Salatut elämät ennakkoon (sisältää spoilereita tulevista jaksoista)

  • 149 156
  • 704

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Eiköhän tuo ollut paukkupatruuna.
Kiinnittikö kukaan muu huomiota siihen, että Monica kertoi Isabellan (eli Pirjon) tehneen itsemurhan Pihlajakadulta lähtönsä jälkeen? Olin itse siinä luulossa, että Lauri on kostamassa sitä Pirjon oletettua aiempaa kuolemaa, jolloin hän ottikin Isabellan henkilöllisyyden. Ilmeisesti Lauri nyt sitten tiesikin siskonsa kaksoiselämästä Isabella Holmina? Tai sitten ei.
Mulle jäi tästä koko keissistä nyt hieman auki se että onko Pirjobella tehnyt itsemurhan nyt tässä joskus viime aikoina sarjan ulkopuolella, vai luuleeko Lauri ainoastaan että Pirjobella olisi tehnyt itsemurhan. Toisaalta täti-Monica kaiketi tietäisi että Pella on elossa, mutta ota näistä nyt selvää.

EDIT:

Tai siis tarkoitin sitä että Monica tiesi Bellan väärästä identiteetistä ja jos Lauri luulisi Bellan kuolleen jo vuosia sitten niin olisihan se voinut vinkata että hei yks pikku juttu, se elää vielä.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Itse tulkitsin sen niin, että Isabella on tehnyt itsemurhan sarjan ulkopuolella.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Itse tulkitsin sen niin, että Isabella on tehnyt itsemurhan sarjan ulkopuolella.
Pakko tuon on nyt jotenkin noin mennä, ellei nyt sitten joku erikoinen twisti ole tässä. Erittäin sekavasti tuo on nyt joka tapauksessa kerrottu.

Huvittavinta tuossa oli kyllä tuo Jutan jeesustelu. Puolet Pihlajakadusta on vankina kartanossa ja kaappaaja on tehnyt selväksi että joku pääsee kohta hengestään, niin Jutan suurin huolenaihe oli se että koulukiusaaminen on väärin. Kaiken huippuna sitten se että Jutalla on itsellään ollut kohtalaisen väkivaltaisia taipumuksia tässä vuosien aikana.
 

Bökki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Kärpät
Joo mutta Juttahan saa anteeksi kun vetelee porukkaa turpaan minkä ehtii, ja toteaa sen jälkeen sen perus "Mä oon ehdottomasti väkivaltaa vastaan ja nyt mä ite tein näin yhyyy"...
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Kale

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Luvassa taas aina niin piristävää ja huvittavaa marttyyri-itsesääli-Ismoa.
 

masa90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Nhl
Viikko toisensa jälkeen ihmettelee että miten tämä voi mennä vielä huonommaksi. Olisikohan tämä talvi-kevät ehkä huonoin väli sarjan historiassa?

Eihän melkeen missään kuviossa tässä ole mitään järkeä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Kale

Bökki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Kärpät
Siis mitäs helvettiä? Eikö teini-ikäinen Benjamin palannut kuitenkin sieltä Keniasta, ja nyt osaa yhden sanan paikallista kieltä?! Oonko missanut jotakin vai onko kässäritiimi (Jälleen kerran) unohtanut tämmöisen "pienen" yksityiskohdan.
 
Suosikkijoukkue
KeuPa HT
Siis mitäs helvettiä? Eikö teini-ikäinen Benjamin palannut kuitenkin sieltä Keniasta, ja nyt osaa yhden sanan paikallista kieltä?! Oonko missanut jotakin vai onko kässäritiimi (Jälleen kerran) unohtanut tämmöisen "pienen" yksityiskohdan.
Englantiahan Keniassa pääosin puhutaan, swahilin ohella maan toinen virallinen kieli. Tosin voisi kuvitella, että edes hieman olisi myös jotain paikallista kieltä lapsuutensa varrelta tarttunut. Olikohan tuo sitten swahilia vai jotain Kenian alkuperäiskansojen kymmenistä eri kielistä, jota Benjamin tuossa puhui. Tai sitten kässäritiimi ei ole selvitellyt etukäteen mitään ja ovat vain keksineet, että Keniassa puhutaan keniaa ja Benkku heittänyt siansaksaksi jonkun sanan.
 

Trekolmestar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Somejulkkisten Benkun ja Annan läksiäisbileet. Varataan kokonainen baari kuuden ihmisen tilaisuuteen. Yksi ainoa kuokkavieras ja sekin Nellan perässä. Eikös noilla pitänyt olla tuhansia seuraajia sosiaalisessa mediassa, mutta nyt ei ketään kiinnosta.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Somejulkkisten Benkun ja Annan läksiäisbileet. Varataan kokonainen baari kuuden ihmisen tilaisuuteen. Yksi ainoa kuokkavieras ja sekin Nellan perässä. Eikös noilla pitänyt olla tuhansia seuraajia sosiaalisessa mediassa, mutta nyt ei ketään kiinnosta.
Kokoontumisrajoituksia selvästikin noudatetaan hyvin tunnollisesti myös Pihlajakadulla.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pahasti pelkään, että ainakin seuraavan kuukauden päivät saamme katsella, kun Miki ja Susu rakastuvat toisiinsa uudelleen tämän ampumisen seurauksena. Susu nyyhkii miten hän luuli jo menettäneensä Mikin ja tajusi sillä sekunnilla kuinka palavasti tätä edelleen rakastaa, Miki kertoo miten lähellä kuolemaa käyminen sai arvostamaan elämää ja vaimoa ihan uudella tavalla yms. naminamia. Olisihan tuo toki vaihteeksi jotain vähän realistisempaa otetta sarjaan, mutta tuskin siitä ainakaan tätä katsojaa kiinnostavaa sisältöä pystyy määräänsä enempää veistelemään.

Erityinen kiitos taas käsikirjoittajille siitä, että Samboa ei näy vilaukseltakaan ensi viikonKAAN jaksoissa. Tuosta Majurin majatalokuviosta en osaa sanoa oikein muuta, kuin että on siinä potentiaalia. Jos ei muuhun, niin ainakin kesäiseen spinoffiin, "Pitkän Lassen majatalo" kuulostaa hyvältä.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Mahtaakohan Sampoa ottaa päähän, kun lähes heti kun sai potkut, niin uudet turvamiehet sössivät koko homman ja nyt Sabrina on traumatisoitunut kuuro.
 

mike owen

Jäsen
Suosikkijoukkue
tepsi, hjk ja kiisto
Mahtaakohan Sampoa ottaa päähän, kun lähes heti kun sai potkut, niin uudet turvamiehet sössivät koko homman ja nyt Sabrina on traumatisoitunut kuuro.
Itse odotan mielenkiinnolla Kallen ja hammaslääkärin välienselvittelyä. Mitä tapahtuu ja miten Kalle toipuu rakkaansa "mokailusta". Toivottavasti Ismo pääsee näyttämään mistä kana pissii...

Aaro on ollut jotenkin vaisu ja saamaton peräkamarin poika.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Aki lähtee kipeänä kauppakeskukseen ja siellä vielä yskii menemään ilman maskia taikka huolenpäivää. On se mulkku jätkä.
 

Bökki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Kärpät
Mistä vetoa, että seuraavassa jaksossa, Lauri hermostuu Kallelle, mutta tämä ei varmasti tajua juosta takanansa olevasta ovesta asunnosta ulos ja soittaa poliisia paikalle... Todennäköisesti panttivankitilanne saadaan aikaan.
 

Trekolmestar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei Lauria niin vain napata. Hän kun pystyy teleporttaamaan itsensä mihin tahansa.
Kun Gunnar sai oven tiirikoitua, Lauri oli Kallen luona ja sai murtohälytyksen kännykkään. Mustavaarat, Aaro ja Jutta eivät ehtineet edes ulos tiirikoidusta ovesta, kun hammaslääkäri oli jo pistoolin kanssa vastassa. Beam me up, Scotty.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Ja vielä pesäpallomailalla! Ismo ja pesäpallomaila, on siinä vain semmoinen pari!

Hieno kopautus Ismolta pesäpallomailalla ja Laurilta lähti taju. Lauri saatiin näin kiinni. Onneksi Ismolla oli vielä pesäpallomailansa säilössä. Siinä oli historian havinaa ja muistoja tuli mieleen kun Ismo kumautti pesäpallomailalla Lauria.

Jommassa kummassa Salatut elämät-ketjussa harmiteltiin sitä kun pitkä juonikuvio päätettiin sitten kuitenkin niin nopsaan. Tämä on tietenkin totta mutta toisaalta hyvä ettei ainakaan juonta pitkitetty sillä että Lauri olisikin piilottanut nuo kuvat siellä varastollaan. Eikä poliisit olisi nähnyt niitä ja eivät olisi uskoneet Kallea. Pitkät, junnaavat kuviot on kyllä saippuasarjoissa nähty myös.

Tämä juonikuvio saatettiin loppuunsa ainakin nopealla tahdilla sitten kuitenkin joka on myös ihan piristävää mielestäni.
 

masa90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Nhl
Aika kovalla tahdilla vaihtunut näyttelijöitä salkkareissa lähiaikoina. Tosin kun ottaa huomioon kuinka kehno yleinen taso on ollut niin ei kyllä minua ainakaan haittaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös