Sairasloma-ketju

• 9 219
  • 59

lautamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itäsuomalainen jääkiekko.
Olkulle: Minulle kun ei voi noita yksityisviestejä lähettää niin pistä pieni vinkki ketjuun niin pistän sinulle tulemaan sähköpostiosoitteeni, voidaan keskustella sitä kautta jos sinua kiinnostaa.

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti Tosiveteraani
Olkulle: Minulle kun ei voi noita yksityisviestejä lähettää niin pistä pieni vinkki ketjuun niin pistän sinulle tulemaan sähköpostiosoitteeni, voidaan keskustella sitä kautta jos sinua kiinnostaa.

Jos pystyt itse pistämään yv:n niin anna tulla osoitetta, jos et niin menee vaikeaksi, kun tuskin kumpikaan halutaan ketjuun osoitteitamme näkyville. Mielelläni keskustelen jatkossakin.

Tykki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Vesirokko

Voi jumalauta että on paska olo. Vesirokko iski. Ei tullut sitte tätäkään tautia lapsena sairastettua. Aamulla oli kuume alkajaisiksi semmoiset mukavat 39.17. Naama ja yläkeho näyttää siltä kuin olis ollut virkaa tekevänä tikkataulutelineenä mökkitikka-kisoissa.

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Re: Vesirokko

Viestin lähetti Tykki
Voi jumalauta että on paska olo. Vesirokko iski. Ei tullut sitte tätäkään tautia lapsena sairastettua. Aamulla oli kuume alkajaisiksi semmoiset mukavat 39.17. Naama ja yläkeho näyttää siltä kuin olis ollut virkaa tekevänä tikkataulutelineenä mökkitikka-kisoissa.
Koita kestää. On meinaan vittumainen tauti, kun se iskee aikuisella iällä. Mulla kävi samoin ja viisi päivää meni sängyn pohjalla maatessa. Siis päätä tyynyyn ja lepoa.

Redalert

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Ozzy Osbourne,Black Sabbath
Juuh, saikulla ollaan... Toista viikkoa hirveä flunssa päällä, etenkin yskä aivan helvetillinen. Tuntuu, että keuhkot hajoavat. Viime viikko tuli painettua töissä täysillä puolikuntoisena, mutta nyt about pedin omana. Kauhea flunssa ja kuumetta... Varmaankin keuhkoputkentulehdus, kohta aika lääkäriin...
LISÄYS:
" Tuomioni ": Huh, huijaa... Sängystä vääntäydyin välillä pystyyn, kun hirveä yskänpuuska jälleen kerran herätti ja häiritsi, helvetti soikoon ! Niin, lääkärissä tuli päivällä käytyä ja jotain hemmetin influenssaahan tämä sitten on. Nuhaa, yskää, kuumetta... Veto on totaalisen poissa, mitään ei jaksa, ei edes suihkuun vääntäytyä. Kaupassa ja apteekissa tietysti PAKKO oli käydä, kun yksin kerran asun. Ja olihan se yhtä helvettiä, kun kunto niin nollassa ! Sänky ja sohva käyneet kyllä enemmän kuin tutuiksi... Saikulla nyt sitten to asti, ellei tämä inhottava paska jatku. 8 pvän antibioottikuuri ja jotain vahvaa kolmio-yskänlääkettä. Sitten vielä kuulemma kilpirauhaseni on suurentunut, jonka takia minun pitää mennä kilpirauhas-kokeisiin... En sitten tietysti sairauteni pöpperöittämänä hoksannut kysyä, että mitä se sitten oikein tarkoittaa....?? Struuma ? Onko se vakavaa, joudunkohan ehkä lääkitykselle jne. Tuo hiukan mietityttää... Ja sama juttu ollut jo vuosikausia, muttei kukaan minua mihinkään testeihin ole passittanut aikaisemmin, ovat vain todenneet, että suurentunut on. Mutta kyllähän se sitten kokeissa selviää... Heh, ehkäpä terveydentilani tuli jo selvitettyä... Eikun jälleen punkkaan... KÖH, KÖH !!

Viimeksi muokattu:

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
No niin! Pitkästä aikaa sairaslomalla. Kuume huitelee päälle 38-astetta, ei siis mikään mega mega mutta aivan reppana olo on silti. Ilmeisesti nyt kun jo neljättä kymmenettä käydään alkaa flunssatkin tuntumaan tosissaa. Vrt. tyttäreni joka oli su-ti 39 asteen kuumeessa eikä menoa juuri haitannut.

Tässä on pitkin loppusyksyä ollut pientä ja olematonta flunssaa ilman kuumetta jo useammankin kerran. Pari-kolme kertaa on ääni lähtenyt aivan totaalisesti jne. Jos tämä kuume nyt veisi mennessään pikkuflunssat ja toisi ensi viikolle taas reippaamman olon.

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kesäloma alkoi siten, että olen toista päivää sairaana. Onneksi sentään loma siirtyy eteenpäin, jos tätä jatkuu vielä maanantaina ja haen lisää saikkua.

Kuume huitelee edestakaisin 37-38:n väliä, päätä särkee aivan jumalattomasti koko ajan ja mahalaukkukin tuli aamupäivällä tyhjennettyä.

Nyt olisi hyvää aikaa vaikka katsella vanhoja lätkämatseja, mutta kun ei vaan pysty tällä olotilalla. Tämän viestin kirjoittaminen oli jo saavutus sinänsä. Takaisin sänkyyn.

Niin kyllä nämä flunssat ovat iän myötä paljon pahempia. V.1993 ei tehnyt edes tiukkaa olla katselemassa seisomapaikalta Ässien ja Reippaan matsia kun kuumetta oli 39.6, joka on myös oma ennätykseni.

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Kiva kiva... huomenna tärkeä päivä kurssilla ja nyt iski kuume. Toki sellainen säälittävä 37,5C vain mutta kuume kuitenkin.

- Tinke-80

paze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ulvilan Pesä-Veikot, Pesäkarhut, BVB 09
Nyt kävi näin. Salibandypelissä täysin mystinen vamma jalkapohjan lihakseen. Suurinpiirtein sänkypotilaana, kun yksikin askel ko. jalalla on täyttä tuskaa. Ryömienkö tästä lääkäriin mennään vai?

paze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ulvilan Pesä-Veikot, Pesäkarhut, BVB 09
Ryömienkö tästä lääkäriin mennään vai?

No ei menty ryömien vaan autolla. Loppuviikko sairaslomaa, joka näin aamuvuoroviikolla ei oikeastaan ole yhtään hassumpi juttu. KTA:n mukaista palkkaa ja kotioloissa ollessa. Kyllä käy.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy