Breeze Harbour
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Camillan ihmeparantuminen kieltämättä huvittaa aika paljon. Ja hiusvärikin näyttää maagisesti muuttuneen kooman aikana.
Camillan ihmeparantuminen kieltämättä huvittaa aika paljon. Ja hiusvärikin näyttää maagisesti muuttuneen kooman aikana.
Jep ja mihin *ittuun se Camilla lähti loppuviikoksi? Takaisin koomaan vai?Noh, olihan siinä vähän haparointia ensi alkuun. Ja ehkä hiustenvärikin muuttui takaisin luonnolliseksi ja halogeenien säteet vähän vain tarttuivat hiuksiin? Koko viikon saivat välteltyä Akin ja Camillan tapaamista. Krooh.
Jep ja mihin *ittuun se Camilla lähti loppuviikoksi? Takaisin koomaan vai?
Veikkauksia, päästäänkö ensi viikon loppuun asti ennen kuin Kristian ja Eva päätyy pylsimään?
Oli kyllä niin yksiulotteinen, ennalta-arvattava ja rasittava hahmo että oksat pois. Mitään muuta Jutta ei tarjonnut kuin pettämis- ja uhriutumisdraamaa samalla kun Ismo ja Lasse ritaroivat kilpaa taustalla jatkuvasti.Yeeeaaaaasssaaas!!!!! Jutta lähti helvettiin sarjasta!
Alktunnarista on ainakin poistunut, joten toivo elää.Jos oikein olen ymmärtänyt, niin Jutta ei suinkaan lähtenyt kokonaan sarjasta. Paluuta odotellessa ja sillee.
Olet ymmärtänyt oikein. Hanna Kinnusen (Sallan näyttelijä) Instagram-profiilin mukaan Salkkareiden syyskuvaukset ovat jo käynnistyneet muutama päivä sitten ja Maarit Poussa (Jutan näyttelijä) on menossa mukana. Eli luultavasti vielä tämän vuoden puolella esitettävissä jaksoissa Jutta tekee paluun Pihlajakadulle ja vanha kunnon jo vuosia jatkunut säätäminen Ismon, Lassen, Aaron ja Jutan välillä saa jatkoa.Jos oikein olen ymmärtänyt, niin Jutta ei suinkaan lähtenyt kokonaan sarjasta. Paluuta odotellessa ja sillee.
VOI VITTU!!!!Olet ymmärtänyt oikein. Hanna Kinnusen (Sallan näyttelijä) Instagram-profiilin mukaan Salkkareiden syyskuvaukset ovat jo käynnistyneet muutama päivä sitten ja Maarit Poussa (Jutan näyttelijä) on menossa mukana. Eli luultavasti vielä tämän vuoden puolella esitettävissä jaksoissa Jutta tekee paluun Pihlajakadulle ja vanha kunnon jo vuosia jatkunut säätäminen Ismon, Lassen, Aaron ja Jutan välillä saa jatkoa.
Kova on entisen Korhosen Juhan vetovoima kun kolme miestä jaksavat hänestä kynsin hampain taistella.VOI VITTU!!!!
En ihan oikeasti käsitä. Mitä annettavaa tuolla hahmolla on ollut tänään, eilen, huomenna tai koskaan?
Siitä saatiin ihan hauskoja hetkiä kun Kari kävi panemassa Juttaa ja miehelle valkeni että Jutta on ennen ollut Juha. Oikeastaan tuossa on olleet ainoat huumoriarvoa tuottaneet tilanteet ja sekin pitkälti Karin ansiosta. Jutta itsessään on aina ollut erittäin raskas hahmo.Kova on entisen Korhosen Juhan vetovoima kun kolme miestä jaksavat hänestä kynsin hampain taistella.
Näin vakavasti, ei kai sarjan käsikirjoittajat ajattele oikeasti että Jutta toisi jotain merkittävää sisältöä tai viihdearvoa tälle hupisarjalle? Itse olen jo kauan puoliksi kelannut kaikki Jutta-kohtaukset ylitse.
Jutta olisi tosiaan saanut jäädä pelkäksi vierailevaksi tähdeksi. En ymmärrä alkuunkaan miksi edes kirjoitettiin jäämään Pihjalakadulle.Siitä saatiin ihan hauskoja hetkiä kun Kari kävi panemassa Juttaa ja miehelle valkeni että Jutta on ennen ollut Juha. Oikeastaan tuossa on olleet ainoat huumoriarvoa tuottaneet tilanteet ja sekin pitkälti Karin ansiosta. Jutta itsessään on aina ollut erittäin raskas hahmo.
Kieltämättä, mutta voihan se olla vain meidän pienimunaisten mielipide. Mulla on tässä juuri Salkkarien katselu menossa ja oli pakko tulla tänne tarkistamaan oliko joku toinen kiinnittänyt samaan huomiota :)Olihan teidänkin mielestä tuo Sampon lelu aika suuri, olihan?
Merkit on kyllä ollu ilmassa. Oliko tästä jotain kättä pitempää jo tarjolla?Noel käy vielä nakuttelemassa Danielaa.
Täytyy sanoa Lasse ja Ismo pilvessä space cakeista on kyllä parasta viihdettä tässä sarjassa vähään aikaan :D