Don Sputnik
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa, Liverpool
Siirtyi lainalle Slovakian liigan HK Nitra joukkueeseen jo joitain päiviä sitten.
No niinpäs näyttää siirtyneen. Mennyt tuo uutinen ohi, nyt kävin lukaisemassa.
Siirtyi lainalle Slovakian liigan HK Nitra joukkueeseen jo joitain päiviä sitten.
Terveystilanne:
Otto Hokkanen, tutkimukset kesken.
Jimi Jalonen, toipumisaika avoin
Ikävää jos/kun on haavoittunut. Viimeksi oli seisomassa gatoradeareenan jäähyboksissa kovennettua parin muun kanssa. Jos @FASlapsi :lla tarkempaa tietoa niin laita jotain koodia vaikka piilotettuna säkkijärven polkkaan.Koskiranta, tutkimukset kesken
Ikävää jos/kun on haavoittunut. Viimeksi oli seisomassa gatoradeareenan jäähyboksissa kovennettua parin muun kanssa. Jos @FASlapsi :lla tarkempaa tietoa niin laita jotain koodia vaikka piilotettuna säkkijärven polkkaan.
Itse sanoisin, et poppareilla.Miksi Mcintyre ei pelaa?
Se on kaiketi bussin alla.Miksi Mcintyre ei pelaa?
Taso ei riitä tällä hetkellä liigaan.Miksi Mcintyre ei pelaa?
Heikko on tilanne. Mikä siinä nyt mahtaa olla, kun Kontiolakin vetää täysin hyvin?Itse sanoisin, et poppareilla.
Kontiolan taso on ollut KHL ja Maju. David on pelannut lähinnä huonompitasoisissa liigoissa ja ei ole fyysisesti valmis kovaan kamppailuun ja luisteluun liekö päässyt vähän liian helpolla Sveitsissä.Heikko on tilanne. Mikä siinä nyt mahtaa olla, kun Kontiolakin vetää täysin hyvin?
McI ja Lakatoksen kritiikin ymmärrän, mutta Koskirannasta olen eri mieltä. Konekivääriketju toimi hyvin, ja oli pitkälti Koskirannan ansiota. Laiturit eivät ole saaneet parastaan irti hänen poissaolonsa jälkeen.On kyllä pahoja pettymyksiä nää kärkihankinnat. Jos McIntyre ja Lakatos vetää samalla tasolla vielä toiset 10 peliä, niin miun puolesta herrojen sopparit voisi purkaa "yhteisymmärryksessä". Jos taso on tuota luokkaa vs herrojen oletettavasti korkeahko palkkataso, niin näkemiin...
Ja sama koskee Koskirantaa. Ei esittänyt ekaan viiteen peliin yhtään mitään. Jos sama jatkuu, kun palaa, niin siirtykööt vaikka Pepoon.
McI ja Lakatoksen kritiikin ymmärrän, mutta Koskirannasta olen eri mieltä. Konekivääriketju toimi hyvin, ja oli pitkälti Koskirannan ansiota. Laiturit eivät ole saaneet parastaan irti hänen poissaolonsa jälkeen.
Koskirannalla edelleen tutkimukset kesken. Lisäinfoa lupaillaan tällä viikolla.
Veikkaisin että leikkausta mietitään kun "tutkimukset kesken" kestänyt noin kauan.Aamun Etelä-Saimaasta lainaus: "Turussa loukkaantuneen Koskirannan jalkavamman vaatimat hoitotoimenpiteet selvinnevät keskiviikkona."
Kun loukkaantuminen sattui jo 22.9. niin ihmettelen kyllä suuresti, että vieläkään ei tiedetä kuinka vammaa hoidetaan, puuttuuko Terveystalolta osaamista, vai mikä on?
Aamun Etelä-Saimaasta lainaus: "Turussa loukkaantuneen Koskirannan jalkavamman vaatimat hoitotoimenpiteet selvinnevät keskiviikkona."
Kun loukkaantuminen sattui jo 22.9. niin ihmettelen kyllä suuresti, että vieläkään ei tiedetä kuinka vammaa hoidetaan, puuttuuko Terveystalolta osaamista, vai mikä on?
Onkohan tässä sitten vallan sellainen riski, että kausi ohi? No emme toivo sitä, mutta vähän mietityttää. Leikkuri kait aina meinaa useamman kuukauden huilia. Noh, ei ihan aina, mutta...
Jep jep ja samalla meni se Kärppien kolmannen erän lähes vastaava näköjään läpi...Lakatokselle 4 peliä pannaa, vielä kapeammaksi käy rosteri.
Alkaa olla Kaksosellekin pian käyttöä, Mestiksen pistepörssin kärkimiehiä kuitenkin.Lakatokselle 4 peliä pannaa, vielä kapeammaksi käy rosteri.
Kyllä, eri asia tuleeko jos pyydetään. Itse en lähtisi, kiitoksena 13 kauden palveluksista monoa perseeseen tekisi sen, että ottaisin liigapaikan muualta. Jossain vaiheessa kautta ihan varmasti muualtakin on liigapaikka tarjolla.Alkaa olla Kaksosellekin pian käyttöä, Mestiksen pistepörssin kärkimiehiä kuitenkin.