Sairastupa 2008-2009

  • 141 442
  • 577

stones

Jäsen
Ismoako siellä mieluummin katselet?
Rönnberg on pelannut hyvin koko syksyn.

Edit. Ehkä siellä on vain pientä vammaa/flunssaa, toivotaan näin.
Mieluummin kuitenkin Rönnberg kuin Ismo.

Mitähän pelejä ole katsellut? Rönnbergillä ei todellakaan tehdä yhtään mitään ja on Holen pahin floppihankinta Blues aikana. Äijä roiskii kiekkoa mihin sattuu, samanlainen koheltaja kuin Mika Niskanen oli. AV:llä tekee vain omalle maalivahdille maskia ja hyökkäyspäässä ei tee mitään, kun ei sinne saakka ikinä ehdi. Ainut Joonaksen tekemä maalikin meni Ässien pelaajan toimesta omaan maaliin.

Kuoppala ei roiski kiekkoa ränniin vaan yrittää edes avata peliä ja joskus syöttökin osuu jopa oman pelaajan lapaan. Kummallakaan näistä pelaajista ei tee mitään av:lla eikä kumpikaan tappele eikä taklaa, joten ihan Kuoppala ehdottomasti kuuluu kokoonpanoon.

Hienoa, että Huzze on pelissä mukana on edes yksi pakki joka osaa puollustaa!
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Ismoako siellä mieluummin katselet?
Rönnberg on pelannut hyvin koko syksyn.

Ismo ehdottomasti ennen Joonasta.
Joonas ei todellakaan ole pelannut hyvin koko syksyä. Ostaisikohan Nybari sen heikentämään itännaapurin puolustusta?
 

stones

Jäsen
Otitte sitten tänä vuonna sylkukupiksi sympaattisen Rönnen. Hyvin te vedätte.

Ei sillä ole mitään merkitystä vaikka olisi kuinka sympaattinen jätkä tahansa jos mahdollisuuksia on annettu useampaan otteeseen, mutta homma ei vain toimi niin kyllä jossain vaiheessa pitää myös alkaa tekemään muitakin ratkaisuja, kuin vain toivoa parasta. Minä olen maksanut yli 600 euroa kausikortista ja sillä hinnalla minä arvostelen pelaajia, jotka ovat itse ammattinsa valinneet eivätkä selvästi pärjää joukkueen mukana.

Minuakin saa arvostella niissä tehtävissä, joissa itse toimin ja josta minulle maksetaan, jos ei tulosta tule niin silloin kritiikkiä saa ja pitää antaa.

Itse asiaakin, oliko tosiaan niin, että tänään ei kukaan pelaajista loukkaantunut?
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Käsittääkseni eilen ei ketään mennyt, tosin ei kannata koskaan sanoa ennen kuin näkee seuraavan matsin kokoonpanon. Ns. Viitaluomat ovat nykyään koko ajan takaraivossa pelotteena...

(Rönnberg vs Ismo vertailuun, että omasta mielestä Röhmy on parempi. Ei kuitenkaan ole tämän ketjun juttuja, joten ei siitä sen enempää. Ismo oli kyllä eilen hyvä, tauko tuli hyvään saumaan.)

Tänään helpottaa "loukkaantumistilanne" kun Eki saadaan messiin. Hyvä homma.
 

Kahva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Salamat, Espoo Blues, Färjestad
Kuoppala on paljon parempi kokonaisuus kuin Rönnberg. En mitenkään inhoa Rönnbergiä, mutta Ismo on espoolainen, ja Ismolla on parempi laukaus (eihän siitä ole kuin pari kautta kun viimeisteli 6 maalia runkosarjassa ja vielä lisää playoffeissa) ja avaa peliä paremmin.
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Keller mennyt paskaksi äsken. Joku jämäjulli ajeli selästä. Nyt oikeasti tarvitaan jo Sanea.

Pystyyköhän Ryan pelaamaan pleijareissa? Huh huh, on tämä taas yhtä paskaa.
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Ei tässä liigan touhussa ole oikeasti enää mitään järkeä, selästä saa ajaa ja käsille saa hakata.

Keller ei tullut jäälle toiseen erään. Tämä alkaa pikkuhiljaa olla sitten taputeltu tämä kausi.
 

pete666

Jäsen
Suosikkijoukkue
BLUES
Vitun jees...Jos todella pitää paikkansa, niin.....vitun jees. Ei tässä muuta voi sanoa.
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Jos Keller on pidempään poissa, niin on aivan pakko laittaa rahaa paljon jakoon ja ostaa joku huippumies.
 

pete666

Jäsen
Suosikkijoukkue
BLUES
Jos Keller on pidempään poissa, niin on aivan pakko laittaa rahaa paljon jakoon ja ostaa joku huippumies.

Äähh. Mitä turhia. Kyllä jostain suomisarjasta joku lupaava pelimies bongataan täyttämään Kellerin saappaat. Vittu, ihan oikeasti se Kontiola tänne ja heti. Ja pari muuta.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos Keller on pidempään poissa, niin on aivan pakko laittaa rahaa paljon jakoon ja ostaa joku huippumies.

Matikaisen mukaan Kellerillä on aivotärähdys, mutta mitään tietoa saikun pituudesta ei ollut. En sitten tiedä minkälainen historia kaverilla on päävammojen osalta.
 

Sunax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, Philadelphia Flyers
Kellerillä Matikaisen mukaan aivotärähdys, ei tietoa vakavuudesta. Toivotaan että on lievä sellainen ja pääsee mahdollisimman pian takaisin jäälle.

Petri sanoi lehdistötilaisuudessa, että törkeästi tultiin selkään, mutta hän ei ala sen enempää itkemään asiasta.
 

Blågula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Jaaha, eli näköjään hysteeriset espoolaisteinit tekivät vaihteeksi kärpäsestä härkäsen.
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Kokkohan oli "aivotärähdyksen" takia poissa kuukausia eikä Huzckowskikaan heti palannut. Joten vaikea sanoa kauan on sivussa, kuulostaa siltä että olisi kohta takaisin, mutta eihän näistä ikinä Bluesin kohdalla tiedä. Ei olisi varaa menettää enää yhtään pelaajaa, varsinkaan Ryania.
 

Cannibal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Tuskinpa on Keller pitkään pois. Ei todellakaan näyttänyt pahalta. Mikään taju ei missään vaiheessa lähtenyt ja mies luisteli hyvävointisen näköisenä vaihtopenkille ihan normaalisti itse. Sitten siellä vissiin kun aikansa istuskeli, tuli huonompi olo ja meni koppiin. Siltä näytti. Taklauskaan ei ollut kovin luja, tosin selkäänhän se tuli.

Eihän sitä koskaan tiedä mutta tuskin on mitään hyvin lievää aivotärähdystä suurempaa kyseessä.
 
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Kokon kohdalla ilmoitettiin että hän loukkasi myös jalkansa, joten pelkästä aivotärähdyksestä ei ollut kyse. Tietysti näissä vaikuttaa aina se, onko niitä tullut useampia. Kellerin kohdalla en Suomesta muista aikaisempia, miten sitten on Pohjois-Amerikan uran laita on eri asia.
 

The Nikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, BJR, Keijo Kaarisade
Eihän sitä koskaan tiedä mutta tuskin on mitään hyvin lievää aivotärähdystä suurempaa kyseessä.
Kun kyseessä on aivot, on kai vaikea sanoa mitään. Lääketiede on käsittääkseni vielä aika avuton näissä jutuissa ja toipuminen tapahtuu vain ajan kanssa. Toivotaan, että Keller pystyisi pelaamaan 7.1. ÖRK-ketjussaan.
 

trap

Jäsen
Nämä ei tietty koskaan ole suoraan verrannollisia, mutta Rambohan sai silloin Bern-kotimatsissa (19.11.) aivotärähdyksen ja palasi 27.11. Ässät-pelissä. Siinähän tuli kuitenkin kyynärpää naamaan, tässä onneksi "vain" selkään. Täytyy vain uskoa ja toivoa, että Kellerkin paranee suht nopeasti.
 

Wilson-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Keller on tuskin pitlään pois. Tuli omin avuin ylös (Jullien buuatessa!? Mitä vittua? Vähän pelisilmää!) ja meni vielä vaihtopenkille istumaan.
 

~KarKaus~

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers ja Kiekko-Espoo
Viime pelissä Lostedt kävi juttelemassa Pikkaraiselle Huzzen puolesta, seuraavaksi vastassa kenties Kankaanperä. Toivottavasti on nyt Kellerillä tommoinen lievä aivotärähdys ja on mukana mahdollisimman pian ja toivottavasti kukaan ei heti tuu nyrkillä koputteleen päähän.

(Ohi aiheen: Rönni vs Ismo. Rönbergillä, tällä täysin kädettömällä ja aivan paskasti pelanneella pellellä (joidenkin kirjoituksia lainaten) on Bluesin eniten plussaa. Kuitenkin jos tekee virheitä, eikä missään onnistu on odotettavaa saada miinusta, kuten Ismo -1. Ei mulla mikään Ismoa vastaan ole, oikeastaan olen Ismo-fani:)
 

rip-off

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Steelers
Bluesin joukkueenjohtaja Marko Torenius kertoo Ilta-Sanomissa, että Keller todennäköisesti viikon sisään takaisin kuvioissa. Mahdollisesti jo lauantaina Kärppiä vastaan.
 

Kiekko-Antti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, EPS
Bluesin joukkueenjohtaja Marko Torenius kertoo Ilta-Sanomissa, että Keller todennäköisesti viikon sisään takaisin kuvioissa. Mahdollisesti jo lauantaina Kärppiä vastaan.

Todella hieno uutinen. Ilmeisesti kovin paha aivotärähdys ei ollut kyseessä. Mielestäni Oulun matsi kannattaisi suosiolla jättää väliin vaikka toki tärkeä ottelu onkin kyseessä. Ensi keskiviikkona Keller tarvitaan mukaan ehdottomasti!

Muutenkin loukkaantumisrintamalla alkaa olla postiivista uutisia. Sanen kuntoutus on edennyt hyvin ja mies nähtäneen jo helmikuussa jäällä. Tolsasta ei minulla ole tietoa. Myös Öhman pelaa mahdollisesti jo ensi viikolla.
 

ZOOM

Jäsen
Suosikkijoukkue
U17 Leijonat
uskon vahvasti, että Keller on jo mukana Oulussa, mitään suurempaa ei tapahtunut.
Öhmania odottelen ensiviikolle, kuten myös Tolsaa (eli, kun lainamiehet poistuvat, niin nämä hyppäävät kehiin).
Heiskanen palaa helmikuun lopussa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös