Sami Helenius ja Cairns Urheilukanavalla

  • 8 683
  • 43

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sami Helenius ja Jatkoajan ikioma pikkugooni Jukka Suutari tähdittävät Urheilukanavan chattia 3.9 kello 14.00 alkaen tehden ohjelmasta katsomisen arvoisen. Ohjelmassa aiotaan paljastaa miesten yhteinen vireillä oleva projekti, jonka uskoisin kiinnostavan monia. Lisäksi chattailyn ohessa puhutaan ainakin maalien teon hienoudesta. ...Vai puhutaanko?
 
Viimeksi muokattu:

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Viestin lähetti Poison
Sami Helenius ja Jatkoajan ikioma pikkugooni tähdittävät Urheilukanavan chattia 3.9 kello 14.00 alkaen tehden ohjelmasta katsomisen arvoisen. Ohjelmassa aiotaan paljastaa miesten yhteinen vireillä oleva projekti, jonka uskoisin kiinnostavan monia. Lisäksi chattailyn ohessa puhutaan ainakin maalien teon hienoudesta. ...Vai puhutaanko?

Tässä viestissä kerrotaan yhden kirjoittajan nicki ja oikea nimi. Eikös se ollut kiellettyä.

Muuten hieno uutinen, onnittelut Cairnsille myös muista projekteista.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Re: Re: Sami Helenius ja Cairns Urheilukanavalla

Viestin lähetti Johannes
Tässä viestissä kerrotaan yhden kirjoittajan nicki ja oikea nimi. Eikös se ollut kiellettyä.

Minulla oli asiaan lupa kysyttynä. Asian voinee tarkistaa Cairnsilta.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Re: Re: Re: Sami Helenius ja Cairns Urheilukanavalla

Viestin lähetti Poison
Minulla oli asiaan lupa kysyttynä. Asian voinee tarkistaa Cairnsilta.

Ok, hyvä homma. Cairns on aina reilu jätkä muutenkin.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Miten ihmeessä Helenius uskaltaa samaan studioon Cairnsin kaa?
Cairns kun saattaa saada idiksen ruveta hanskaamaan pikkuruisen Samin kanssa?

... virn....
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Niin... vois kyl pudottaa Samin jotta nimimerkit Bigreds sekä luistimet vaientaisivat isot suunsa.
 

seisnauraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit + muut kestomenestyjät
Re: Re: Sami Helenius ja Cairns Urheilukanavalla

Viestin lähetti Johannes
Tässä viestissä kerrotaan yhden kirjoittajan nicki ja oikea nimi. Eikös se ollut kiellettyä.

Älä nyt, ku mä olin ainakin aidosti kiinnostunu tietämään mikä Cairnsin oikee nimi on. Se oli tosi tärkee juttu mulle. Eli varmaan kauheesti väliä tietääkö joku oikeen nimen vai ei! Ihan sama vaikka ois tuttujakin, so what?
 

JanJ

Jäsen
Re: Re: Re: Sami Helenius ja Cairns Urheilukanavalla

Viestin lähetti seisnauraa
Eli varmaan kauheesti väliä tietääkö joku oikeen nimen vai ei!
Ensinnäkin se on sääntöjen vastaista.
Toiseksi täällä on monia jotka eivät voi kertoa oikeaa nimeään. Vai luuletteko että poikkeuksellisesti omalla nimellään kirjoittava Jokerien maalivahtivalmentaja (tai viimekautinen oikeastaan) on ainoa niin lähellä joukkuetta oleva?

On sillä väliä, ja hemmetisti onkin.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Cairns
Niin... vois kyl pudottaa Samin jotta nimimerkit Bigreds sekä luistimet vaientaisivat isot suunsa.

Hyvä homma! Onks sulla muuten siinä ohjelmassa taas se Boogaardin paita päälläs, vai repikö Vlad sen Suokissa lunastuskuntoon... heheheheheh....

PS: Tuletko Ärrä Cupin matseihin?
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Viestin lähetti Predator
Hyvä homma! Onks sulla muuten siinä ohjelmassa taas se Boogaardin paita päälläs, vai repikö Vlad sen Suokissa lunastuskuntoon... heheheheheh....

PS: Tuletko Ärrä Cupin matseihin?

Boogaardin paita kerää itsetunnon rippeitä tuossa kirjahyllyn luona... mutta palaa kehiin joskus vielä vahvempana kuin kukaan koskaan.

Kyllä sitä Ärrään tullaan. Wanna go, old man?
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: Re: Re: Sami Helenius ja Cairns Urheilukanavalla

Viestin lähetti seisnauraa
Älä nyt, ku mä olin ainakin aidosti kiinnostunu tietämään mikä Cairnsin oikee nimi on.

Käsittääkseni Cairnsin oikea nimi on selvinnyt palstan lukijoille jo kauan sitten, ainakin niille jotka ovat lukeneet juttuja Noutajista ja availleet Noutajista kertovia linkkejä... sieltähän löytyy kundista ihan kuviakin...
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Cairns


. Wanna go, old man?

OLD MAN! Älä ala... minulla on muutamia Carl Brewerin kikkoja takataskussani, joten turhaa alkaa rupeemaan. Ne Brewerin "kikat" purisivat vielä nykyäänkin SM-liigassa, jos siellä saisi "goonitella".

Toivottavasti nähdään Ärrä Cupissa. Minut tunnistaa harvinaisen aneemisesta HIFK:n punaisesta pelipaidasta #56...
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Predator
Hyvä homma! Onks sulla muuten siinä ohjelmassa taas se Boogaardin paita päälläs, vai repikö Vlad sen Suokissa lunastuskuntoon... heheheheheh....

Ei repinyt, oli liian siisti paita revittäväksi... riitti kun sain pyyhkiä sillä pölyt Cairns'in selästä - kun ensin olin pyyhkinyt Cairns'illa pölyjä Suokissa.. heh heh hee...

Seuraavassa tapaamisessa on varmaan revanssinpaikka?!

vlad#16.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä sillä hieman on väliä tuleeko jonkun oikea nimi julkisesti tietoon.

Nim. Sain edelleen minulle tuntemattomalta jatkoaikalaiselta häiritseviä puheluita parin kuukauden ajan.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Predator
Tuleeko Vlad Ärrä Cuppiin ensi viikolla?

Satavarma en ole, aikataulut sun muut on hivenen levällään, (siis minulla, tuskin Ärrä Cup'issa). Tahto tulla on kuitenkin kova.

vlad#16.
 
Viestin lähetti girlzilla15
Kyllä sillä hieman on väliä tuleeko jonkun oikea nimi julkisesti tietoon.

Niin on.
Asia on tarkistettu Cairnsilta ja siihen oli lupa.
Mikäli joku kirjoittaja paljastaa nimimerkin ja henkilöllisyyden, seurauksena on hyvin ankara rangaistus ilman eri valitussoikeutta.
Asia on myös kirjattu sääntöihin

Moderaattorit
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
relataas ny ettei tartte lyyä

Kannattaa katsoa juttu jo senkin takia, että siellä on kilpailu jossa voi voittaa sekä Sami- että gooniaiheista matskua.
 

Jamina

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, HJK
Viestin lähetti Cairns


Kannattaa katsoa juttu jo senkin takia, että siellä on kilpailu jossa voi voittaa sekä Sami- että gooniaiheista matskua.

Kuuluko tuohon gooniaiheiseen matsuun jotain Nielikäis-aiheista?
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Cairns nyt on tuonut nimeään julki iät ja ajat tällä palstalla, joten eiköhän tuo nyt ollut 95% aktiivikäyttäjien tiedossa.

Mutta mua kiinnostaa että miksi juuri POISON avasi tämän ketjun..?
 

JanJ

Jäsen
Viestin lähetti Jamina
Kuuluko tuohon gooniaiheiseen matsuun jotain Nielikäis-aiheista?
Miten goon ja Nielikäinen sopivat samaan lauseeseen?
Nielikäinen on kylähullu ehkä, mutta ei gooni.
Siihen tarvitaan aika paljon enemmän.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Nielikäis-aiheista krääsää ei ole luvassa palkintoina, odottakaa Pasin nettisivujen aukeamista, joka tapahtunee (toivottavasti) 8.9.

Poison taisi olla ensimmäisiä joka kuuli varmistetun tiedon vierailuista?
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Cairns
Poison taisi olla ensimmäisiä joka kuuli varmistetun tiedon vierailuista?

Juuri näin. Lisäksi tuo ohjelma vaikuttaa ainakin minusta jo tässä vaiheessa sen verran mielenkiintoiselta, että uskoisin sen kiinnostavan monia muitakin jatkoaikalaisia. Jääkiekkoon liittyviä juttuja kun ei ainakaan minun mielestäni tule televisiosta yhtään liikaa.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Cairns
Niin... vois kyl pudottaa Samin jotta nimimerkit Bigreds sekä luistimet vaientaisivat isot suunsa.

Cee, ota studion reunasta täysiä vauhtia ukkoa kohti yllättäen ja taklaa lujaa mutta reilusti. Nähdään livenä, mitä Sami tekee. No hätä, mä toimin dumarina ruudun tällä puolella.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Viestin lähetti Senior
Cee, ota studion reunasta täysiä vauhtia ukkoa kohti yllättäen ja taklaa lujaa mutta reilusti. Nähdään livenä, mitä Sami tekee. No hätä, mä toimin dumarina ruudun tällä puolella.

Ja sitten Virmanen haastais mut oikeuteen kun Jokereiden tähtipelaajaa on kohdeltu kaltoin (ja Sami murtaa esim. polvensa), eikä kukaan ollut häntä puolustamassa?

Kyllä sitä jotain kivaa vois keksiä.... =P
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös