Uusi tekijä on valittu ja tämä on niin iso osa-alue että avataan kokonaan uusi ketju aiheelle.
Liitetiedostona Vuorinteen oma postaus LinkedInin puolelta.
Jonna Vuorinne Liiga-SaiPan viestintä- ja markkinointipäälliköksi
Jonna Vuorinne, 35, on nimitetty Liiga-SaiPan viestintä- ja markkinointipäälliköksi.
saipa.fi
Ymmärrän tässä sikäli huolen, että kyseisen henkilön työuralla ei ole juurikaan suoranaisia näyttöjä/kokemusta kyseisestä roolista johon hänet on nyt valittu, etenkään markkinoinnin osalta. Olen itsekin vain Google-kortin varassa siitä että mitä esimerkiksi Eekoon asiakkuuspäällikkö tekee ja löysin vanhasta hakuilmoituksesta seuraavanlaiset pääkohdat.SaiPa jatkaa ”hakuja” näköjään toimistonkin puolelle. Googlasin uuden markkinointi- ja viestintäpäälikön: asikakkuuspäällikkö Eekoossa. Ts aika kaukana ollaan ainakin nykyisen pestin perusteella kovan luokan markkinointi- /viestintäosaajasta. Seuraava kysymys on osaaminen urheilumarkkinoinnista. Onko? Urheiluseura on työpaikkana aivan erilainen kuin normaalit työpaikat, koska siinä tapahtuu kauden aikana joka viikko yllättäviä asioita, joukkueen peliesitykset vaikuttavat mielikuvaan/imagoon, rahat on koko ajan lopussa ja resursseja on vähän. Yleisesti voi ajatella, että urheiluseuraan markkinointiin kannattaa palkata: a) kovan luokan urheiluosaaja b) kovan luokan markkinointiosaaja. Nyt näyttää, ettei kumpikaan osu oikein kohdalleen.
- Varmistaa Eekoon asiakasomistajille ylivoimaiset edut ja kasvattaa asiakasomistajien talouspeittoa
- Käydä vuoropuhelua asiakasomistajien kanssa eri kanavissa ja toimia etulinjassa erilaisissa asiakaspalvelutilanteissa
- Tuottaa ja analysoida asiakasdataa liiketoiminnan kehittämisen tarpeisiin
- Johtaa S-Pankin asiamiestoimintaa Eekoon johtamisperiaatteiden ja S-Pankin tavoitteiden mukaan
- Osallistua Eekoon vastuullisuusasioiden kehittämiseen ja viestintään
- Tehdä osuustoimintaa tunnetuksi Eekoon toimialueella
Liitetiedostona Vuorinteen oma postaus LinkedInin puolelta.