä tuolloin. Kättäni on Minimegan päälle tätä sanoessani aseta, siitä tiedä mitä esteitä tulee. Mutta Sami ei varmasti ole hiljaista miestä, vaikka hänen puuhiinsa kaukalossa tällä kaudella olenkin pettynyt.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Ei vieläkään infoa tv-vierailusta mutta Samin nettisivuilta voitte lukea otteita tulevasta kirjasta.

http://www.samihelenius.net
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
rakastan itseäni

Niin ja joo...tänään keskiviikkona klo 14.30-16.00 on Pasi Nielikäinen Urheilukanavan chatin vieraana. Allekirjoittanut saattaa myös iskeä kauniin naamansa ruutuun, pidämme ainakin kunnon goonikisat, palkintoina tulee olemaan alan miesten (kaunis sanavalinta, eikö?) nimmarikortteja.

<3 U all!
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Re: rakastan itseäni

Viestin lähetti Cairns
Allekirjoittanut saattaa myös iskeä kauniin naamansa ruutuun, pidämme ainakin kunnon goonikisat, palkintoina tulee olemaan alan miesten (kaunis sanavalinta, eikö?) nimmarikortteja.
Ottakaa kädenvääntökisa ilman paitoja. (Nais)Yleisö tykkäisi varmasti.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Re: Re: rakastan itseäni

Viestin lähetti Ted Raikas
Ottakaa kädenvääntökisa ilman paitoja. (Nais)Yleisö tykkäisi varmasti.

Bodari vastaan lihava kääpiö...jeah...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös