Salama15 kirjoitti:Ajatuksena nää junnumaajoukkueen pelit on ihan OK, mutta Salamoilla on hiukkasen eri jengi vastassa kuin esim. Haukoilla 11.9.
Ei kannata uskoa huhuihin ennen kuin on olemassa jotakin virallista tietoa. Viime kaudellakin Karosta kiersi samoihin aikoihin huhu, että hän on siirtymässä Norjaan pelaamaan. Kun asiaa häneltä itseltään kysyttiin vastaus oli, että ne on " 7 päivää lehden juttuja". Kuitenkin Karo siirtyi myöhemmin loppukaudeksi Italiaan pelaamaan, mutta tilanne oli silloin ihan erilainen kuin nyt. Karolla taisi olla silloin n. 10 tehopistettä ja Surenkinin peluuttaminen oli mitä oli, kun niitä tällä kaudella on jo tähän mennessä 34. Karo on itse kertonut kehittyneensä tuona aikana Italiassa paljon kiekollisessa pelaamisessa, koska sai paljon jääaikaa. En uskonut alunperinkään tuohon huhuun. Kyllä kai Karo on sen verran fiksu kaveri, että kertoo sellaisesta muille vasta kun siitä on ensin virallisesti tiedotettu.Japa kirjoitti:Kysyin lauantaina Karolta henkilökohtaisesti että pitääkö siirtohuhut paikkansa ja kerroin myös että huhujen mukaan hän olisi allekirjoittanut sopparin pelsuihin. Karo vastasi: Ei jumalauta! Taasko joku juntti tietää mun asiat paremmin kuin minä. Ja vastaus kysymykseen on: En todellakaan ole allekirjoittanut sopimusta minkään joukkueen kanssa lukuunottamatta Salamoita.
Everton kirjoitti:Ketä kaikkia em. "Ryhäset" sisältää? Ydinnelikon Ryhänen, Koivunen, Uusitalo & Korhonen kokonaanko?
Näin kuulin myös asiasta uudelleen, mutta eipä tässä kannata alkaa huudella ennenkuin on lehdissä...Boomhauer kirjoitti:Huhut hallilta kertovat että Ryhänen ja Korhonen menevätkin Pelicansin sijasta harjoittelemaan Lukon mukaan. Karo siis edelleen suuntaamassa Pelicansiin.
oka kirjoitti:Pahalta näyttää kun ajatellaan kuka nyt pyörittää yv:tä.. ei tule mieleen ketään "kädellistä". Nyt on muilla mahdollisuus ottaa lisää vastuuta ja kasvaa sen myötä.
Mikko Sairanenhan tavallaan lopetti siihen kun pääsi Salamoista Bluessiin muutaman ottelun ajaksi. Kun jatkoa ei seurannut niin se oli sitten siinä. Jäiköhän nälkää vähän jäljelle ?Salama15 kirjoitti:Ainakin Sairanen on treenannut kuulemma Salamoiden ringissä jo hetken, eli Korhosen Lasselle korvaaja on olemassa