Salainen suosikki?

  • 192 697
  • 1 070

scholl

Jäsen
Susanne Päivärinta. Tervo & Päivärinta -ohjelmasta saakka tehnyt mieli päästä kunnon väittelyyn kyykyttämään kyseistä naista. Yleensä aiheet ovat ei-kiinnostavia, joten ei tule katsottua, mutta välillä katson mielenkiinnolla. Jotenkin ristiriitainen tyyppi. Sellainen piilevä vasemmistolaisuus yhdistettynä kolumnistin hommiin Ekonomilehdessä ja päälle vielä joku sapattivapaa Italiassa. Jotenkin sellainen tunne, että olisi nainen, jolle ei kaikki uppoaisi sukkana kuten normiperunasäkkijengille, vaan scholl joutuisi kaivamaan väittelyrepertuaaristaan vähän järeämmät keinot käyttöön.

Klaus Kurjen baarissa hengaili vuosia sitten muutaman kerran.
 

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Maija Vilkkumaa
Anssi Kela
Lauri Tähkä & Elonkerjuu
Rodgers & Hammerstein- musikaalit (Oklahoma!, Karuselli, South Pacific, Kuningas ja minä, The Sound of Music).
 
Viimeksi muokattu:

Ambi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Los Sin Nombre kirjoitti:
Vanhana hevimiehenä häpeä on valtaisa.
Sitten varmaan ymmärrät miltä minusta tuntuu kun kaappitykkään Sunrise Avenuesta...
Minä en ole koskaan käynyt tässä ketjussa, joku muu kirjoitti tämän viestin.
 
Viimeksi muokattu:

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Indica. Vaikka olen yrittänyt taistella vastaan niin varsinkin radiossa soiva uutukainen vie mennessään ja tajuan hyräileväni kertosäettä päivän mittaan.
 

konna_kuittaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Nyt tärähtää sellainen pommi, että alta pois. Jossain ketjussa menin haukkumaan tämän bändin jäsenet täysiksi kusipäiksi, mutta onneksi en heidän musiikkiaan ehtinyt teilata, sillä se on oikeasti hyvää. Sanoista en ymmärrä mitään, mutta sillä ei olekaan mitään väliä. Susan Kuroset sun muu paska on kevyttä kauraa tämän jälkeen. Vielä kun tähän lisätään sellainen pikku seikka, että tästä bändistä ei voi oikeasti pitää muut kuin pissikset, niin murretaan sekin taika nyt. Kaikille tämä seuraava nimi ei sano yhtään mitään, mutta suosittelen tsekkaamaan. Hyvät naiset ja herrat, nyt konna_kuittaa esittelee oman vuoden todellisen pohja noteerauksen, sillä salainen suosikki on:























Tokio Hotel.
 

konna_kuittaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Saikka kirjoitti:
Saa taas hävetä...Sama.
Uskaltaisikohan tässä jo täräyttää kaikki kerralla? Vielä löytyisi muutama aika paha...

Saikka, pistetäänkö haisemaan?
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
konna_kuittaa kirjoitti:
Saikka, pistetäänkö haisemaan?

Ei tiedä kehtaako, menee se vähäkin uskottavuus ;) Josko sitten joskus kun pikku hiprakassa tänne eksyy, mutta ei sitä selvinpäin uskalla avautua, aikast levotonta tavaraa löytyy täältäkin.

Pistetään nyt yksi, Traffic Island. Siis juuri se matti&teppo:n poikien bändi. Huhu, teki tuokin jo tiukkaa :)
 

konna_kuittaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Saikka kirjoitti:
Ei tiedä kehtaako, menee se vähäkin uskottavuus ;) Josko sitten joskus kun pikku hiprakassa tänne eksyy, mutta ei sitä selvinpäin uskalla avautua, aikast levotonta tavaraa löytyy täältäkin.

Pistetään nyt yksi, Traffic Island. Siis juuri se matti&teppo:n poikien bändi. Huhu, teki tuokin jo tiukkaa :)
Ei kyllä pystykään pistämään(onneksi ei sentään ole mamiksia jalassa, sillä nehän tästä enään puuttuvat ;). Vieläkin kirpaisee "nöyryytys" álá Tokio Hotel.
 
Suosikkijoukkue
RL, CC, MS, SB-A, MN, CO, GL, ST,HG, BG
Petri Munck- Pystytkö lupaamaan?

Voiko Munckia ylittää? Kauheaa musiikkia, mutta silti.. ja kuten tapana, sisko/kaveri/serkku/avovaimo/poikaystävä/kissa kirjoitti tämän.
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Petri Munck- Pystytkö lupaamaan?

Voiko Munckia ylittää? Kauheaa musiikkia, mutta silti.. ja kuten tapana, sisko/kaveri/serkku/avovaimo/poikaystävä/kissa kirjoitti tämän.

Tämän jälkeen en tule enää edes katsomaan mitä täällä ketjussa kirjoitetaan, ei vittu en mä voi pitää kaikista näistä mitä täällä kirjotetaan.

edit. Oho, en mä ollu kuka tän kirjotti, naapurin kyylä pääs mun koneelle tjsp.
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Alkaa tulla sen verran roisia tekstiä tänne, että eihän näitä voi enää lukea.

Itselläni ei toki ole mitään salaisia suosikkeja;)
 

Swift

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Philadelphia Eagles, Flyers
En ole tänne ketjuun aikaisemmin uskaltanut kirjoittaa, enkä sitä oikeasti nytkään tee.

Diggailen oikeasti Kikan "Mä haluun viihdyttää" tanssiversiosta ja kestosuosikistani Kaija Koon "Tuulten Viemää" ja "Kuka keksi Rakkauden" ovat tasaisin väliajoin soitossa autossani. Ei helv.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Ei ole salaisia suosikkeja koska olen niin täysin vannoutunut hevimies. No okei, Avril Lavignen uusin rallatus on pieneksi suosikiksi noussut.
 

kovalev

Jäsen
Jos musiikista puhutaan niin onhan näitä, kun olen aika kaikkiruokainen.

Poikabändit, erityisesti Bäkkärit.
Iskelmämusiikissa paljon yksittäisiä biisejä.
Ne Luumäet.
Paljon klassista musaa.
Vanhaa räkäpunkkia.
BeeGees.
Blur.

Näitä löytyy ihan laidasta laitaan. Toisaalta, en ole kyllä keneltäkään läheisiltäni mieltymyksiäni salaillut, päinvastoin.
 

Makopide

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo FOREVER, Liverpool
Olen hevimies enkä pidä "salaisia suosikkeja"

No okei, pidin siitä Moldovan euroviisulumpusta mutta siinäkään ei tainnut olla musasta kysymys.

Edit: Tuli sittenkin jumalauta yksi mieleen. Vaikka olen armoton hevijuntti niin silti jostain kumman syystä pidän Shania Twainista. Perkele.
 
Viimeksi muokattu:

Zuppana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Jokerit
Marita Taavitsainen.
Ei musiikillisesti...
 

shineman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HaMu -12
Tämähän kummallinen ketju on kun täällä on listattu lähes kaikki minun suosikit! Lisätään nyt vielä Hausmylly ja Tauski Peltonen niin jopas..

Ai mitä?
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Toivottavasti nimimerkki "Mäkine" ei lue tätä viestiä. Ei taida olla mökkisaunaan enää asiaa.

Eli Soul captain band ja Jukka-Poika.

Kiitos vaan eräälle Luvialaiselle Provinssi-ystävälleni. Kolmen vuoden aivopesu toimi ihan kiitettävästi.
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Justin Timberlake, Günther ja Cheek. Tiedän järkyttävä kolmikko mutta varsinkin ensimmäisen My Love jammaus kolahtaa kovaa, myös Güntherin pari "hittiä" sekä viimeisen uusin sinkku Sun täytyy sekä pari muuta biisiä.
 

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Mun salaiset suosikit löytyvät tuolta iskelmä-osastolta. Puhutaan siis Laura Voutilaisesta, Kirsi Rannosta jne. Nämä ovat sellaisia joita ei joka yhteydessä viitsi myöntää, toisin kuin samasta genrestä mm. Simo Silmu ja Taikakuu jotka ovat todella päteviä artisteja/yhtyeitä omasta mielestäni.
 
Pakkohan se on myöntää, että itselle nämä Nelly Furtadon nämä uudemmat biisit (All good things come to an end, Say it right.) ja tämä Timbalandin uusin biisi jossa ko. neitokainen myös laulelee, kolahtavat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös